Mi az a belső chat?
A LiveAgent belső csevegése lehetővé teszi, hogy harmadik féltől származó alkalmazások használata nélkül is kapcsolatba léphessen kollégáival. A csapatcsevegés lehetővé teszi azonnali szöveges üzenetek és mellékletek küldését (minden általános fájltípus támogatott). Ezenkívül a kommunikációt csak Ön és az üzenet címzettje láthatja.
Hogyan kezdheti meg a belső csevegést?
Kezdésként keresse meg a felvenni kívánt ügynököt az irányítópult „Online ügynökök” részében. Kattintson a zöld (online) vagy szürke (offline) pontra, és válassza az „Azonnali üzenet küldése” lehetőséget. Ne feledje, hogy akkor is küldhet üzeneteket, amikor kollégái offline állapotban vannak (később elolvashatják).
Alternatív megoldásként belső beszélgetést indíthat egy jegyből, vagy egy folyamatban lévő csevegésből is. A módszer mindkét esetben ugyanaz. Csak kattintson a zöld gombra és válassza az ,, azonnali üzenet küldése” opciót! Amikor így indít egy belső beszélgetést, a chat tartalmazni fogja annak a jegyének az azonosítóját, ahonnan a beszélgetést indította.
Milyen más funkciói vannak a belső chat támogatásának?
Ha segítséget szeretne kérni, lehetősége van bemásolni és beilleszteni a jegy egyedi jegyszámát a belső csevegésbe, amely azonnal kattintható linket hoz létre. Az üzenet címzettje rákattinthat a linkre, és azonnal át lesz irányítva a jegyre.
Hány csevegőablakot támogat a belső chat?
A belső chat ablak több beszélgetést is tud támogatni egyidőben. Az ablak mérete változtatható az ön igénye szerint, és bárhova helyezhető a LiveAgent felhasználói felületen belül.
Miért érdemes használni a belső csevegést?
Előnyök:
- Időt takarít meg – nincs váltás a platformok között
- Pozitív szervezeti kultúrát épít
- Javítja a csapatmunkát
- Jobb ügyfélszolgálati tapasztalat
Ready to give it a try?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk solution. Our free 14-day trial offers full ticketing, live chat, call center functionality, and more! Try it today. No credit card required.<br>
Egyéb Élő Chat funkciók:
Valós idejű gépelési nézet
A Valós idejű gépelés nézet alapvetően a látogató élő csevegési üzenetének előnézete. Azért hozták létre, hogy segítse ügynökeit a probléma gyorsabb megoldásában, és javítsa az ügyfelek élményét.
Csevegés beágyazott követése
A LiveAgent egy ingyenes plugint biztosít, amely lehetővé teszi az élő csevegés fontos adatainak összekapcsolását a Google Analytics szolgáltatással. Így gyorsan elemezheti az élő csevegés ügyfélszolgálatának a konverziókra gyakorolt általános hatását.
Csevegések áttekintése
Szerezzen áttekintést és gyorsan elemezze az aktuális élő csevegési helyzetet a Csevegés áttekintése funkcióval. Például megtekintheti; a látogató országa, sorban álló látogatók, csevegő látogatók, elérhető ügynökök, stb.
Szeretne többet megtudni?
Fedezze fel az összes Élő Chat funkciót – LiveAgent.
Tudásbázis-források:
Még nem szabott testre csevegés gombot?
Itt találhat egy lépésről lépésre ismertető útmutatót a csevegés gomb létrehozásáról a LiveAgentben.
Fedezze fel, hogyan mérhető a beszélgetési idő a hívásközpontok hatékonyságának növelése érdekében. Ismerje meg, hogyan segít az ügynökök teljesítményének értékelésében, és mi a különbség az átlagos beszélgetési idő és az átlagos kezelési idő között. Próbálja ki a LiveAgent-et ingyen, és érjen el magasabb ügyfél-elégedettséget!
Hogyan fejezzünk be egy beszélgetést
Tanulja meg, hogyan zárja le szakszerűen és udvariasan ügyfélszolgálati beszélgetéseit minden kommunikációs csatornán, előre megírt sablonokkal és praktikus tippekkel. Fedezze fel, hogyan hagyhat pozitív benyomást ügyfelei számára, miközben professzionális ügyfélszolgálati élményt nyújt!