Mi az a CRM?
A CRM szoftver, más néven ügyfélkapcsolat-kezelő szoftver fontos információkat tárol az ügyfelekről. Elsősorban értékesítők, marketingesek és támogatási ügynökök használják, hogy jobb ügyfélszolgálatot és értékesítési élményt nyújtsanak.
Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverben?
A CRM szoftver általában tárolja az ügyfelek kapcsolattartási adatait, például e-mail címeket és telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalattal folytatott kommunikációjáról és egyéb konkrét részletekről. Ez az információ tartalmazhat adatokat arról, hogy mennyire elégedettek az Ön cégével, és milyen valószínűséggel népszerűsítik az Ön vállalkozását, vagy hagyják el azt.
A legtöbb CRM integrálható harmadik féltől származó eszközökkel és szoftverekkel az adatbeviteli idő csökkentése és a hatékonyság maximalizálása érdekében. Például a LiveAgent beépített CRM-je olyan platformokkal integrálható, mint a Shopify, így az ügyfélszolgálati ügynökök közvetlenül a LiveAgenten belül láthatják ügyfeleik rendeléseit anélkül, hogy be kellene jelentkezniük a Shopify-ba.
Mik a jegy/ügyfél CRM betekintések?
A jegy és ügyfél CRM betekintések olyan információ mezők, amelyeket kitöltve további információkat közölhet egy adott ügyfélről vagy jegyről.
Az alapvető ügyfél/jegy mezők a következők:
- Kereszt-és vezetéknév
- Avatar (fotó/profilkép)
- Több e-mail cím
- Több telefonszám
- Időzóna
- Nem
- Vállalat és munkakör
- Nyelv
- IP cím
- Böngészőadatok (pl. Google Chrome)
Kapcsolattartási csoportok (pl. VIP ügyfelek, spanyolul beszélők)
- Privát jegyzetek (belső emlékeztetők – ne hívjon 11:00-kor stb.)
- A névjegy jegyei (az összes jegyet különböző csatornákon küldték be)
A LiveAgent ügyfélkapcsolat kezelő eszköze kínál egyéni jegy/kapcsolattartó mezőket?
A LiveAgent felhasználóknak lehetősége van korlátlan, egyéni, névjegy és jegymezők létrehozására különböző formátumokkal és validátorokkal.
Például az ügynökök létrehozhatnak egyéni szövegdobozt (szövegbevitel), listamezőt (legördülő menü a lehetőségek listájával), jelölőnégyzetet (egy kis négyzet, amelyet be kell jelölni), jelölőnégyzet csoportot (a felhasználók több jelölőnégyzetet is bejelölhetnek), és a postacím mezőket.
Ezenkívül a felhasználók kiválaszthatnak validátorokat, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy az egyéni jegymezőkbe beírt adatok helyesek.
Az érvényesítési lehetőségek a következők:
- Nincs validátor
- Egyéni reguláris kifejezés (ez \ s+szöveg+)
- Egész szám (egész szám, amely lehet pozitív, negatív vagy nulla)
- Tizedes szám (nem egész szám, például 2,25 vagy 1,6)
- Alfanumerikus karakterlánc (betűk és számok)
- Alfanumerikus karakterlánc szóközökkel
- Webcím/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 vagy IPv6 (192.0. 2.146 or 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- E-mail cím (hello@liveagent.com)
- Bankkártya száma (1234-4567-7891-2345)
- Amerikai telefonszám (888-257-8754)
- Nemzetközi telefonszám (+421 2 33 456 826)
- Dátumformátumok (YYYY-MM-dd vagy YYYY/MM/dd vagy dd-MM-YYYY)
- Időformátum (ÓÓ: HM)
- Társadalombiztosítási szám (123-45-6789)
Record unique customer insights
Create unique CRM fields to save more valuable information about your customers. Try it today. No credit card required.
Példák egyéni CRM mezőkre
- Rendelés azonosító
- Bankkártya száma
- Társadalombiztosítási szám
- Weboldal
- Felhasználónév
- Hajszín
- Cipőméret
- Autómodell
Milyen előnyökkel jár a beépített ügyfélkapcsolat-kezelő eszköz?
Ha beépített CRM-et tartalmaz az ügyfélszolgálati szoftverben, az több szempontból is előnyös lehet.
Javított vevői elégedettség és megtartás
Ha minden lényeges ügyfélinformáció egy helyen elérhető, jobb, proaktív, gyors, hozzáértő és személyre szabott szolgáltatási élményt tud nyújtani. Az ügyfelek vágynak erre a fajta szolgáltatásra, ezért ezek nyújtásával Ön könnyedén javíthatja az ügyfelek elégedettségét és megtartását.
A legjobb és legjövedelmezőbb ügyfelek azonosítása
A beépített CRM segít felfedezni, hogy mely ügyfelek rendelkeznek a legmagasabb élettartam értékekkel. Ezen ismeretek birtokában jobb és gyorsabb szolgáltatást tud nyújtani számukra. Tudva, hogy magas vásárlóerővel rendelkeznek, és befolyásolhatnak másokat a jövőbeni vásárlások során, elsődleges fontosságúnak kell lennie, hogy boldogok legyenek minden érintkezési ponton.
Fokozza a vállalati marketing és értékesítési gyakorlatokat
Az ügyfelek ismerete lehetővé teszi, hogy személyre szabottabb marketing- és értékesítési üzeneteket adjon, növelve a jövedelmezőségét. Az Accenture szerint a fogyasztók 91%-a azt mondja, hogy nagyobb valószínűséggel vásárol olyan márkáktól, amelyek releváns ajánlatokat és ajánlásokat nyújtanak. Sőt, a fiatalok 70%-a csalódott [amikor a vállalatok küldnek nekik] irreleváns e-maileket.
Növelje az értékesítést és a hatékonyságot
Ha tudja, hogy az ügyfelek mit szeretnek (és mit nem), az segíthet növelni az értékesítést és a hatékonyságot. Például, ha megjegyzi egy adott ügyfél termékpreferenciáit a CRM-jében, tudni fogja, mikor kell kapcsolatba lépnie velük proaktív értékesítési üzenetekkel vagy továbbértékesítési lehetőségekkel.
Ügyfélstatisztika (CRM) használati esetek
Lássa a korábbi kommunikációs szálakat
A LiveAgent beépített CRM segítségével megtekintheti az ügyfél korábbi kommunikációját a vállalkozásával. Láthatja az összes korábbi üzenetet, valamint a részleteket, például azt, hogy mikor léptek kapcsolatba Önnel utoljára, melyik csatornán keresztül, valamint az egyes interakciók teljes kontextusát.
Egyéni privát jegyzetek
Írjon egyéni megjegyzéseket ügyfeleiről, hogy egyetlen részletről se maradjon le. A kivételes szolgáltatás kulcsa az ügyféladatok tárolásának aprólékossága.
Jegy-/vásárlói információk
Tekintse meg, szerkessze és tárolja az összes lényeges ügyféladatot, kezdve az alapvető kapcsolattartási adatokkal, például vezetéknévvel és e-mail címmel. Lépjen egy lépést tovább, ha figyelembe veszi az operációs rendszerüket, a webböngészőt, a nyelvet és az időzónát. Ha jól ismeri és figyelembe veszi ügyfele tartózkodási helyét, időzónáját és eszközeit, csodákat tehet szolgáltatási tapasztalataival.
Milyen harmadik féltől származó bővítményeket tudok csatlakoztatni a LiveAgent help desk szoftverrel?
A LiveAgent help desk szoftver több mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree és még sok más eszközzel. Tekintse meg a LiveAgent beépülő modulok szakaszt, ha többet szeretne megtudni az egyes támogatott beépülő modulok használatáról és fiókjával való integrálásáról.
Tudásbázis források
Szeretne többet megtudni a beépített CRM-ről, valamint a jegyekkel és az ügyfelekkel kapcsolatos információkról? Tekintse meg tudásbázis -cikkeinket, blogbejegyzéseket, akadémiát, szószedetet vagy funkció oldalakat.
Készen áll arra, hogy rögzítse az egyedi ügyfél statisztikákat?
Hozzon létre egyedi CRM-mezőket, hogy több értékes információt menthessen el ügyfeleiről. Próbálja ki még ma egy ingyenes, all-inclusive 14 napos próbaverzióval. Hitelkártya megadása nem szükséges.
Frequently Asked Questions
Mi az a CRM?
Milyen információkat tárolhat az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverben?
A CRM általában tárolja az ügyfelek kapcsolattartási adatait, például e-mail címeket és telefonszámokat. Ezenkívül információkat tartalmaz az ügyfél korábbi vásárlásairól, vásárlási értékeiről, a vállalattal folytatott kommunikációjáról és egyéb konkrét részletekről. Ez az információ tartalmazhat adatokat arról, hogy mennyire elégedettek az Ön cégével, és milyen valószínűséggel népszerűsítik az Ön vállalkozását, vagy elhagyják azt.
Milyen harmadik féltől származó beépülő modulokat tudok csatlakoztatni a LiveAgent ügyfélszolgálati szoftverhez?
A LiveAgent help desk szoftver több mint 40 harmadik féltől származó integrációt kínál a legnépszerűbb eszközökkel, köztük a Slack, Shopify, Mailchimp, Braintree és még sok más eszközzel.
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!