Az Instagram az egyik legnépszerűbb közösségi média platform, ami havi 1 milliárd aktív felhasználóval büszkélkedhet. A platformot olyan fotók, rövid videók és történetek megosztására használják, amelyek lejárati ideje 24 óra. Az Instagram-felhasználók a közvetlen üzenetküldő funkció előnyeit is kihasználhatják.
Miért fontos az Instagram ügyfélszolgálata?
Eleinte az Instagramot főként a barátokkal és a családdal való fotók megosztásához használták, de ahogy a platform népszerűvé vált, a felhasználók hírességeket és közéleti személyiségeket kezdtek követni. Sok Instagram-felhasználó egyik napról a másikra talált hírnevet a megfelelő hashtagek használatával és magának marketingjével, így a vállalkozások gyorsan megértették, hogy ez a platform lehet a sikerük kulcsa.
Manapság minden modern vállalkozás aktív az Instagramon, és a platformot arra használja, hogy termékeit és szolgáltatásait esztétikai fotók, videók és vásárlói ajánlások útján népszerűsítse. Az Instagram üzleti oldalainak számának növekedésével az Instagram lehetőséget látott és tovább fejlesztette termékét egy „Marketplace” funkció hozzáadásával, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy termékeket vásároljanak közvetlenül az Instagram alkalmazásból.
Mivel azonban az Instagramot „mindig működő” csatornának tekintik, és a marketing minden idők csúcsán van, sok ügyfél ügyfélszolgálati csatornaként használja a platformot, és kérdéseket tesz fel a reklámozott termékekkel, szolgáltatásokkal és magával az üzlettel kapcsolatban.
Egyes ügyfelek akár arra is figyelmeztetnek másokat, hogy negatív tapasztalataik vannak a vállalkozással kapcsolatban. Mint ilyen, az ügyfelek észrevételei, panaszai vagy dicséretei üzletet széthúzhatnak vagy széttörhetnek. Valódi kihívás azonban minden kérdésre, üzenetre vagy megemlítésre minden eszköz nélkül válaszolni. A legtöbb vállalkozás több százezer értesítést kap, és könnyen eltévedhet bennük. Tehát hogyan lehet elsajátítani az Instagram támogatást?
Instagram támogatás a LiveAgenttel
Az Instagram ügyfélszolgálata nagyon egyszerű a megfelelő eszközökkel, mégpedig a LiveAgenttel. Instagram-integrációnk segítségével összekapcsolhatja Instagram-üzleti oldalát a help desk szoftverünkkel. Az eredmény? Minden Instagram-megjegyzés vagy az oldal megemlítése automatikusan bekerül a help desk szoftverébe és jegyekké konvertálódik.
Mit tehet az integrációval?
- Nézze meg és válaszoljon a megjegyzésekre közvetlenül a help deskből
- Tekintse meg és válaszoljon a megemlítésekre közvetlenül a help deskből
- Válassza ki, hogy melyik részlegre kívánja irányítani az Instagram jegyeket
- Csatlakoztasson több Instagram-fiókot
- Archiválja az Instagram jegyeket
- Az összes Instagram-jegyet egyetlen irányítópulton tárolhatja
Hogyan néz ki/működik a gyakorlatban?
Ha arra kíváncsi, hogy az ügyfeleknek feltűnik-e, hogy Ön külső eszközt használ a kérdéseik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes oktatóvideóban.
Az Instagram integrálása a LiveAgenthez
Kövesse ezeket a lépéseket, hogy még ma elkezdhesse megválaszolni az Instagram megjegyzéseket és említéseket a LiveAgenten keresztül!
Felhívjuk figyelmét, hogy az Instagram integrálásához rendelkeznie kell a egy Facebook-oldallal. Ha még nincs összekapcsolva az Instagram-fiókja a Facebook-oldallal, akkor javasoljuk, hogy kövesse ezt az oktatóanyagot. (Bármely Instagram-fiókot összekapcsolhat egy olyan Facebook-oldallal, amelynek rendszergazdája.)
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
- Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikon a bal oldali menüsávon)
- Kattintson a Facebook és az Instagram elemre
- Kattintson a Fiókok elemre
- Kattintson a Csatlakozás elemre
- Megjelenik egy új felugró ablak, amely arra kéri, hogy jelentkezzen be Facebook-fiókjába. Írja be bejelentkezési adatait, vagy ha már be van jelentkezve, kattintson a Folytatás gombra
- Amikor ez az üzenet megjelenik: “A LiveAgent szeretné kezelni az oldalait, közzétenni az Ön által kezelt oldalakként, és hozzáférni a Facebook-oldal üzeneteihez.” Kérjük, fogadja el az OK megnyomásával
- Menjen vissza a LiveAgent oldalra, és válassza ki az Instagramjához kapcsolódó Facebook-oldalt. Válassza ki az engedélyezni kívánt engedélyeket. A következő lehetőségek közül választhat:
- Hozzászólások
- Megmelítések
Felhívjuk figyelmét, hogy ez az integráció a Facebook politikája miatt nem támogatja a közvetlen üzenetküldést. Ez azt jelenti, hogy nem egyszerűsítheti az Instagram közvetlen üzeneteit a LiveAgentbe.
Válassza ki azt a részleget, amelybe a bejövő Instagram jegyeket szeretné irányítani
- Kattintson a Mentés gombra
Hogyan profitálhat az integrációból?
Magasabb ügyfél-elégedettség és jobb márkahűség
Az ügyfelek kiszolgálásában a legfontosabb az ügyfelek elégedettségének megőrzése. Ha az összes Instagram-jegyet az ügyfélszolgálatában tárolja, bármikor könnyedén hozzáférhet a korábbi kommunikációhoz.
Nem kell többé új hozzászólásokat keresnie az egyes bejegyzésekben. Minden kommunikációs előzményét mindig biztonságosan tárolja az archívum, és könnyedén hozzáférhet hozzájuk az irányítópultról.
A LiveAgent segítségével lenyűgözheti ügyfeleit a múltbeli kérdéseik ismeretével és a vásárlás részleteivel, bemutatva, hogy valóban törődik velük. Ez pedig növeli a márkahűséget, az ügyfél életre szóló értékét és az ügyfelek elégedettségét.
Gyorsabb problémamegoldás
Manapság nem csak az számít, hogy nagyszerű a termék vagy az ár. Az ügyfelek személyre szabott, problémamentes vásárlási élményt és különösen gyors választ szeretnének kérdéseikre. Ha ügyfelei feltesznek egy kérdést az Instagramon, de egy órán belül nem kapnak választ (a legtöbb ügyfél azt várja, hogy a feladástól számított egy órán belül kap választ), akkor valószínűleg elhagyja Önt és a versenytárshoz fordul.
Adja meg ügyfeleinek, amit akarnak és elvárnak a LiveAgent segítségével – személyre szabott, gyors, problémamentes támogatással. A LiveAgent help desk szoftver minden alkalommal értesíti Önt, amikor új jegyet kap az Instagramtól, így megkönnyíti a vásárlói kérdések megválaszolását.
Jobb munkafolyamat-hatékonyság
Az ügyfelek kérdéseire a LiveAgent segítségével válaszolva javul az ügynökök hatékonysága. Miért?
- Ügynökeinek nem kell folyamatosan figyelniük több fiókot és eszközt
- Az Instagram feed nem fogja megzavarni az ügynökei figyelmét
- A növekvő számú értesítés nem fogja megzavarni az ügynökei figyelmét
- Ügynökei egyszerre több üzleti fiókot is kezelhetnek
Erősebb márka jelenlét
Ha az ügyfelek az Instagramot böngészik, akkor nagy az esély arra, hogy készen állnak a vásárlásra. Csak néhány kérdésre kell választ kapniuk, vagy meg akarják tudni, hogy cége hogyan viszonyul az ügyfelekhez online. Valójában az ügyfelek 85% -a online rákeres egy termékre/szolgáltatásra, mielőtt vásárol.
Miért ne nyerhetné meg őket azzal, hogy megmutatja, hogy minden ügyfélkérdésre időben válaszol?
Jobb biztonság, kevesebb adatmegsértés
Az Instagram üzenetek megválaszolása a LiveAgent segítségével biztonságosabb. Miért? Az Instagram jegyeket egy megosztott univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:
- Az Instagram bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
- Bejelentkezve marad nyilvános eszközökön
- Az Instagram-fiókjába bejelentkezett eszközök elvesztése
Versenyelőny
Annak ellenére, hogy az Instagram támogatása egyre népszerűbb, még mindig sok olyan vállalkozás van, amely nem biztosítja. Nyerjen versenyelőnyt még ma, egyszerűen összekapcsolva Instagram-fiókját a LiveAgenttel.
Streamline your Viber support today
Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Készen áll az Instagram-integráció kipróbálására?
Engedje meg, hogy levegyük válláról a terhet, így Ön arra koncentrálhat, hogy zökkenőmentes és megbízható támogatást nyújtson minden ügyfelének. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverzióját. Nincs szükség bankkártyára.
Frequently Asked Questions
Mi az az Instagram?
Az Instagram egy 24 órás lejárati dátummal rendelkező fényképek, rövid videók és történetek megosztására szolgáló platform.
Miért fontos az Instagram ügyfélszolgálata?
Mert az ügyfelek nagyon aktívak az Instagramon, és elvárják, hogy a vállalkozások is aktívak legyenek. Ugyanúgy, mint az élő csevegésben, e-mailben és telefonon, időben történő szolgáltatást várnak el.
Mit tehet az Instagram help desk integrációjával?
Tekintse meg és válaszolja meg a megjegyzéseket közvetlenül a help deskbenTekintse meg és válaszoljon megemlítésekre közvetlenül az ügyfélszolgálatonVálassza ki, melyik részleghez szeretné irányítani az Instagram-jegyeketCsatlakoztasson több Instagram-fiókotArchiválja az Instagram jegyeketTartsa az összes Instagram-jegyet egyetlen egységes irányítópulton
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-mail marketing integrációjával! Növelje ügyfelei számát, nyújtson gyors segítséget, és fokozza eladásait. Próbálja ki ingyenes, kötelezettségek nélküli 14 napos próbaverziónkat, és tapasztalja meg a professzionális jegykezelő rendszer előnyeit!