A LiveAgent egy ügyfélszolgálati szoftver, amely lehetővé teszi, hogy munkatársai egyetlen felületről biztonságosan kezeljék az összes ügyfélkérést. A jegyek egy Univerzális postafiókban vannak. A jegyek például származhatnak; E-mail, élő csevegés, közösségi média, hívások és még sok másból!
A LiveAgent már több ezer ügyféllel dolgozik együtt, és napról napra növekszik. A Quality Unit, a LiveAgent mögött álló vállalat elkötelezetten gondoskodik ügyfelei védelméről. Íme néhány biztonsági funkció, amellyel megvédjük az ügyfeleinket.
Ügyfélszolgálati Biztonsági jellemzők:
- IP Címek letiltása
- Kétlépéses hitelesítés
- HTTPS Titkosítás
- Adatközpontok
- Általános Adatvédelmi Rendelet
Ha szeretne többet megtudni erről, akkor olvassa el a LiveAgent Adatvédelmi Irányelveiről szóló cikket.
Az ügyfélszolgálat biztonsági áttekintése
IP CÍMEK LETILTÁSA:
Az IP (Internet Protocol) cím egy adott számítógéphez vagy hálózathoz társított egyedi számot jelent. A LiveAgent erre vonatkozó funkciójával letilthat bizonyos IP címeket. Miért kellene letiltani bárki IP címét? Előfordulhatnak olyan ügyfelek, akik esetleg elfecsérlik a munkatársai idejét a folyamatos megkeresésekkel vagy az irreleváns kérdéseikkel. Tegye hatékonyabbá az ügyfélszolgálatát és tiltsa le a nemkívánatos IP címeket a LiveAgent rendszerében.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – IP-címek tiltása című részt.
Kétlépéses hitelesítés
A LiveAgent a lehető legnagyobb biztonságot szeretné nyújtani ügyfelei számára. A kétlépcsős azonosítás opcionális módja a nem kívánt belépések megakadályozásának. Szóval, hogyan is működik? A rendszerbe való bejelentkezéskor kétlépéses ellenőrzési folyamaton kell átmennie. Alapvetően egy generált kódot kell megadnia az okostelefonjáról. Ezáltal biztonságosan bejelentkezhet a fiókjába. A 6 jegyű kód előállításához a Google Authenticator alkalmazást kell majd használnia. Engedélyezze a kétlépéses hitelesítést és tudja biztonságban a fiókját!
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – kétlépcsős ellenőrzés című részt.
HTTPS Titkosítás
A HTTPS a Hypertext Transfer Protocol Secure, amely a HTTP kiterjesztése. A LiveAgent HTTPS titkosítást biztosít, amely segít megvédeni a böngésző és a LiveAgent között átvitt mindennemű kommunikációt/adatot. Így még ha valakinek sikerül is bejutnia a fiókjába, a magas szintű biztonság miatt nem képes titkosítani ezeket az információkat.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – HTTPS titkosítás című részt.
Adatközpontok
Az adatközpontok több erőteljes számítógépből állnak, amelyek folyamatos működtetése elengedhetetlen ahhoz, hogy a nagy mennyiségű adat (számítógépes információ) hatékonyan és megszakítás nélkül kezelhető legyen. – Cambridge szótár
Mivel nagyra értékeljük az ügyfeleink értékelését, így igyekszünk megfelelni az ügyfeleink kéréseinek. Ezért felépítettük az adatközpontjainkat, így a LiveAgent fiókjainkat összekapcsolhatjuk az ügyfeleink tartózkodási helyének leginkább megfelelő kiszolgálópontokkal.
Ha többet szeretne megtudni az összes LiveAgent adatközponttól, olvassa el a LiveAgent – Több adatközpont című részt.
Általános Adatvédelmi Rendelet
Általános adatvédelmi rendeletnek nevezzük az adatvédelemre és az adatok védelmére vonatkozó uniós jogi szabályozást. Ezenkívül korlátozásokat tartalmaz az EU/EEA területén kívül továbbított személyes adatokkal kapcsolatban is. A LiveAgent 2018 májusától alkalmazza ezt a törvényt.
Ha többet szeretne megtudni a LiveAgent GDPR előméréseiről, biztonságáról, GYIK-ről, olvassa el a LiveAgent Általános adatvédelmi oldalt.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Fedezze fel az ügyfélszolgálati jelentések előnyeit a LiveAgent segítségével! Ismerje meg, hogyan alakíthatja át a nyers adatokat értékes statisztikákká és teljesítménymutatókká, hogy javítsa vállalkozása ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szoftvert, és emelje új szintre az ügyfélelégedettséget!