Mi az automatikus jegyelosztás?
Az automatikus jegyelosztás egy segédpult funkció, amely automatikusan hozzárendeli a segédpult jegyeket a támogatói ügynököknek előre meghatározott szabályok alapján.Minden segédpult különböző automatikus jegykibocsátási szabályokkal rendelkezik, ez lehet körkörös, mindenki számára, véletlenszerű hozzárendelés, vagy maximális kihasználtság.
Miért fontos az automatikus jegyelosztás?
Az automatikus jegyelosztás számos módon segíthet ügyfélszolgálati csapatainak:
- Növeli a hatékonyságot és a produktivitást
- Hagyjon kevesebb helyet az emberi hibának
- Spóroljon időt és csökkentse a költségeket
77%-a a fogyasztóknak azt mondja, hogy a nem hatékony vásárlói élmény rontja az életminőségüket.
Milyen típusú automatikus jegyelosztási metódusok vannak a LiveAgent-en?
A LiveAgent segédpult szoftver különböző automatikus jegyelosztási metódussal rendelkezik a bejövő jegyek, telefonhívások és chatek tekintetében.
Ezek az automatizált jegyelosztási módszerek biztosítják, hogy az ügynökök mindig optimális szolgáltatási jegyeket töltsenek be, a telefonos ügyelet folyamatosan változik, és a pihenéshez kijelölt szünetidők legyenek.
A LiveAgent chat átirányítási opciói
Mindenki számára
A mindenki számára metódus minden online ügynököt értesít, hogy van egy új bejövő hívás/chat és addig csörög, amíg fel nem veszik.
Maximális kihasználtság
A maximális kihasználtság módszere az új csevegéseket a legtöbb futó csevegést végző ügynökhöz rendeli, hogy a kihasználtság a maximális szinten maradjon. Ha az ügyfél képviselőjének nincs szabad csevegési ideje, az új csevegéseket a rendszer a következő elérhető ügynökhöz irányítja. Ezzel a módszerrel maximalizálhatja a csevegő ügynökök jegyeinek mennyiségét, és hagyhatja, hogy más ügynökök offline jegyekkel dolgozzanak.
Átlagos kihasználtság
Az átlagos kihasználtság metódus az új bejövő chateket a legalacsonyabb számú futó chattel rendelkező ügynökökhöz rendeli hozzá, hogy egyenlő kihasználtsága legyen minden online ügynöknek. Röviden, ez az automatikus jegyelosztás kiegyensúlyozza az egyidejű chateket minden elérhető támogatói ügynök között.
Véletlenszerű hozzárendelés
A véletlenszerű jegyelosztás metódus véletlenszerű alapon rendeli hozzá a jegyeket. Ez a jegyelosztási metódus átlagosan és idővel segíthet egyenlő számú chateket hozzárendelni minden ügynökéhez.
Ready to improve customer service workload?
Test our subscriptions with our 14-day free trials. Don't waste any more time and get on board with an all-in-one help desk solution right away.
Chat prioritások
Ha szeretné, chat prioritásokat állíthat be bizonyos ügynököknek. Eredményképpen az új chatek a legmagasabb prioritású ügynökhöz lesznek átirányítva (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)
Maximális chat fogadás
Határozza meg a maximális chat fogadási mennyiséget minden ügynök számára. Ha a maximális mennyiséget eléri, az új chatek más magas chat prioritású online ügynökökhöz fognak kerülni.
Telefon átirányítás és ügynök prioritások
Két opció van a telefon átirányításra:
Véletlenszerű hozzárendelés -a bejövő hívások egy véletlenszerű online ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
Prioritás hozzárendelés -a bejövő hívások a legmagasabb prioritással rendelkező szabad ügynökhöz fognak hozzárendelődni.
Hívásátirányítás egy személyes eszközre
A LiveAgent segítségével az ügynökök a bejövő hívásokat személyes eszközre, például mobiltelefonra irányíthatják. Ez lehetővé teszi az ügynökök számára, hogy útközben is nyújthassanak ügyfélszolgálatot.
Hogyan állítson be automatikus jegyelosztást a LiveAgent-ben
Chatelosztás
- Lépjen be a LiveAgent-be
Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
Kattintson a Chat-re
Kattintson a Chat beállításokra
Keresse meg a Chatátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
Kattintson a Mentésre
Híváselosztás
- Lépjen be a LiveAgent-be
Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
Kattintson a Hívásra
Kattintson a Beállításokra
Keresse meg a Hívásátirányítás szekciót és válassza ki azt az elosztási metódust, amelyet preferál
Kattintson a Mentésre
Jegyelosztás
Az automatikus jegyelosztás emailekre, közösségi média kérelmekre, és tudásbázis jegyekre két módon lehetséges.
Jegyelosztás részlegek által
- Lépjen be a LiveAgent-be
Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
Kattintson a Részlegekre
Szerkesszen egy meglévő részleget vagy készítsen egy újat (ha egy új részleget készít, bizonyosodjon meg róla, hogy a Megoldás engedélyezés opció be van jelölve)
Kattintson az Ügynökökre és adja hozzá az ügynököket, akik felelősek lesznek a jegyek megoldásáért erről a részlegről
Kattintson a Mentésre
Például rákattinthat a Twitterre és a Twitter fiókokra. Kattintson a Szerkesztésre és a Részleg szekcióban, válassza ki a részleget, amelyet elkészített. Ezt a lépést meg lehet ismételni a Viber, Facebook, Instagram, hívásgombok, videóchat gombok, chat gombok, meghívások, kapcsolattartási formák és levél fiókok esetében is.
Kattintson a Mentésre. Mostantól bármilyen új Twitter jegy arra a részlegre lesz átirányítva, amelyet kiválasztott és csak azok az ügynökök fogják látni, amelyeket kiválasztott. Az új bejövő Twitter jegyek a Megoldásra váró szekciójukban fog megjelenni. Ha egy ügynök megnyit egy jegyet a Megoldásra váró gombból, a rendszer automatikusan neki fogja rendelni a jegyet.
Jegyelosztás ügynökök által
- Lépjen be a LiveAgent-be
Kattintson a Konfigurációra (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávban)
Kattintson az Ügynökökre
Kattintson a Szerkesztésre vagy az új ügynök készítésére (ha egy új ügynököt készít, töltse ki a személyes információt és folytassa a következő lépéssel)
Kattintson a Részlegekre és adja hozzá őket ahhoz a részleghez, amelyhez tartoznak (csinálja meg ugyan ezt a Jegyek, Chatek és Hívások szekcióban)
Kattintson a Mentésre
Szabályok hasznosítása a saját munkafolyamatok elkészítése érdekében
Ha egy lépéssel tovább szeretne lépni, az automatizálási szabályok segítségével egyedi munkafolyamatokat hozhat létre, amelyek jegyelosztási módszerként működnek. Ehhez jelentkezzen be a LiveAgentbe, kattintson a Konfigurációra, válassza az Automatizálás lehetőséget, kattintson a Szabályok elemre, majd kattintson a Létrehozás gombra.
Nyugodtan játsszon különböző forgatókönyvekkel. Ha a LiveAgent automatizációra kerül sor, a lehetőségek végtelenek.
Az automatizált jegyelosztás előnyei
Fejlesztett megoldási idők és ügyfél elégedettség
Ha egy jegy a megfelelő ügynökhöz van a megfelelő időben hozzárendelve, pozitív hatása lehet a megoldási időre, amely közvetlenül hatással lehet az ügyfél elégedettségre. Az elégedett ügyfelek minden üzlet sarokkövei, mert hatással vannak az ajánlásokra, online értékelésekre, szájról szájra való terjedésre és az értékesítésre. Ezáltal minden üzletnek arra kellene törekednie, hogy boldogan tartsa ügyfeleit a kiváló szolgáltatással, gyors válaszidővel és egy személyes megközelítéssel.
Az automatizált jegyelosztás időt és pénzt spórol
El tudja képzelni az összes jegy felelősség manuálisan való hozzárendelését? Nem csak hihetetlenül sok idő lenne, de nagyon drága is. Szerencsére az olyan segédpult szoftver, mint a LiveAgent arányosan kezelni tudja az automatizált jegyátirányítást. Hagyja ránk a logisztikát, így ügynökei arra összpontosíthatnak, ami fontos — az ügyfélkapcsolatok ápolása.
Tudásbázis erőforrások
Ahhoz, hogy többet tudjon meg az automatizált jegyátirányításról, nézze meg a tudásbázis erőforrásainkat:
Hogyan rendeljünk hozzá egy jegyet automatikusan egy ügynökhöz
Jegy készítése és részleg kiválasztása továbbított email fiók használat esetében
Hogyan rendeljünk hozzá automatikusan egy jegyet egy ügynökhöz, miután válaszoltak rá
Készen áll a támogatói jegyek automatikus elosztására?
Fedezze fel, hogy milyen egyszerű testreszabott, időbeli és tudatos támogatást biztosítani a LiveAgent-tel. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakát ma. Nem szükséges bankkártya.
Frequently Asked Questions
Mi az az automatizált jegyelosztás?
Az automatizált jegyelosztás egy olyan help desk funkció, amely előre meghatározott szabályok szerint automatikusan hozzárendeli az ügyfélszolgálati jegyeket a támogató ügynökökhöz.
Milyen típusú automatizált jegyelosztási módszerek léteznek?
Minden ügyfélszolgálati szolgálat különböző automatizált jegyelosztási szabályokkal rendelkezik, mint például a körbefutó, a csengetés mindenkinek, a véletlenszerű hozzárendelés vagy a maximális kihasználtság.
Miért fontos az automatizált jegyelosztás?
Az automatizált jegyelosztás számos módon segítheti az ügyfélszolgálati csapatokat: Növeli a hatékonyságot és a termelékenységetLerövidíti a válasz- és megoldási időtKevesebb teret hagy az emberi hibáknakIdőt takarít meg és csökkenti a költségeket
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!