Az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM) az ügyfelekkel kapcsolatos információkkal és adatokkal foglalkozik. Ezeket aztán arra használják, hogy jobb segítséget, jobb támogatást és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleinek, amikor arra szükség van.
Az ügyfélkapcsolat-kezelés minden sikeres vállalkozás kritikus része, különösen a mai világban, ahol a verseny napról napra növekszik. A vállalatok az egész világon elkezdték használni az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftvert, hogy jobban kezeljék a munkafolyamat problémáit és jobb szolgáltatást nyújtsanak ügyfeleiknek.
A LiveAgent nem kivétel ez alól, ezért nem csak egy egyszerű ügyfélszolgálati szoftver, hanem egyben remek eszköz az ügyfélkapcsolat-kezeléshez is.
Missing a CRM software?
No problem! LiveAgent offers a powerful built-in CRM that allows you to create unique CRM fields. Try it today for free. No credit card required.
A LiveAgent segítségével tárolhat, rendszerezhet és könnyen elérhet minden, az ügyfelekkel kapcsolatos információt, rekordot vagy adatot. Legyen szó szerződésekről, megrendelésekről, érdeklődésekről, személyes kedvelésekről vagy nemtetszésekről, bármikor elérheti ezeket az információkat. Ez további segítséget nyújthat a szerződések nyomon követésében, az eszközök és az erőforrások kezelésében, valamint a legjobb ügyfélszolgálat és a legjobb eszközök nyújtásában.
Tovább növelheti a LiveAgent CRM képességeit olyan integrációkkal, mint a PipeDrive, SharpSpring vagy a Highrise hogy fejlettebbé váljon az ügyfélkapcsolat-kezelés terén.
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-mail marketing integrációjával! Növelje ügyfelei számát, nyújtson gyors segítséget, és fokozza eladásait. Próbálja ki ingyenes, kötelezettségek nélküli 14 napos próbaverziónkat, és tapasztalja meg a professzionális jegykezelő rendszer előnyeit!