Mi az a rögzített csevegőablak?
Ez egyszerűen egy chat gomb, ami az oldalhoz van rögzítve. A chat ablak rögzíthető a webhely bal vagy jobb oldalára.
A látogatók minimalizálhatják a csevegőablakot. Értesítés jelenik meg “Új olvasatlan üzenet” szöveggel, amikor egy képviselő chat-üzenetet küld, és a csevegőablak minimalizálva van.
Hogyan működik a csevegőablak rögzítése?
Üzleti előnyök:
- Jobb ügyfél-élmény
- Zökkenőmentes ügyfélszolgálati munkafolyamat
- Javuló ügyfelél-elégedettség
Csevegőablak – Testreszabható beállítások a LiveAgent szolgáltatásban:
- Üdvözlő üzenet
- Üdvözlő üzenet elrejtése
- A csevegés indítása gomb újbóli elrejtése
- Engedélyezze az offline üzenetek hagyását
- Stílus
- Méret
- Színek
- Cím
- Z-index
- Egyedi CSS
Nem rajong a chat ablakok rögzítéséért?
Nem probléma, a LiveAgent lehetőséget kínál felugró ablak létrehozására is.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Bónusz tippek:
A chat gomb továbbfejlesztést jelent ügynökei, webhelye és végső soron ügyfelei számára. A rossz elhelyezés azonban kontraproduktív lehet. Köztudott, hogy az ügyfelek nagyra értékelik az élő chat-támogatást, mivel ez az ügyfélszolgálattal való kommunikáció gyors és hatékony módja.
Ha azonban egy bosszantó gomb rossz időben és rossz helyen jelenik meg, az az ügyfelet arra késztetheti, hogy a versenytársához menjen az Ön webhelye helyett. Igen, a felhasználói élmény (UX) eldöntheti, hogy az ügyfél az Ön cégét választja-e a versenytársa helyett. Ennek megelőzésére két fontos tippünk van, amelyek segítenek megelőzni ezt a helyzetet.
Idő
A LiveAgent lehetővé teszi egy adott idő beállítását, amely után egy chat ablak megjelenik a webhelyén. Elengedhetetlen, hogy az ügyfél egy ideig nyugodtan böngészhessen a webhelyen. Az általános szabály 3O másodperc körül mozog.
Elhelyezés
Mint már kifejtettük, az elhelyezés döntő fontosságú. Általában a csevegés gomb a weboldal jobb alsó sarkában található. Az ügyfelek ehhez hozzászoktak, és teljesen természetes, hogy ott keresgélnek, mivel az emberek többsége balról jobbra olvas. Ha még mindig bizonytalan az elhelyezésben, egyszerűen tesztelje le és nézze meg.
Tudásbázis-források:
Ha csevegésgombot szeretne létrehozni, kövesse ezt az útmutatót.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Google Analytics konverziós adatait az élő csevegés során a LiveAgent beépített csevegés nyomonkövetésével. Egyszerűen használható, költséghatékony megoldás az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Próbálja ki ingyenesen!
Fedezze fel a LiveAgent hívó eszköz ütemezés funkcióját, amely lehetővé teszi, hogy a call center ügynökök automatikusan beállítsák hívásaik elérhetőségét egyéni időpontok és dátumok alapján. Javítsa ügyfélszolgálati hatékonyságát és minimalizálja a manuális beavatkozást! Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a különbséget!