Mi az a kattintson a híváshoz gomb?
A kattintson a híváshoz gomb egy digitális eszköz, amellyel valós idejű, böngészőn belüli hívásokat kezdeményezhet az interneten keresztül. Mindössze egy beágyazott hivatkozásra kell kattintania, amely egy üzleti telefonszámot tartalmaz, és egy erre a célra szolgáló rendszer, például a LiveAgent call center szoftver végrehajtja a hívást.
Mi a különbség a click-to-call és a click-to-dial link között?
A kattintással tárcsázó link csak egy másik neve a kattintással hívható linknek. A kifejezések felcserélhetők és ugyanaz a jelentésük. Ebben a szövegben mindkét szót használjuk.
Mit csinál a click-to-dial/click-to-call funkció?
A Click-to-call technológia lehetővé teszi, hogy bármilyen beágyazott (hiperhivatkozással ellátott) telefonszámot tárcsázzon az interneten. Ha rákattint, végrehajthat egy böngészőn belüli hívást bármely megfelelő programmal, beleértve a LiveAgentet is. Ezenkívül a funkció együttműködhet a LiveAgent webes névjegykártyákkal (böngészőbővítményekkel), amelyek lehetővé teszik az emberek és vállalkozások kapcsolatfelvételi adatainak megtekintését az interneten.
Hogyan működik a kattintással tárcsázó funkció?
A kattintással történő tárcsázás a HTML tel link protokolloknak köszönhetően működik, amelyek a kijelölt call centerekkel vagy softphone alkalmazásokkal kommunikálnak. Amikor rákattint a hiperhivatkozással ellátott kattintással hívható telefonszámra, a szerveroldali szkript felkéri a telefonközpont szoftverét, hogy tegyen lépéseket és kezdeményezze a hívást. A hívószoftver ezután felhívja a hiperhivatkozott számot, és összekapcsolja a hívót a hívott személlyel/vállalkozással.
Ki használja a click to call-t?
A kattintással tárcsázó funkciót bármely vállalkozás vagy magánszemély használhatja, aki sokat telefonál. Vitathatatlanul ez az egyik leghasznosabb funkció az SDR-ek (értékesítésfejlesztési képviselők), az értékesítési csapatok, a marketingszakemberek, a vezetői asszisztensek, a piackutatók és az ügyfélszolgálati képviselők számára, mert megkönnyítheti a munkájukat.
Annak ellenére, hogy a click-to-call szolgáltatást elsősorban a B2B (business to business) és B2C (business to business) vállalkozások használják, a „hétköznapi” emberek is profitálhatnak a funkcióból. Például, ha egy ügyfél a mobiltelefonján keresi az Ön elérhetőségeit, egyszerűen rákattinthat a webhelyen található hivatkozással ellátott telefonszámra, és azonnal hívást kezdeményezhet ahelyett, hogy be- és kilépne a webböngészőjéből és a telefon tárcsázóiból.
Miért elengedhetetlen a click-to-call funkció?
A kattintással történő tárcsázás előnyös, mert sok időt takarít meg az embereknek. Ahelyett, hogy manuálisan kellene megadnia egy telefonszámot minden alkalommal, amikor hívást szeretne kezdeményezni (akár a mobiltelefonján, akár a softphone alkalmazásban), egyszerűen kattintson egy telefonszámra a hívás kezdeményezéséhez. Hosszú távon ez sok adatbeviteli időt takarít meg, és még több kimenő telefonhívást tesz lehetővé. Ez viszont javítja a munkafolyamat hatékonyságát, időt takarít meg az ügynököknek, és pénzt takarít meg.
A click-to-e-mail funkcióval kombinálva, amely előre kitöltött jegyablakot nyithat meg a LiveAgentben, az ügyfélszolgálati képviselők, az értékesítők és a marketingszakemberek növelhetik termelékenységüket és javíthatják munkateljesítményüket.
Az ehhez hasonló apró, de hatékony változtatások boldoggá teszik alkalmazottait, és megakadályozzák a kiégést, mivel megszüntetik az ismétlődő, hétköznapi és esztelen feladatokat. Ehelyett az alkalmazottak az ügyfélkapcsolatok ápolására, a lenyűgöző ügyfélélmény megteremtésére, valamint a személyre szabott és hozzáértő támogatás nyújtására összpontosíthatnak a click-to-call és a click-to-dial funkcióval.
Hogyan lehet kattinthatóvá tenni egy telefonszámot?
Ha click-to-call funkciót szeretne beállítani, és kattintható telefonszámokat szeretne létrehozni, hozzá kell férnie webhelye back end-jéhez, hogy szerkeszthesse a telefonszámokat tartalmazó szövegeket. Egy kattintható telefonszámra egyszerűen másolja ki ezt a kódrészletet, és cserélje ki az idézőjelben lévő telefonszámot a sajátjával.
<a href="tel:1-234-567-1111">1-234-567-1111</a>
<a href="tel:1-234-567-1111">Click to Call</a>
Ha elkészült, kattintson a Mentés gombra, és töltse be újra az oldalt. A telefonszámának kattinthatónak kell lennie. Ha úgy tűnik, hogy nem kattintható, vagy hibát észlel, ellenőrizze még egyszer a kódot. Győződjön meg arról, hogy az idézőjelek jelen vannak, valamint a többi szimbólum és parancs, például .
Hogyan kell használni a click to call-t
Javasoljuk, hogy szerezze be az omnichannel call center szoftvert, például a LiveAgentet. Miután beállította és kiválasztotta a VoIP szolgáltatót, a rendszer ingyenesen tud bejövő és kimenő hívásokat kezdeményezni a böngészőjében.
Ha szeretné letölteni a LiveAgent webes névjegykártyák böngésző bővítményét, hogy további információkat tekintsen meg a beágyazott telefonszámokról, megteheti. Ha megteszi, ha a beágyazott telefonszám fölé viszi az egérmutatót, megjelenik egy LiveAgent névjegykártya, amely további CRM információkat jelenít meg. A kattintással hívható telefonszámra kattintva a LiveAgent új jegyet hoz létre, és végrehajtja a hívást. Mindez megjelenik az irányítópulton.
Ha azonban nem szeretné letölteni a LiveAgent böngésző bővítményét, akkor nem kell. Nincs szükség semmilyen program vagy bővítmény telepítésére vagy integrálására. A LiveAgent a beágyazott hivatkozások alapértelmezett kezelőjeként működhet. Ha rájuk kattintunk, a LiveAgent help desk szoftver hívásokat indíthat és előre kitöltött jegymezőket nyithat meg.
A különbség a hívás gomb és a click-to-call link között
A hívás gomb és a click-to-call link ugyanúgy működik. Esztétikailag azonban különböznek egymástól. A click-to-call link természetesen csak egy hivatkozás. Másrészt a hívásgomb egy miniatűr szalaghirdetés vagy egy gombnak tűnő telefonikon. Bárhol elhelyezhető a webhelyén, és különböző stílusokkal, szövegekkel, méretekkel és színekkel rendelkezik.
Improve your calls with LiveAgent!
LiveAgent's call center features offer exactly what you need to improve your customer support over the phone. Get started today!
Készen áll arra, hogy engedélyezze a click-to-dialt csapata számára?
Ha készen áll arra, hogy növelje csapata hatékonyságát, miközben időt és pénzt takarít meg, itt az ideje, hogy használja a click-to-call funkciót. Alternatív megoldásként töltse le a LiveAgent webes névjegykártyák böngészőbővítményét a gyorsabb kommunikáció és több betekintés érdekében. A böngészőbővítmény ingyenes, és letölthető a Google Chrome Internetes áruházból vagy a Mozzila Firefox kiegészítők listájáról. Amíg itt van, próbálja ki a LiveAgentet. Ingyenes, mindent magában foglaló 30 napos próbaverziót kínálunk, és nincs szükség hitelkártyára az induláshoz.
Fedezze fel, mennyire hatékony Ön és csapata már ma.
Fedezze fel a VoIP telefonok világát a LiveAgent segítségével! Takarítson meg költségeket és élvezze a rugalmas kommunikációt a fejlett, internetalapú technológiával működő digitális telefonokkal. Tudjon meg többet a VoIP telefonok működéséről, típusairól és előnyeiről. Kezdje el ingyen a felhőalapú telefonrendszer használatát, és tapasztalja meg a modern kommunikáció előnyeit most!
Fedezze fel, hogyan egyszerűsíthetik a telefonos tárcsázók a call center működését! Automatizálja kimenő hívásait kézi vagy automatikus tárcsázókkal, és növelje ügynökei termelékenységét akár 300%-kal. Próbálja ki a LiveAgent click-to-call funkcióját ingyenesen, és tapasztalja meg a hatékony ügyfélszolgálatot!