Mik azok a címkék?
A címkék az ügyfélszolgálati jegyekhez csatolt címkékként határozhatók meg. Elsősorban jegyek rendszerezésére és kategorizálására szolgálnak, de egy pillantással megtekinthetik a jegyek tartalmát is. A címkéket általában az ügyfélszolgálati szoftverek egyik kulcsfontosságú funkciójának tekintik, mivel ezek segítségével gyorsan és egyszerűen megkülönböztetheti a különböző ügyfélszegmenseket és támogatási témákat.
Példák a címkékre
Példa #1
Beállíthat egy automatizálási szabályt, amely automatikusan hozzárendeli az „eladás” vagy az „eladás előtti” címkét minden olyan jegyhez, amely tartalmazza a „számlázás” vagy „árképzés” szavakat.
Példa #2
Minden Twitterről származó jegyhez Twitter címkét rendelhet, hogy könnyebben megtalálhassa az ügyfélszolgálaton. Alternatív megoldásként létrehozhat egy „sürgős” címkét is, amely segít kiszűrni a sürgős jegyeket a Twitterről.
Példa #3
A rendszer automatikusan hozzárendelhet egy dedikált részleg címkét, például „marketing” vagy „IT-támogatás”, attól függően, hogy melyik részleghez van hozzárendelve a jegy. A címkék ilyen módon történő hozzárendelése egyértelműen megmutathatja, hogy ki a felelős az egyes jegyek megoldásáért.
Hogyan használhat címkéket?
LiveAgent felhasználóként a következőket teheti:
- Adjon hozzá címkéket manuálisan vagy automatikusan, és használja őket egyéni munkafolyamatok létrehozásához.
- A jegyek szűrése címkék szerint.
- Rendezze a help desk jegyeit.
Használjon címkéket az automatizálási szabályokban (Szabályok, SLA szabályok, időszabályok).
- Hozzon létre címke jelentéseket, hogy jobban megismerje az ügynökök által napi szinten megoldott problémákat.
- Adjon hozzá több címkét egy jegyhez.
Hogyan profitálhat a címkék használatából?
A címkék rendszerezést és egyértelműséget hozhatnak az ügyfélszolgálaton. A szervezett help desk sok szempontból előnyös lehet, főként az ügynöki hatékonyság javításával, ami javítja a válaszidőket, az ügyfélszolgálat minőségét, az ügyfelek elégedettségét, és végül az értékesítést és az MRR-t (havi ismétlődő bevétel).
Javuló ügynöki hatékonyság és termelékenység
Címkék hozzáadása a jegyekhez biztosítja, hogy ügynökei gyorsan megtalálják őket. Ez javítja az ügynökök hatékonyságát és termelékenységétó és lehetővé teszi számukra, hogy a jegyek megoldására összpontosítsanak ahelyett, hogy időt pazarolnának a keresésre.
Javított válaszidők és ügyfélszolgálat
Minél kevesebb időt töltenek az ügynökök annak kitalálásával, hogy mely jegyeket oldják meg és hol találják meg, annál gyorsabban tudnak válaszolni a függőben lévő jegyekre. Ez természetesen javítja a válaszidőket és az ügyfélszolgálat minőségét, ami hatással van az ügyfelek elégedettségére és megtartására.
Javuló az ügyfelek elégedettsége, megtartása és értékesítése
Minél jobb szolgáltatást nyújt, annál boldogabbak az ügyfelek. Ha Ön folyamatosan kivételes szolgáltatást nyújt, akkor nincs okuk megtorpanni. Folyamatosan visszatérnek, és hűséges ügyfelekké válnak az Ön vállalkozásához. Ez pedig javítani fogja az eladásokat és az MRR-t, mivel az élethosszig tartó ügyfélérték növekszik az ügyfélhűség mellett.
View tickets at a glance
Let LiveAgent add tags to each ticket based on pre-defined rules and enjoy viewing each ticket’s contents at a glance. Try it today.
Címkék létrehozása a LiveAgentben
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikon a navigációs sávon)
Kattintson az Automatizálásra.
Kattintson a Címkék elemre.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Nevezze el a címkét.
Válassza ki a szöveg és a háttér színét.
Válassza ki, hogy a címke nyilvános vagy privát legyen-e.
Kattintson a Létrehozás gombra.
Kattintson a Jegyek elemre a bal oldali navigációs sávon.
Válasszon ki egy jegyet.
Kattintson a címke beszúrása gombra.
Válassza ki a hozzáadni kívánt címkét.
- A címke eltávolításához egyszerűen kattintson a címke jobb felső sarkában lévő kis X-re.
Hogyan hozhatunk létre olyan automatizálási szabályt, amely automatikusan hozzáadja a címkéket a jegyekhez
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikon a navigációs sávon)
Kattintson az Automatizálásra.
Kattintson a Szabályokra.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet.
- Nevezze el a szabályát.
- Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabály működését.
Válassza az alkalmazás a jegy létrehozásakor lehetőséget
Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre.
Válassza az Ha jegyforrás Instagram, Twitter és Facebook.
Válassza a művelet vágrehajtása címke hozzáadását.
Válassza ki a közösségi média címkét.
Kattintson a Mentésre.
Címke jelentések készítése
Ha betekintést szeretne nyerni arról, hogy az ügynökei milyen jegytípusok megoldásával töltik a legtöbb időt, a címke jelentés funkcióval közelebbről is megnézheti.
Létrehozhat címke jelentéseket nap, hét, hónap, év vagy egy adott időtartomány szerint. Az egyes bejegyzések időtartomány, részleg, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az összes címke jelentés CSV-fájlba exportálható, így könnyebben megosztható a felső vezetőkkel.
Milyen típusú címke jelentéseket hozhat létre a LiveAgentben?
Többféle formátumban is létrehozhat címke jelentéseket, többek között:
- Területi diagramok
- Vonal grafikonok
- Oszlopdiagramok
- Kördiagramok
Címke jelentés megjelenítési beállításai (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átl. idő
- Megnyitott válasz átl. idő
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat fogadásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Rangsorolás nélküli
- Rangsorolás nélküli %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Visszaesések
- Visszaesések %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chatek
- Befejezett chatek
- Megjegyzések
- Létrehozott jegyek
- Megoldott jegyek
Címke jelentések használata az API-val
Az alábbi linken többet megtudhat a LiveAgent REST API-ról és a címke jelentések hívási értékeiről.
Címke testreszabása
Címke létrehozásakor módosíthatja:
- Név
- Szöveg színe
- Háttér színe
Ezek a módosítások bármikor elvégezhetők, így ha szerkeszteni szeretné a címke nevét vagy színét, megteheti.
A címkék módosítása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerekű ikon a navigációs sávon).
Kattintson az Automatizálás elemre
Kattintson a Címkék elemre.
Válasszon ki egy címkét, majd kattintson a Szerkesztés gombra.
- Változtassa meg a háttér színét, nevét vagy szövegét tetszése szerint.
Kattintson a Mentés gombra.
Tudásbázis erőforrások
Ha többet szeretne megtudni a címkékről, olvassa el tudásbázisainkat és útmutatóinkat.
Készen áll egyéni címkék létrehozására?
Mától kezdve szervezze meg ügyfélszolgálatát egyedi címkékkel. Könnyítse meg a munkáját azzal, hogy ránk bízza a nehéz terheket, így összpontosíthat ügyfeleinek kiszolgálására. Automatizált címke kiosztásokkal ez egyszerű. Próbálja ki még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkat. Nincs szükség bankkártyára hozzá. Kötelezettségek nélkül.
Frequently Asked Questions
Mik azok a címkék?
A címkék az ügyfélszolgálati jegyekhez csatolt címkékként határozhatók meg. Elsősorban jegyek rendszerezésére és kategorizálására szolgálnak, de egy pillantással megtekinthetik a jegyek tartalmát is.
Miért fontosak a címkék?
A címkéket általában az ügyfélszolgálati/jegykezelő szoftverek egyik kulcsfontosságú funkciójának tekintik, mivel ezek segítségével gyorsan és egyszerűen megkülönböztetheti a különböző ügyfélszegmenseket és támogatási témákat.
Hogyan profitálhat a címkék használatából?
A címkék rendszerezést és egyértelműséget hozhatnak az ügyfélszolgálaton. A szervezett help desk sok szempontból előnyös lehet, főként az ügynöki hatékonyság javításával, ami javítja a válaszidőket, az ügyfélszolgálat minőségét, az ügyfelek elégedettségét, és végül az értékesítést és az MRR-t (havi ismétlődő bevétel).