Mi az élő chat?
Az élő chat olyan szoftveres technológia, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy valós időben kommunikáljanak az ügyfélszolgálat képviselőivel. Az ügyfelek cseveghetnek Önnel a webhelyén, ahelyett, hogy telefonálnának vagy e-mailt kellene küldeniük.
Az élő chat teljesen böngészőalapú, és nem igényli, hogy a felhasználók bármilyen szoftvert töltsenek le a chat megkezdéséhez.
Miért fontos az élő chat az ügyfélszolgálat szempontjából?
Az élő chat az ügyfélszolgálat fontos kommunikációs csatornája, mert:
- Az ügyfelek szinte azonnali választ kapnak kérdéseikre
- Valós idejű segítséget nyújt
- Nem igényel erőfeszítést (az ügyfél számára)
- Az ügyfelek elvárják, hogy a vállalkozások biztosítsák
- Ez versenyelőnyt jelenthet Önnek
- Ez egy olcsó megoldás, amely javíthatja az értékesítést, az elkötelezettséget és a megtartást
Milyen élő chat funkciókat kínál a LiveAgent?
A LiveAgent 15 élő chat funkciót kínál, amelyek javíthatják az ügyfélszolgálat erőfeszítéseit.
Chat gomb
A LiveAgent lehetőséget ad arra, hogy létrehozza saját csevegő gombját, amelyet bárhol elhelyezhet webhelyén. Válassza ki a gomb pozícióját, színeit, animációját, lebegtetési effektusát, mobilbeállításait és a Z indexet.
Ha nincs kedve saját kezűleg létrehozni egy gombot, használhat egyet a chat gombgalériánkból, és tetszése szerint testre szabhatja.
Amit mi ajánlunk:
- Sarok gombok
- Buborék gombok
- Oldalsó gombok
- Soros gombok
- Gombok egyedi képekkel
- Gombok egyedi HTML-el
A saját csevegő gombok létrehozása mellett a chat ablakot is megtervezheti. Módosíthatja a következőket:
- Üdvözlő üzenet/üdvözlő üzenet elrejtése
- Stílus
- A chat ablak mérete
- A chat újraindítása gomb elrejtése
- Engedélyezze az offline üzenet hagyását
- Z-index
- Elhelyezkedés
- Egyéni CSS
Valós időben történő chat
A LiveAgent lehetővé teszi, hogy webhelye látogatói valós időben csevegjenek Önnel. Amikor rákattintnak a webhelyen lévő csevegő mezőre, és elküldik az első csevegési üzenetet, a LiveAgent irányítópultja csengeni kezd, hogy értesítse Önt arról, hogy van egy felhasználó, aki csevegésre vár.
Ha a webhely látogatója munkaidőn kívül próbál csevegni Önnel, a csevegés a LiveAgent irányítópultján egy jegy formájában kerül regisztrálásra, amelyre később e-mailben válaszolhat.
Proaktív chat meghívások
A proaktív chat meghívások lehetővé teszik, hogy elérje és segítséget nyújtson az Ön webhelyét böngésző ügyfeleknek. Chat meghívókat elhelyezhet webhelye egyéni URL-címein, például az árképzés vagy a GYIK oldalon.
A proaktív chat meghívó gombok tetszés szerint testreszabhatók, és beállíthatók úgy is, hogy bizonyos idő elteltével megjelenjenek. Például a proaktív csevegési meghívó akkor jelenhet meg, ha a felhasználó 45 másodpercnél tovább nézi az árképzési oldalt.
Chat gomb galéria
A LiveAgent számos készenléti csevegésgombot kínál, amelyek megtekinthetők a csevegőgomb galériánkban. Egyszerűen válassza ki a kívántat, és ágyazza be a csevegődobozt a webhelyen, hogy ügyfelei elkezdhessenek csevegni az Ön támogatási képviselőivel.
Chat gomb animációk
Az animációk befolyásolhatják, hogy webhelye látogatói hova összpontosítsák figyelmüket. Adjon hozzá animációkat a csevegő gombokhoz, hogy felkeltse a figyelmüket és növelje az elköteleződést.
Chat meghívó galéria
A szokásos webhelyen található csevegődoboz-galériánk mellett a LiveAgent proaktív csevegőgomb galériát is kínál. Válasszon számos stílus és gomb pozíció közül, vagy készítse el sajátját saját HTML-kódja megírásával.
A LiveAgent proaktív chat meghívókat kínál a következő pozíciókban:
- Oldalt
- Sarokban
- Középen
Chat ablak dokkolásában
A LiveAgent lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy dokkolják az élő csevegési ablakot, miközben böngészik az Ön webhelyét. Ha új üzenet érkezik, miközben a csevegés dokkolt állapotban van, a felhasználó értesítést kap. A csevegőablakokat a webhely bal vagy jobb oldalához rögzítheti.
Chat áttekintése
A LiveAgent csevegési áttekintése holisztikus képet ad webhelyének látogatóiról. Ez a csevegési funkció megmutatja, hogy webhelye látogatói földrajzilag hol helyezkednek el, webhelyének mely URL-jeit böngészik, és mennyi időt töltöttek az egyes oldalak böngészésével.
A chat áttekintése lehetővé teszi a következők megtekintését:
- Online látogatók (a weboldalon böngésző látogatók száma)
- Chat látogatók (chat látogatók száma)
- Látogatók a sorban (chatre váró látogatók száma)
Elérhető ügynökök (a csevegéshez elérhető ügynökök száma)
- Az egyes látogatók földrajzi helye (térképen látható)
- A látogató országa
- Aktuális oldal
- Hivatkozás
Chat előzmények
A LiveAgent lehetővé teszi az összes korábbi csevegés és az összes jelenlegi csevegés megtekintését egy képernyőn. Ha egy adott csevegést keres, szűrheti a keresést címkék, osztályok, dátumok, nevek stb. szerint.
Online látogatók
A LiveAgent online látogatói egy csevegési funkció, amellyel nyomon követheti, hogy ki böngészi az Ön webhelyét. Megtudhatja látogatója IP-címét, hivatkozóit, földrajzi helyeit, a webhelyén található aktuális URL-eket, valamint azt, hogy összesen mennyi időt töltöttek a webhely böngészésével.
Chat szétosztása
A LiveAgent többféle csevegési elosztási módot kínál. A rendszer beállítható úgy, hogy véletlenszerű kiosztást, előre beállított prioritásokat, „mindenkire csenget”, átlagos kihasználtságot vagy maximális kihasználtságot használjon.
- Véletlenszerű hozzárendelés: A chateket véletlenszerűen hozzárendeli az elérhető ügynökökhöz.
- Előre beállított prioritások: A chateket annak az ügynöknek továbbítják, aki jelenleg nem válaszol egy chatre sem, vagy a legutóbbi csevegése óta a leghosszabb az állásideje.
- Csengés mindenkinek: Minden ügynököt értesítünk arról, hogy az ügyfél csevegésre vár. Az értesítés nem szűnik meg, amíg valaki nem válaszol a csevegésre.
- Átlagos kihasználtság: A bejövő csevegéseket a legkevesebb aktív csevegéssel rendelkező ügynökhöz továbbítják.
- Maximális kihasználtság: A bejövő csevegéseket a legtöbb aktív csevegéssel rendelkező ügynökhöz rendeljük, hogy a kihasználtság maximális legyen.
Valós idejű gépelési nézet
A LiveAgent valós idejű képet ad arról, hogy ügyfelei mit írnak be a csevegőablakba. Mielőtt még megnyomnák a küldést, elkezdheti keresni a rendelési számukat, a korábbi vásárlásaikat vagy a korábbi jegyeiket, hogy még gyorsabb ügyfélszolgálatot biztosíthasson.
Chat beágyazott követése
A LiveAgent lehetőséget biztosít az élő csevegési események nyomon követésére a Google Analytics szolgáltatásban. Lehetősége van nyomon követni:
- Chat indítása
- Chat befejezése
- Minden ügynöki üzenet
- Minden ügyfél üzenet
Várakozók maximális száma
A LiveAgent megoldást kínál arra az esetre, ha túl sok ember áll sorban, hogy cseveghessen Önnel. A maximális várakozási sor korlát meghatározásával az élő csevegés gombja automatikusan offline állapotba állíthatja, vagy teljesen elrejtheti webhelye elől. Amikor a várólista újra eléri a korlátot, automatikusan megjelenik a webhely chat mezője.
Belső chat
A LiveAgent belső csevegő eszközt biztosít ügynökei számára. Az eszköz lehetővé teszi számukra, hogy anélkül csevegjenek egymással, hogy ki kellene lépniük a LiveAgent irányítópultjából, és anélkül, hogy harmadik féltől származó alkalmazásokat kellene használniuk. A chat fel van szerelve fájlmegosztási lehetőségekkel, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy egymásnak küldjenek jegyazonosítókat, amelyek kattintható hivatkozásként vannak beágyazva.
Az ügynököknek egyszerre több belső chat ablakuk lehet megnyitva.
Az élő chat látogatójának jelenlegi URL-je
A LiveAgent segítségével megtekintheti, hogy webhelyének látogatói milyen weboldalakat böngésznek az Ön webhelyén. Minden alkalommal, amikor látogatója más oldalt nyit meg a webhelyén, értesítést kap.
További funkciók, amelyek az élő chat támogatását pofon egyszerűvé teszik
Univerzális postafiók
Az univerzális postafiókunk megkönnyíti a többfeladatos munkát. Amíg a webhely új csevegési válaszára vár, összpontosíthat a más csatornák jegyeinek megválaszolására közvetlenül a központi postafiókjából.
Hibrid jegykezelés
A hibrid jegyfolyam lehetővé teszi, hogy különböző csatornákon keresztül kövesse ügyfele kapcsolatfelvételi/problémamegoldási útját, miközben ugyanabban a jegyben marad. Ha egy ügyfél egy másik ügynökkel folytatott korábbi beszélgetésére hivatkozik, könnyen megkeresheti a hibrid jegyben.
CRM
A LiveAgent beépített CRM-et kínál közvetlenül az univerzális postafiókjában. Miközben valós időben cseveg egy ügyféllel, megtekintheti adatait, korábbi jegyeit, vásárlásait és minden egyéb, összegyűjtött és rögzített további információt.
A CRM információk valós időben szerkeszthetők és frissíthetők.
Címkék
A címkék segítségével gyorsabban kereshet a korábbi jegyek között. Ha egy ügyfél egy korábbi élő csevegésre hivatkozik az előfizetés frissítésével kapcsolatban, egyszerűen megkeresheti a csevegés átiratát, ha a keresést a „frissítés” címkével szűri.
Sablon válaszok
A kész válaszok lehetővé teszik, hogy egy pillanat alatt válaszoljon a gyakran ismételt kérdésekre. Az ügynökök képesek általános válaszokat beírni a GYIK-re, és elmenteni azokat. Ha egy ügyfél, akivel cseveg, általános kérdést tesz fel, az ügynökök egyetlen kattintással válaszolhatnak (az előre megírt válaszra kattintva).
Harmadik fél integrációi
A LiveAgent több mint 40 harmadik féltől származó alkalmazással integrálható, mint például a MailChimp, PipeDrive, Braintree, Shopify, GoDaddy, Nicereply és még sok más. Ha integrálja a naponta használt alkalmazásokat a LiveAgentbe, akkor hozzáférhet ezekhez az alkalmazásokhoz, és végrehajthatja az alkalmazásokon belüli műveleteket.
Például ha új üzletet szeretne hozzáadni a PipeDrive-hoz, akkor ezt megteheti, miközben valós időben beszélget az ügyfelével. Egyszerűen meg tudja nyitni a névjegykártyát a LiveAgenten belül, és kattintson a PipeDrive ikonra, amely lehetővé teszi új ügyletek hozzáadását vagy a meglévő ügyletértékek módosítását.
A mindennapokban használt alkalmazások és a LiveAgent integrálása időt takarít meg – gondoljon arra, hogy kevesebb a kattintás, kevesebb a bejelentkezés és kevesebb a fül.
Az élő chat előnyeinek összefoglalása
Az élő csevegés a webhelyén javítja az ügyfelek elégedettségét, ami javítja az értékesítést és a megtartást. Ezen kívül az élő csevegés:
Csökkenti a jegyek mennyiségét
Azáltal, hogy ügyfeleinek lehetőséget ad azonnali kapcsolatfelvételre az ügyfélszolgálatával, hatékonyan csökkenti a bejövő jegyek számát. Az élő csevegések általában gyorsabban megoldódnak, mint a telefonhívások és az e-mailek, és így megakadályozhatják, hogy az ügyfélszolgálatot elárassza a jegyek halmaza.
Csökkenti az ügyfelek erőfeszítéseit
Az ügyfelek azt várják, hogy élő csevegést találnak a webhelyén. Gondoskodjon róla, és csökkentse az erőfeszítés mértékét, hogy kapcsolatba lépjenek Önnel. Élő chat gomb elhelyezése a webhelyén a legegyszerűbb. Miért? Az ügyfelek általában választ keresnek kérdéseikre az Ön webhelyén, és amikor nem találják meg őket, az élő csevegéshez fordulnak.
Mint ilyen, ez veszi igénybe a legkisebb erőfeszítést. Ha az ügyfélnek tovább kell keresnie az elérhetőségét, meg kell nyitnia az e-mailt, el kell küldenie, és várnia kell a válaszra, könnyen csalódott lehet.
Növeli az elkötelezettséget és az eladásokat
Az élő chat szoftver javíthatja az ügyfelek elkötelezettségét és eladásait. Ha proaktív chat meghívókat helyez el webhelyének stratégiai helyein, könnyedén kapcsolatba léphet ügyfeleivel, felajánlhatja a segítséget, sőt eladhatja és felülértékesítheti termékeit.
Tudta, hogy azok az ügyfelek, akik egy vállalkozással beszélgetnek az élő chaten keresztül, 4.5-ször többet érnek , mint azok, akik nem? Azzal, hogy bizalmat szereznek a vállalkozásában, nagyobb valószínűséggel költenek többet és vásárolnak ismételten.
Ready to give it a try?
LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Our free 14-day trial offers full live chat functionality, and more! Try it today. No credit card required.