Mi az a jegyösszevonás?
A jegyek összevonása két vagy több jegy egyesítését jelenti. A jegyegyesítést leggyakrabban akkor használják, ha két ügyfélszolgálati támogatási kérést kap ugyanattól a végfelhasználótól ugyanarról a problémáról. Sok esetben a duplikált jegyek összevonásra kerülnek a félreértések elkerülése és az ügynök hatékonyságának biztosítása érdekében.
Mi történik, ha két jegyet egybe egyesít?
Két jegy egyesítésével a teljes tartalmat egyesíti, beleértve az egyes jegyekhez tartozó privát megjegyzéseket és címkéket. Ezenkívül az egyesített jegyek megtartják annak a jegynek a jegyazonosítóját, amelybe egyesítették, míg az eredeti jegy törlődik.
Hogyan egyesíthetem a jegyeket a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Jegyekre.
- Válasszon ki egy jegyet.
- Kattintson a Továbbiak (három pont ikon) elemre a jobb alsó sarokban.
- Kattintson az Egyesítés elemre.
6. Kattintson a keresésre, és válassza ki azt a jegyet, amellyel egyesíteni kívánja, vagy írja be az egyesíteni kívánt jegy jegyazonosítóját. 7. Kattintson a Kiválasztás gombra.
Opcionális: Jelölje be a címkék és címzettek egyesítése jelölőnégyzetet.
- Kattintson az Egyesítés elemre.
Visszavonhatom az egyesítést?
A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak szükség esetén egyesítse a jegyeket. Technikailag, ha egy egyesített jegyet ketté kellett osztania, használhatja a jegy felosztása funkciót. Ez azonban nem éri el a kívánt eredményt, mivel nem állítja vissza a jegyeket eredeti állapotukba. Ennek eredményeként a jegyazonosítók megváltoznának, és a jegyek nem osztódnának fel ugyanúgy, mint az összevonás előtt.
Összevonhatok bármely kívánt jegyet?
A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi a jegyek egyesítését a következő forrásokból:
A tudásbázisból vagy a közösségi médiából származó jegyeket azonban nem vonhatja össze. A jegyösszevonásnak nincs más korlátozása. A különböző végfelhasználók jegyeinek összevonása is lehetséges.
Összevonhatom a nyitott jegyet a lezárt jeggyel?
Igen, egyesítheti a nyitott, megválaszolt, elhalasztott és lezárt jegyeket. Az egyetlen jegyek, amelyeket nem lehet összevonni, azok a törölt jegyek.
Milyen jegytulajdonságokat és jegyértékeket egyesíthetek?
Ha két vagy több jegyet egyesít egybe, akkor a teljes jegytartalom össze lesz kapcsolva. Ez magában foglalja a teljes jegyszálat és jegyzeteket. Kombinálhatja a két jegyhez társított összes jegycímzettet és címkét is.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Hogyan néz ki a jegyek egyesítése a gyakorlatban?
Miután rákattint az „Összevonás” gombra, a LiveAgent jegyrendszer egyesíti a kiválasztott jegyeket. Ezután megnyitja az egyesített jegyszálat. Észre fogja venni, hogy a rendszer létrehoz egy üzenetet, amely jelzi, hogy a jegyek egyesítése sikeresen megtörtént. A rendszer egy kattintható jegyazonosítót is biztosít az eredeti (most már törölt) jegyhez.
Az eredeti jegyet bármikor megtekintheti az azonosítójára kattintva, annak ellenére, hogy törölték. A jegy azonban minden műveletnél blokkolva van, és nem törölhető a rendszerből (még a „törölt jegyek törlése x nap után” funkcióval sem). Az eredeti jegy csak akkor törlődik, ha törli az újonnan egyesített jegyeket.
Hogyan profitálhatok a jegyek egyesítéséből?
Ha két vagy több, azonos tartalmú jegyet egyesít, az nagyon előnyös lehet az ügyfelek és az ügynökök számára.
Az ismétlődő munka megszüntetése
Tegyük fel, hogy az ügyfél két azonos jegyet küld be, de különböző forrásokból. Például e-mailt küldenek, de nem kapnak gyors választ, ezért élő csevegésbe kezdenek. A két jegy kombinálása biztosítja, hogy egyetlen ügynök sem vesztegeti az idejét az e-mail jegy megoldására az élő csevegés jegyének megoldása után.
Ebben az esetben a jegyek egyesítése megszünteti az ismétlődő feladatokat, csökkenti az ügynök munkaterhelését és időt takarít meg.
Kevesebb zavar és nagyobb átláthatóság
A körülbelül azonos témájú jegyek egyesítése csökkentheti a zavart mind az ügynökök, mind az ügyfelek körében. Például képzelje el, hogy ismét két jegyet kap ugyanarról a problémáról. Tegyük fel, hogy senki sem veszi észre az ismétlődő jegyet, és így nem egyesülnek. Egy jegyre válaszol, és az ügyfél elégedett. Néhány nappal később azonban egy kollégája válaszol a második jegyre, összezavarva az ügyfelet. A helyzetet súlyosbítja, hogy tudatlanul feloldják a munkáját.
Amint látja, ez félreértéseket és az ügyfelek frusztrációját okozhatja.
Gyorsabb megoldási idők
Utolsó példánk a jegyek egyesítésére bemutatja, hogyan csökkentheti a szolgáltatás az ügyfelek várakozási idejét és javíthatja a megoldási időt. Tegyük fel, hogy egyetlen felhasználó három jegyet küld be, amelyek mindegyike egy kérdéshez kapcsolódik. A három jegy egybeolvasztásával minden ügynök könnyebben megoldhatja a problémát. Ahelyett, hogy a különböző jegyeket ki-be kapcsolgatná, az összes releváns információ és tartalom egyetlen jegyszálban lesz elérhető. Ezért a jegyek egyesítése megkönnyíti a jegyek gyorsabb megoldását.
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni a jegyek egyesítéséről és más hasonló funkciókról, tekintse meg tudásbázis cikkeinket, releváns blogbejegyzéseket, akadémiai bejegyzéseket, szószedeteket és egyebeket.
- Jegyek egyesítése [Elmagyarázva]
- Jegyek egyesítése
- Jegyek exportálása
- Ugyanazzal a kérdéssel foglalkozó jegyek megválaszolása (alternatív jegy egyesítés)
- Tömeges műveletek
- Megoldani gomb
Készen áll arra, hogy időt takarítson meg az egyesítési funkcióval?
Egyszerűsítse munkafolyamatait az összevonási jegy funkcióval még ma. Fedezze fel, milyen egyszerű a help desk és az ügyfelek kérései rendszerezése. Próbálja ki a LiveAgentet még ma az ingyenes, all-inclusive 30 napos próbaverzióval. Hitelkártya nem szükséges.
Optimize your support process with the powerful Merge Tickets feature!
Experience the benefits of consolidating related tickets and enhancing agent efficiency with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Mi az a jegy egyesítés?
A jegyek összevonása két vagy több jegy egyesítését jelenti. A jegy egyesítést leggyakrabban akkor használják, ha két támogatási kérelmet kap ugyanattól a végfelhasználótól ugyanarról a problémáról. A párhuzamos munkavégzés és a félreértés elkerülése érdekében a jegyek egybe vannak vonva.
Mi történik, ha összevon két jegyet?
Két jegy egyesítésével a teljes tartalmat egyesíti, beleértve az egyes jegyekhez rendelt megjegyzéseket és címkéket. Ezenkívül az összevont jegy megtartja annak a jegynek a jegyazonosítóját, amelybe egyesítették, miközben az eredeti jegy törlődik.
Milyen előnyökkel jár a jegyek kombinálásának funkciója?
A jegyek kombinálásának funkciója elsősorban az ügynöki munkát könnyíti meg. Az ügynöknek nem kell többször elvégeznie ugyanazt a feladatot. Munkáját hatékonyabban tudja ellátni.
Visszafordíthatom az összevonást?
A jegyek egyesítése visszafordíthatatlan, ezért ügyeljen arra, hogy csak szükség esetén egyesítse a jegyeket.
Fedezze fel, hogyan segíthet a LiveAgent jegy űrlapja az ügyfélszolgálati kommunikációban! Könnyen használható beágyazott vagy felugró widgetként, amely segít elkerülni a spamet és hatékonyan rendezni a jegyeket. Próbálja ki ingyenesen, kötelezettségek nélkül, és csatlakozzon a LiveAgent elégedett ügyfélközösségéhez!
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!