A csevegés felgyorsításának egyik módja a valós idejű gépelési nézet nevű funkció aktiválása. Más szavakkal, ez egy olyan funkció, amely lehetővé teszi ügynökeinek, hogy megtekinthessék az ügyfél által éppen gépelt szöveget.
Tudta, hogy;
Minden ötödik ügyfél hajlandó felhagyni egy termék vagy szolgáltatás használatával, ha lassú a válaszidő az online csevegés során?
Összességében ez a szolgáltatás az ügynökeinek elegendő időt adhat a helyzet elemzéséhez és a pontos válasz gyorsabb megadásához.
Sok vállalat, mint például; A Paypal vagy az Ikea az üzenetek bepillantási funkcióját használja a csillagos ügyfélszolgálat biztosításához. Nemcsak az ügynököknek segít ez abban, hogy gyorsabban találjanak megoldást, hanem a többfeladatos feladatban is. Így általános hatékonyságuk növeléséhez vezet.
Hogyan működik a Valós idejű gépelés nézet?
Mielőtt az ügyfél rákattintana az „Üzenet küldése” gombra, lehetősége van arra, hogy valós időben megnézze, mit ír az ügyfél.
Ezáltal több időt adva arra, hogy választ vagy megoldást készítsen az ügyfél problémájára. Az ügyfelek nagyra értékelik a gyors és pontos válaszokat
Példa
A fenti képen látható, hogy egy ügynök megkérdezi a látogatót: “Üdvözlet, Andrej vagyok, miben segíthetek?””
Valós időben láthatja, hogy mit ír a látogató: “Szia Andrej, segítségre van szükségem..”
Közben az Ügynök elkészítheti válaszát.
Hogyan aktiválhatja a Valós idejű gépelés nézet funkciót?
Ahhoz, hogy valós időben megtekinthesse az üzenetet az Élő csevegésben, ezt kell tennie;
1. Jelentkezzen be a LiveAgent fiókjába
2. Keresse meg a Konfigurációkat
3. Kattintson a Chat -> Chat beállításokra
4. Keresse meg az Ügyfél gépelési szövegének megjelenítése elemet
5. Kapcsolja be
6. Mentés
Ez a szolgáltatás nem kötelező. Ezért, ha valamikor deaktiválni szeretné, azt ugyanúgy megteheti.
Üzleti előnyök:
- Versenyelőny
- Időt spórol
- Jobb CX (ügyfélélmény)
- Növeli az értékesítést
Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?
Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az élő csevegés beállítása – LiveAgent című oldalt.
Bónusz:
Szeretné javítani az ügyfélszolgálat gépelési idejét?
A LiveAgent ingyenes, élő csevegéses gépírási tesztet biztosít, hogy segítsen ügynökeinek naponta fejlődni.
Fedezze fel a HTML alapjait a LiveAgent oldalán! Tudjon meg többet a legismertebb webes jelölőnyelvről, amely a weboldalak létrehozásának alapja, és próbálja ki ingyen a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftvert, amely kiváló kommunikációt és ügyfélszolgálatot biztosít. Látogasson el, és növelje vállalata versenyelőnyét most!
Ügyfélszolgálati szoftver szójegyzék
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.