Szeretné növelni képviselői napi hatékonyságát?
Ne keresgéljen tovább. Az automatikus csevegés-kiosztás a LiveAgent számos olyan funkciójának egyike, amely segít képviselőinek az új csevegések hatékony kezelésében.
A LiveAgent számos módot biztosít az Élő chat kiosztására.
A következő előre meghatározott útvonalopciók közül választhat:
- Véletlenszerű hozzárendelés
- Jelzés mindenkinek
- Maximális kihasználás
Chat útvonalopciói a LiveAgent-ben:
A gyors és pontos kommunikáció érdekében a LiveAgent a chateket olyan ügynökökhöz rendeli hozzá, akik korábban már kommunikáltak a csevegő ügyfelekkel. A véletlenszerű hozzárendelésen kívül 3 további lehetőség is van a haladó csevegési továbbításhoz.
Véletlenszerű hozzárendelés
Az új chat véletlenszerűen rendelődik hozzá az egyik elérhető képviselőhöz. Ez a stratégia segít, hogy – idővel, átlagban – minden képviselőhöz azonos mennyiségű chat érkezzen.
Átlagos kihasználás
Az új csevegések ahhoz az ügynökhöz lesznek hozzárendelve, amelynek a legkevesebb futó csevegése van, hogy az összes elérhető ügynök azonos kihasználtsága megmaradjon. Ez a stratégia segít kiegyensúlyozott számú egyidejű csevegés betöltésében az összes elérhető ügynök között.
Maximális kihasználás
A maximális kihasználtság érdekében az új csevegéseket a legtöbb futó Chattel rendelkező ügynökhöz rendeljük hozzá. Ha az Ügynöknek nincs szabad csevegési helye, a rendszer egy új csevegési kérelmet továbbít a következő elérhető ügynökhöz. Ez a stratégia segít maximalizálni a csevegő ügynökök terhelését, és lehetővé teszi más ügynökök számára, hogy offline jegyekkel dolgozzanak.
Ring-to-all
Az új csevegés az összes csevegésre elérhető ügynököt értesíti mindaddig, amíg valamelyikük nem válaszol.
Csevegések maximális száma
Adja meg a képviselők által kezelhető csevegések maximális számát.
Képviselő csevegési prioritása
Állítson be alacsonyabb vagy magasabb csevegési prioritást az egyes képviselőknek. Az új chat a legmagasabb prioritású képviselőhöz fog kerülni. (1 – legmagasabb, 100 – legalacsonyabb.)
További chat beállítások a LiveAgent-ben:
Útvonalválasztás ideje
Előzze meg a felesleges várakozási időt az Útvonalválasztás ideje funkcióval. Az útvonalválasztás idejének beállítása lehetővé teszi, hogy beállítson egy kívánt időt (másodpercben), amely után a chat egy másik képviselőhöz kerül, ha az első képviselő nem reagál vagy nem áll rendelkezésre.
Inaktivitási idő
Állítson be inaktivitási időt a csevegési lekérdezések maximalizálásához.
Levegővétel ideje
Állítsa be a „Levegővétel idejét”, és biztosítson lehetőséget képviselőinek, hogy felkészülhessenek a következő látogatóra/ügyfélre.
Üzleti előnyök:
- Hatékony terhelés
- Vevői elégedettség
- Jobb vásárlói élmény
- Időt takarít meg
- Alacsonyabb költségek
Try out LiveAgent for free!
Test the chat distribution and a lot of other features with our 14-day free trial.
Az élő chat további nagyszerű funkciói:
A LiveAgent Élő Chat a csevegés útvonalának meghatározása mellett számos olyan funkcióval rendelkezik, amelyek javítják az általános vásárlói élményt és a hatékonyságot, például:
Csevegési előzmények
Találja meg az ügyfelek korábbi kérdéseit a Csevegési előzmények funkcióval, és biztosítson gyors és hatékony támogatást. A probléma vagy helyzet újbóli elmagyarázása frusztráló lehet az ügyfél számára. Ezzel a funkcióval megelőzheti a felesleges frusztrációt és zavart.
További információk a csevegési előzmények funkcióról.
Proaktív csevegési meghívók
Segítse ügyfeleit proaktív meghívókkal az egész vásárlói folyamat során. Ez a hasznos funkció nagy segítség lehet azoknak a weboldalaknak, amelyeknél magas a visszafordulási arány. Ha proaktív módon hívja meg az ügyfeleket a csevegésre, csökkentheti a visszafordulási arányt. Ez a funkció ettől függetlenül is igazán nagyszerű, amely versenyelőnyt jelent vállalata számára.
További információk a proaktív csevegési meghívók funkcióról.
Online látogatók
A LiveAgent-ben külön szakaszban találhatóak az online látogatókkal kapcsolatos információk. Ezek azok a látogatók, akik jelenleg az Ön weboldalán böngésznek. Olyan információkat találhat, mint például a látogató országa, az aktuális URL, a hivatkozás és egyebek. Minél több információval rendelkezik, annál jobb ügyfélszolgálatot tud biztosítani.
Tudjon meg többet az Online látogatók funkcióról.
Tudásbázis források
Nézze meg lépésenkénti útmutatónkat: Hogyan hozzon létre chat gombot weboldalára.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el az Élő Chat összes funkcióját – LiveAgent.
Want to learn more about LiveAgent?
Schedule a free live chat demo with our agents and get all the information you need.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!
Beépített Csevegés Nyomonkövetés
Fedezze fel, hogyan integrálhatja a Google Analytics konverziós adatait az élő csevegés során a LiveAgent beépített csevegés nyomonkövetésével. Egyszerűen használható, költséghatékony megoldás az ügyfélszolgálat hatékonyságának növelésére. Próbálja ki ingyenesen!
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Webhely látogatók nyomon követése
A help desk szoftver webhelylátogatóinak nyomon követési funkciója lehetővé teszi, hogy megtekintse a csevegésben lévő ügyfelek aktuális URL-jét, és értesítést kapjon, amikor weboldalt váltanak.