Mik azok a hívógombok?
A hívás gomb egy kattintásra hívás gomb, amely lehetővé teszi a webhely látogatóinak, hogy felhívják a vállalkozást. Amikor a hívás gombra kattintanak, számítógépük vagy telefonjuk automatikusan végrehajtja a hívást.
Miért fontosak a hívógombok?
Hívógombok hozzáadása webhelyéhez kiváló taktika az ügyfelek erőfeszítéseinek csökkentésére. Ahelyett, hogy leírná vagy manuálisan beírná a telefonszámát, ügyfelei egyszerűen kattinthatnak, és felhívhatják. De miért olyan fontos? Nos, az ügyfelek erőfeszítéseinek csökkentése egy biztos módja annak, hogy növelje az ügyfelek elégedettségét, javítsa a vállalkozással kapcsolatos tapasztalataikat, és jó kapcsolatot alakítson ki, amely több értékesítéshez és ismételt üzlethez vezethet. Sőt, a pozitív vásárlói tapasztalatok pozitív szájról szájra történő hivatkozásokhoz vezethetnek, ami még több új ügyfelet hozhat.
Milyen típusú hívógombokat kínál a LiveAgent?
A LiveAgent két lehetőséget kínál. Választhat az előre elkészített hívógombok galériájából, vagy létrehozhat egyéni gombot egy kép vagy saját HTML-kód használatával.
Az előre elkészített hívógombok különböző igazítási lehetőségekkel rendelkeznek, beleértve az oldalt, a sarkot vagy a beillesztést. Miután kiválasztott egy gombot, testreszabhatja annak háttérszínét, szövegét, Z-indexét, animációját és pozicionálását. A LiveAgent lehetővé teszi az egyes gombok előzetes megtekintését és tesztelését is, mielőtt azokat a webhelyén megvalósítaná.
Hogyan működik a hívás gomb?
A hívás gomb lehetővé teszi a következők megállapítását:
- PC -PC hívások
- Mobil-PC hívások
Függetlenül attól, hogy az ügyfél számítógépén vagy mobiltelefonján rákattint a hívás gombra, a számítógép böngészőn belüli hívást indít. A támogatási ügynökei közvetlenül a LiveAgent call center szoftverükön belül válaszolhatnak a hívásra.
Felhívjuk figyelmét, hogy a hívás végrehajtása előtt az Ön által használt eszköz engedélyt kérhet a mikrofon használatához.
Hívásgombok létrehozása és telepítése
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
- Kattintson a Hívás gombra.
- Kattintson a Gombokra.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
6. Böngésszen a galériában, és kattintson rá a kívánt gombra kattintva. 7. Adjon nevet a gombjának. 8. Válassza ki azt az osztályt, ahová a gomb segítségével indított hívásokat szeretné irányítani. 9. Jelölje be a Hívások rögzítése jelölőnégyzetet, ha rögzíteni kívánja a gombról indított összes hívást. 10. Válassza ki azt a nyelvet, amelyen megjeleníteni szeretné a hívás gombot. 11. Jelölje be az Aktív jelölőnégyzetet.
12. A bal oldali Beállítások panelen kattintson a Gombra, és testre szabhatja az animációt, a színeket, a pozicionálást, a szöveget, a mobil megjelenést és a lebegés megjelenését.
13. Navigáljon újra a bal oldali Beállítások panelre, kattintson a Hívás ablakra, és testre szabja tetszése szerint. Ne felejtsen el kattintani a Mentés gombra.
14. Kattintson az Integráció elemre, és másolja ki a kódrészletet. 15. Helyezze a kódot webhelye kódjának </body> címkéje elé, vagy kérje meg webadminisztrátorát, hogy tegye meg Ön helyett.
Kérjük, vegye figyelembe: Miután megtalálta a kódot webhelyén, megváltoztathatja a hívógomb kialakítását és a hívásgomb működését anélkül, hogy módosítaná az oldalon található kódot.
Egyéni hívógombok létrehozása
Egyéni hívógomb létrehozásához egyéni képet kell feltöltenie, vagy módosítania kell a meglévő HTML-kódot.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció gombra (fogaskerék ikon).
- Kattintson a Hívás gombra.
- Kattintson a Gombokra.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
- Kattintson az Egyéni gombra
- Válassza a „képből” vagy a „saját HTML-kód írásával” lehetőséget.
- Ha úgy dönt, hogy saját HTML kódot ír, kattintson a gombra a bal oldali beállítások panelen.
- Módosítsa a HTML-t és a CSS-t
10. Tekintse meg és tesztelje a gombot, és ha elégedett, kattintson a Mentés gombra. 11. Kattintson az Integráció elemre, és másolja ki a kódrészletet. 12. Helyezze a kódot a webhely kódja </body> címkéje elé, vagy kérje meg a webadminisztrátort, hogy tegye meg Ön helyett.
A hívógombok előnyei
A hívógomb webhelyre helyezése nagyon előnyös lehet mind Ön, mind ügyfelei számára.
Csökkentett ügyfél-erőfeszítés és nagyobb kényelem
A webhelyén található integrált hívógomb biztosítja, hogy ügyfeleinek ne kelljen ostorozniuk webhelyét, vagy megkeresniük telefonszámát a Google-on. Úgy tűnhet, hogy a telefonszám megkeresése nem nagy dolog. Ha azonban rohan, és fel kell vennie a kapcsolatot egy vállalkozással, szeretne időt vesztegetni az elérhetőségei keresésére? Ha könnyen elérhető lenne a webhelyükön, és egyszerűen rákattinthatna egy gombra a hívás kezdeményezéséhez, nem lenne hálás azért, hogy problémamentes és kényelmes? Tudom, hogy utálom, amikor mobiltelefonon böngészek egy üzleti weboldalon, és nincs integrált hívógomb.
Ready to improve customer satisfaction?
Try placing a call button on your site for free!
Továbbfejlesztett ügyfélélmény
A hívógomb létrehozásával egy apró szívességet tesz ügyfeleinek, és megmutatja, hogy értékeli az idejüket. Ez nemcsak az Ön vállalkozásáról alkotott véleményüket javítja, hanem az ügyfelek élményét is. Mint már tudja, minden üzlet sarokköve a boldog ügyfelek. Lényegében ők tartják életben a vállalkozásokat. Az elégedett vásárló valószínűleg ismételten vásárol, többet költ, és hűséges marad a márkához.
Az érdekképviselet lehetősége
Az elégedett vásárlók szívesen megosztják pozitív tapasztalataikat másokkal is. A problémamentes élmény megteremtésével biztos lehet benne, hogy ha vállalkozása szóba kerül a barátokkal, kollégákkal vagy családtagokkal folytatott jövőbeni beszélgetésekben, emlékezni fognak pozitív tapasztalataikra, és ajánlották az Ön cégét. Ez a fajta márkapártolás megfizethetetlen, mivel a legtöbb fogyasztó mindenekelőtt a barátok ajánlásaiban bízik. Ezek a pozitív ajánlások több új és ismétlődő üzlethez vezetnek, ami több értékesítést és bevételt eredményez. Mindaddig, amíg ügyfelei elégedettek maradnak, folytathatja ezt a kört, és élvezheti az ügyfelek fokozottabb elkötelezettségét és a bevétel növekedését.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni a hívógombokról vagy a kapcsolódó témákról, tekintse meg tudásbázisunkat, szószedetünket, akadémiai cikkeket, videókat vagy blogbejegyzéseket.
Készen áll hívásgomb elhelyezésére webhelyén?
Fedezze fel, milyen egyszerű problémamentes támogatást nyújtani a LiveAgent segítségével. Kezdje el az ingyenes 14 napos próbaidőszakot még ma. Bankkártya megadása nem szükséges.
Frequently Asked Questions
Mik azok a hívógombok?
A hívás gomb egy kattintásra hívható gomb, amellyel a webhely látogatói felhívhatják vállalkozását. Amikor a hívás gombra kattintanak, számítógépük vagy telefonjuk automatikusan tárcsázza az Ön számát.
Milyen típusú hívógombokat kínál a LiveAgent?
A LiveAgent két lehetőséget kínál. Választhat az előre elkészített hívógombok galériájából, vagy létrehozhat egyéni gombot kép vagy saját HTML-kódja segítségével.
Hogyan működik a hívógomb?
A hívás gomb lehetővé teszi a következők létrehozását:PC-PC hívásokMobilról PC-re történő hívásokFüggetlenül attól, hogy az ügyfél számítógépén vagy mobiltelefonján rákattint a hívás gombra, a számítógép böngészőn belüli hívást indít. A támogatási ügynökei közvetlenül a LiveAgenten belül válaszolhatnak a hívásra.
Kattintson a híváshoz és kattintson a tárcsázáshoz
Fedezze fel, hogyan kezdeményezhet valós idejű böngészőn belüli hívásokat a LiveAgent segítségével! Ismerje meg a click-to-call és click-to-dial funkciók közötti különbségeket, és próbálja ki ingyenes próbaverziónkat! Csatlakozzon bárhol és bármikor ügyfeleihez egyszerű kattintással.
Legyen naprakész a LiveAgent 5.24-ről
A LiveAgent 5.24 új Salesforce-integrációt és új funkciókat kínál ügyfeleink számára! Vessen egy pillantást néhány újdonságra.