Mik az időszabályok?
Az időszabályok olyan automatizálási szabályok, amelyek nem cselekvés által kiváltottak, hanem időfüggőek. Leggyakrabban az ügyfélszolgálat takarítási feladataira, e-mailes emlékeztetőkre vagy nyomon követésre használják, olyan jegyek megoldására, amelyek egy ideje nem végeznek tevékenységet, vagy címkék hozzáadására. A lehetőségek végtelenek.
Példák az időszabályokra
Példa #1
LiveAgent felhasználóként beállíthat egy időszabályt, amely 24 órával az ügyféllel való utolsó interakció után automatikusan kiküld egy követő e-mailt.
Példa #2
Beállíthat egy időszabályt is, amely automatikusan megjelöli az összes jegyet, amelyre 10 nap alatt nem válaszoltak.
Példa #3
Ez az időszabály törli a SPAM-ként megjelölt 90 napnál régebbi jegyeket.
Hogyan működnek az időszabályok?
Az időszabály beállítása után a rendszer rövid időközönként (általában egy perc alatt) automatikusan időszakos háttérellenőrzéseket hajt végre, és ellenőrzi, hogy az időszabály feltételei teljesülnek-e. Ha igen, akkor a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.
Miért fontosak az időszabályok?
Az időszabályok rendkívül előnyösek lehetnek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mert enyhíthetik az ügynöki stresszt, és hétköznapi és ismétlődő feladatokat végezhetnek el rövid idő alatt.
Az időszabályok fő előnyei:
- Javított hatékonyság/ügynök munkafolyamat
- Jobb válaszidők
- Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
- Kevesebb stressz/csökken a kiégés esélye
- Csökkentett támogatási költségek és időmegtakarítás
Milyen más típusú szabályok vannak a LiveAgentben?
Az időszabályokon kívül a LiveAgent felhasználók kihasználhatják a trigger alapú automatizálási szabályokat és az SLA (szolgáltatási szintű megállapodás) szabályokat.
Cselekvési szabályok
A cselekvési szabályok alapvető, cselekvés által kiváltott szabályok. A LiveAgent felhasználók beállíthatnak egy triggert és egy műveletet, és ha az eseményindító feltételei teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül. Például beállíthat egy szabályt, amely automatikusan a számlázási osztályhoz rendel minden olyan jegyet, amely a „számlázás” vagy a „fizetés” szavakat tartalmazza.
SLA szabályok
Az SLA szabályok csak az SLA-beállításra alkalmazhatók, és az SLA-szintekhez vannak kötve. SLA-szabályra példa lehet egy jegy SLA-szintjének megváltoztatása vagy más szabályok végrehajtásának leállítása.
Automate tasks with time-triggered rules
Save up to 15 hours of work each week with custom automation rules. The possibilities are endless. Try them today. No credit card required.
Mit lehet tenni a LiveAgent időszabályaival?
Az időszabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:
- A jegy régebbi, mint a megadott napok, órák vagy percek száma
- A jegy állapota napok, órák vagy percek számában nem változott
- A jegy kevesebb, mint meghatározott napok, órák vagy percek alatt esedékes
- A jegy egy adott napok, órák vagy perceknél hosszabb ideje esedékes
Az időszabályokra alkalmazható feltételek
- Jegy állapota
- Jegy létrehozása (dátum)
- A jegy megváltozott (dátum)
- A jegy törölve lett
- Jegy kezdő hivatkozó URL-je
- Jegy fontossága
- Jegyosztály
- Jegy hozzárendelve
- Ügyfélcsoport
- Jegycímkék
Időszabályokkal végrehajtható műveletek
- Jegy továbbítása
- Jegy megoldása
- Jegy törlése
- Jegyprioritás módosítása
- Change SLA szint módosítása
- Megjelölés spamként
- Megjelölés nem spamként
- Jegy törlése
- Válasz küldése
- Jegy tárgyának módosítása
- Hívás URL-je
- Címke hozzáadása
- Címke eltávolítása
- Levél küldése a következő címre
- Más szabályok leállítása
- HTTP kérés
Hogyan néznek ki az időszabályok a gyakorlatban?
Ha egy szabályt alkalmaznak egy jegyre, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) Az adminisztrátorok és az ügynökök is láthatják az aktív időszabályokkal végrehajtott módosításokat a jegyben.
Az időszabályok beállítása a LiveAgentben
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
- Kattintson a Automatizálás elemre.
- Kattintson a Időszabályokdőszabályok
- Kattintson a Létrehozás gombra.
- Jelölje be az Aktív állapot jelölőnégyzetet
- Hozzon létre egy nevet a szabályának.
- Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja.
- Válasszon egy „Alkalmazás, amikor” változót.
- Válassza ki az időfeltételeket — after how long should your rule be executed?
- Opcionális: Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre.
- Válassza ki a feltételeket tetszése szerint.
- Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint
- Kattintson a Mentés gombra.
Az időszabályok előnyei
Kevesebb hely az emberi tévedéseknek, és csökken az esélye annak, hogy az ügynök kiégjen
Az automatizálás pontos – az emberek nem. El tudja képzelni, hogy az ügynökeinek meg kellene-e jegyezniük, mely jegyekre nem kaptak választ, és nyomon kell-e követniük?
Természetesen lehetetlen lenne, ami kínos helyzeteket teremthet, amelyek károsak lehetnek a vállalkozására nézve. Emellett, ha emlékeznie kell arra, hogy mikor van jó idő nyomon követni az egyes vevői kéréseket, az ügynökök gyors kiégéséhez vezethet.
Ha olyan automatizálási szabályokat alkalmaznak, amelyek ellátják ezeket az adminisztratív feladatokat, felszabadítják az ügynökök idejét és elméjét, lehetővé téve számukra, hogy a sürgetőbb feladatokra összpontosítsanak. Azt is biztosítja, hogy ne legyenek stresszesek, és hosszabb ideig termelékenyek legyenek.
Javuló ügyfél-elégedettség
Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás sarokköve, mivel befolyásolják az ajánlásokat, az online értékeléseket, a szóbeszédet és az értékesítést. Mint ilyen, minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy ügyfelei elégedettek legyenek kiváló szolgáltatással, gyors válaszidőkkel és személyre szabott megközelítéssel
Könnyű megőrizni az ügyfelek időszabályait, hagyja, hogy a rendszer nyomon kövesse az egyes lekérdezéseket, és az ügyfelek úgy érzik, hogy megbecsülik őket. Ez ilyen egyszerű!
A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Az automatizálási szabályok időt és pénzt takarítanak meg
El tudja képzelni, hogy manuálisan kell nyomon követnie az egyes megválaszolatlan jegyeket? Ez nemcsak rendkívül időigényes feladat lenne, de nagyon drága is.
Szerencsére az olyan help desk szoftverek, mint a LiveAgent, számtalan időszabályt képesek végrehajtani, amelyek hosszú távon rengeteg időt takarítanak meg ügynökeinek. Bízza ránk a logisztikát, hogy ügynökei a fontosra összpontosíthassanak — az ügyfélkapcsolatok ápolására.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni az időszabályokról, olvassa el a tudásbázis forrásainkat:
Készen áll a saját időszabályainak létrehozására?
Hetente akár 15 órányi munkát is megtakaríthat egyedi időszabályokkal. A lehetőségek végtelenek. Próbálja ki még ma. Nincs szükség bankkártyára hozzá. Indítsa el az ingyenes 30 napos próbaverziót.
Want to optimize your customer support workflows and improve response times?
With LiveAgent's time rules, you can easily set up rules and criteria to automatically prioritize and escalate support tickets based on their age or urgency.
Frequently Asked Questions
Mik az időszabályok?
Az időszabályok olyan automatizálási szabályok, amelyek nem műveletek váltják ki, hanem időhöz kötöttek. Leggyakrabban help desk tisztítási feladatokra, e-mailes emlékeztetőkre vagy nyomon követésekre, olyan jegyek megoldására, amelyek egy ideje nem végeztek tevékenységet, vagy címkék hozzáadására használják.
Hogyan működnek az időszabályok?
Az időszabály beállítása után a rendszer automatikusan időszakos háttérellenőrzést végez rövid időközönként (általában egy percenként), és ellenőrzi, hogy az időszabály feltételei teljesülnek-e. Ha igen, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.
Milyen előnyei vannak az időszabályok használatának?
Időszabályok, amelyek lehetővé teszik az egyes ügynökök feladatainak rendszerezését, e-mailes emlékeztetők küldését, pl. hogy egy adott jegyet kell kezelni, támogatják a már egy ideje nem aktív kérések megoldását is, és lehetővé teszik címkék hozzáadását is.
Mi egy példa az időszabályra?
Az időszabályra jó példa az a szabály, amely automatikusan törli a SPAM-ként megjelölt, 90 napnál régebbi jegyeket.
Ügyfélszolgálat követési email sablonok
Fedezze fel a LiveAgent ügyfélszolgálati követési email sablonokat, melyek segítenek fenntartani az ügyfelek elégedettségét és vállalata hűségét. Ismerje meg a különböző típusú sablonok alkalmazását, legyen szó intézkedést követő vagy elégedettséget mérő emailekről. Próbálja ki ingyen, és emelje ügyfélszolgálatát a következő szintre!
Hívásközpont lezáró/szüneteltető kapcsolattartási sablonok
Tudja meg, hogyan tájékoztathatja ügyfeleit, hogy lezárja/szünetelteti a jegyük megoldását a call center kapcsolattartó sablonjainkkal.