A beszélgetések áttekintése a LiveAgent számos nagyszerű szolgáltatásának egyike. Fontos információkat nyújt webhelye látogatóiról, és egyúttal lehetővé teszi a cselekvést is.
Például megtekintheti a látogató országát, azt az URL-t, amelyet éppen böngészik, valamint azt, hogy mennyi időt töltött ott. Ezt követően proaktívan meghívhatja őket csevegésre.
Milyen információkat láthat a Csevegések áttekintésében?
Online látogatók
Az online látogatók azoknak a látogatók számát jelenti, akik jelenleg böngésznek a webhelyén. Ezzel a funkcióval könnyedén elérheti és tudatja velük, hogy készen áll arra, hogy szükség esetén segítséget nyújtson nekik. Sőt, kifejezetten módosíthatja az üzenetét. A LiveAgent online látogatói részében néhány fontos, általános információ található, amelyek segítséget nyújthatnak a kapcsolat elérése előtt.
Nézzünk meg egy példát;
Sára egy ideje az ön árlapján van, és ugyanazokat az információkat tekinti meg újra és újra. Ez egy nagyszerű lehetőség arra, hogy elérje őt és tudassa vele, hogy rendelkezésre áll, ha további információra van szüksége. Proaktív, de nem idegesítő megközelítés.
Látogatók a sorban
A csevegés áttekintése azt is megadja, hogy hány látogató várja az ügyfélszolgálati munkatársaival való beszélgetést. Ennek eredményeként könnyen észlelheti, hogy az ügyfélszolgálatnak van-e elegendő ügynöke a sorban álló látogatók számának kezelésére.
Csevegő látogatók
A Csevegés áttekintésének másik nagyszerű tulajdonsága, hogy láthatja a csevegő látogatók számát.
Elérhető ügynökök
Nézze meg, hogy hány ügynök áll rendelkezésre csevegésre, és gyorsan észlelheti, hogy elegendő alkalmazott van-e a műszakban. Ez a funkció szorosan kapcsolódik a sorban lévő látogatókhoz. Ez a kettő áttekintést adhat a menedzserének, hogy azonnal elemezzen egy helyzetet, majd ennek megfelelően járjon el.
Aktuális weboldal, (URL) amit a látogató jelenleg néz
Gyorsan és egyszerűen megtudhatja, hogy a látogatói jelenleg milyen URL-eket böngésznek, és mennyi időt töltöttek ott. Minél több információval rendelkeznek ügynökei, annál jobb szolgáltatást / támogatást tudnak nyújtani. Például felfedezheti, hogy egyes URL-ek javításra szorulnak a jobb ügyfélélmény biztosítása érdekében.
Példa:
Ha egy potenciális vásárló/látogató hosszabb ideig tartózkodik a pénztár oldalon, a proaktív chat meghívás segíthet értékesítési csapatának az üzlet lezárásában. Másrészt csapata felfedezhet egy visszatérő problémát, amelyet az ügyfelek az ügyfélút során tapasztaltak. Ezeket a helyzeteket egyszerűen elemezheti, ha a LiveAgentben a Chat áttekintésére navigál.
Ajánló személy
Szeretné megtudni, hogy a látogatók ajánlás útján jöttek? A csevegés áttekintése pontosan ezt mondhatja el. Például, ha sok olyan látogatója van egy ajánlótól, ahol kedvezményt adott, akkor proaktívan kapcsolatba léphet és megkérdezheti, hogy további információra van-e szüksége az ajánlattal kapcsolatban.
Látogató országa
Tudja meg, hogy honnan érkeznek látogatói. Minél többet tud az ügyfelekről / látogatókról, annál jobb lehet az ügyfélszolgálata.
Látogatók térképe
Nézze meg térképen a weboldalán böngésző online látogatókat (piros jel) és a képviselőkkel csevegő látogatókat (kék jel).
Megjegyzés: * A Google számlázni kezdett a Maps Embedded API használatáért. Ezért a látogatótérkép hibátlan megjelenítése érdekében létre kell hoznia egy számlázási fiókot a Google Maps platformon.
Melyek a Csevegések áttekintő funkciói?
Tekintse meg az ügynök és a látogató közötti aktuális csevegést
Invitálja a látogatót csevegésre (a csevegési meghívó azon az oldalon jelenik meg, amelyen a látogató épp tartózkodik)
Kezdjen el csevegni a várakozó látogatóval
Üzleti előnyök:
- Ügyfélszolgálati munkafolyamat hatékonysága
- Vevői elégedettség
- Időt spórol
- Vásárlói élmény
Are you ready to improve your customer service?
Try out LiveAgent for 14-days free and be one step ahead of your competition.
Valós életből vett Példa
Az alábbi képen 3089 online látogató látható. Pár ügynök beszélget a látogatókkal. Például Dmytro ügynök egyidejűleg cseveg egy francia és egy német ügyféllel.
A szem gombra kattintva azt is láthatjuk, hogy az ügynökök miről beszélgetnek a látogatókkal. Továbbá, a kéz gombra is kattinthatunk, hogy meghívjuk a látogatókat, hogy csevegjenek Önnel.
Láthat egy spanyol látogatót is, aki a weblapot böngészi: “https://support.ladesk.com/“. Ezen információk alatt van egy előzetes weboldal, amelyről az ügyfél átlépett az Ön weboldalára. Ebben az esetben ez a: “https://google.es/”. Ha azonban megnézi az Amelia nevű ügyfelet, láthatja, hogy nincs ilyen információ. Ennek eredményeként NO REFERRER néven jelenik meg.
Tudásbázis források
További információért olvassa el az Élő csevegés létrehozása – LiveAgent című oldalt.
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Google Analytics konverziós adatait az élő csevegés során a LiveAgent beépített csevegés nyomonkövetésével. Egyszerűen használható, költséghatékony megoldás az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Próbálja ki ingyenesen!