Mi az a Megoldásra váró gomb?
A Megoldásra váró gomb egy speciális LiveAgent funkció, amely értesíti az ügynököket a kiemelt jegyekről, amelyeket meg kell oldani. A Megoldásra váró gombra megjelenő jegyekre sokáig nem válaszoltak, vagy SLA-khoz kötik (szolgáltatási szintű megállapodások). Lényegében a Megoldásra váró gomb biztosítja, hogy a jegyeket ne felejtsék el, és ne hagyjanak ki SLA-kat.
Miért előnyös a Megoldásra váró gomb?
A Megoldásra váró gomb egy feladatkezelő szerepet tölt be, amely felhívja a figyelmet a régóta megválaszolatlan jegyekre vagy az SLA-kra. Azok a vállalkozások, amelyek ezt a funkciót használják, ezeket az előnyöket élvezik:
- Teljesített SLA-k
- Jobb időgazdálkodás
- Javuló hatékonyság
Gyorsabb megoldási idő
Hogyan használhatja a Megoldásra váró gombot?
Ha Ön LiveAgent felhasználó (és megfelelő jogosultságokkal rendelkezik), tetszése szerint beállíthatja a Megoldásra váró gombot. Megadhatja például, hogy miről szeretne értesítést kapni, ideértve a következőket:
- Magas prioritású jegyek „Nyitott” státusszal
- Magas prioritású jegyek „Új” státusszal
Magas prioritású jegyek adott részlegekről
- Bármely jegy, amelyet kifejezetten Önhöz rendelnek
Ha be van kapcsolva a Megoldásra váró gomb funkció, a gomb (a profilkép mellett található) automatikusan értesíti Önt a megválaszolatlan jegyek számáról, amelyek figyelmet igényelnek.
Ezen felül adminisztrátori szerepkörrel konfigurálhatja a Megoldásra váró gombot, hogy a megválaszolatlan jegyeket fontossági sorrendben jelenítse meg (jegyprioritás, beérkezett idő, SLA).
A gomb használata
Miután rákattint a Megoldásra váró gombra, a rendszer megnyitja a legmagasabb prioritású jegyet. Ha bezárja a jegyet anélkül, hogy megoldotta volna, és újra rákattint a gombra, a rendszer újra kinyitja ugyanazt a jegyet.
Ez a mechanizmus annak biztosítására szolgál, hogy a magas prioritású jegyek megoldását ne késleltessék az ügynökök, akik kihagyják/válogatnak a jegyek között. Ha azonban nem tudja, hogyan válaszoljon a Megoldásra váró jegyre, egyszerűen átruházhatja azt egy másik részleghez vagy ügynökhöz.
Hogyan működik a Megoldásra váró jegyek algoritmusa?
A “Megoldásra váró” algoritmus meghatározza a jegyek sorrendjét a T”Megoldásra váró” sorban. Az algoritmus:
- A jegyek rangsorolása a várakozási idő szerint (amikor a jegy beérkezett)
- A jegyeket rangsorolja az SLA megállapodásoknak megfelelően
- Elsőbbséget élvez az utolsó ügynök (A Megoldásra váró gomb előtérbe helyezi a kiemelt jegyek továbbítását azokhoz az ügynökökhöz, akik utoljára kezelték őket)
Manage SLAs with ease
Stay on top of all messages from your VIP clients with our “To-Solve Button” feature. Try it today. No credit card required.
A Megoldásra váró gomb beállítása
A jegyelosztási módszer kiválasztása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson a Rendszer elemre.
Kattintson az Általános elemre.
Görgessen le az Algoritmus megoldása szakaszig.
Válassza az Időprioritás vagy a Legutóbbi ügynök prioritása lehetőséget.
Ha az „Idő prioritás” lehetőséget választja, a jegyeket véletlenszerűen osztják szét az ügynökök között. A legrégebbi megválaszolatlan jegy lesz a legfontosabb. Ha beállított néhány SLA szabályt, ezeket is figyelembe vesszük.
Ha a „Legutóbbi ügynök prioritása” lehetőséget választja, akkor a rendszer a jegyeket oda irányítja az ügynökökhöz, akik utoljára kezelték őket. A beállítás bekapcsolása nem változtatja meg a sorrendet a jegyek sorában.
Jegyek hozzáadása a Megoldásra váró gombhoz
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson a Rendszer elemre.
Kattintson az Általános elemre.
Görgessen le az “hozzám rendelt” jegyek szakaszig.
Jelölje be a jelölőnégyzetet .
Kattintson a Mentés gombra.
Töltse be újra az alkalmazást .
Az ügynökök korlátozása a jegyek megválaszolásához csak a „Megoldásra váró” gombra kattintva
Felhívjuk figyelmét, hogy ez a beállítás csak ügynökök számára működik, nem rendszergazdák számára.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre.
Kattintson az Ügynökök elemre
Válasszon ki egy adott ügynököt, majd kattintson a Szerkesztés gombra
Kattintson a Részlegek elemre
- Jelölje be a második jelölőnégyzetet, csak a ‘Megoldásra váró’ gombra kattintva nyitott jegyekre válaszolhat.
Kattintson a Mentés gombra
Annak kiválasztása, hogy mely részlegekről szeretne jegyet kapni
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Megoldásra váró gombra
Válassza ki azokat a részlegeket , amelyekről a jegyekre szeretne válaszolni.
Kattintson a Mentés gombra
Hogyan erősítheti vállalkozását a Megoldásra váró gomb?
A teljesített SLA-k növelik az ügyfelek elégedettségét és magasabb élettartam-értéket jelentenek
Ha vannak SLA-k, akkor bizonyos szintű elvárások is vannak. Ügyfelei külön fizetnek a jobb szolgáltatási élményért, és ezért nem számíthatnak cserbenhagyásra. Ha következetesen betartja a szerződést és betartja az SLA határidejét, akkor ügyfelei elégedettek lesznek.
Az ügyfeleket lojálisabbá teszi márkájához, ami éveken át tartó jó kapcsolatokat és magasabb vásárlói életértéket eredményez. Mint ilyen, mindig törekednie kell az SLA-határidők betartására, sőt meg kell haladnia az ügyfelek elvárásait. A lehető leggyorsabban nyújtson szolgáltatást, legyen hozzáértő és személyre szabott, nyújtson felejthetetlen élményt.
A legjobb módszer erre, ha egy olyan feladatkezelő van a helyén, mint a Megoldásra váró gomb. Biztosítani fogja, hogy az összes határidőt betartsák, azon túl, hogy leveszi az ügynökök válláról a stresszt.
A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Jobb időgazdálkodás és jobb hatékonyság
Mivel a Megoldásra váró gomb előtérbe helyezi a megoldandó jegyeket, ügynökeinek nem kell maguknak elemezniük az egyes jegyek prioritásait. Egyszerűen rákattinthatnak egy gombra, és munkába állhatnak, ami rengeteg időt takarít meg számukra és növeli a termelékenységüket.
Ezen felül a funkció pénzt takaríthat meg. Minél kevesebb időre van szüksége ügynökeinek az adminisztratív munkára, annál több idő áll rendelkezésre a függőben lévő jegyek megoldására.
Tudásbázis erőforrások
További információk a Megoldásra váró gombról
SLA-k és SLA-szintek beállítása
Készen áll a kiemelt fonotsságú jegyek kezelésére?
Maradjon felül a VIP ügyfelek összes üzenetében a Megoldásra váró gomb funkcióval. Próbálja ki még ma. Nincs szükség bankkártyára.Indítsa el az ingyenes 14 napos próbaverziót.
Frequently Asked Questions
Mi az a Megoldani gomb?
A Megoldani gomb egy speciális LiveAgent funkció, amely értesíti az ügynököket a magas prioritású jegyekről, amelyeket meg kell oldani.
Hogyan működik a Megoldás gomb?
A Megoldás algoritmus meghatározza a jegyek sorrendjét a Megoldás sorban a sorban elfoglalt idő és a meglévő szolgáltatási szint megállapodások (SLA-k) szerint.
Miért előnyös a Megoldani gomb?
A Megoldani gomb a feladatkezelő szerepét tölti be, amely olyan jegyekre hívja fel a figyelmet, amelyekre hosszú ideje nem válaszolt, vagy amelyek SLA-hoz kötődnek. Lényegében a Megoldás gomb biztosítja, hogy ne felejtsenek el jegyeket, és ne hagyjanak ki SLA-kat.