Mik azok a help desk jegyzetek?
Az ügyfélszolgálati megjegyzések belső, privát jegyzetek, amelyeket csak az ügyfélszolgálati ügynökök láthatnak. Általában a jegyszálakhoz adják hozzá, hogy további információkat közöljenek egy jegyről vagy ügyfélről. Alternatív megoldásként az ügyfélszolgálati ügynökök emlékeztetőként vagy teendőlistaként használhatják őket.
Vannak különböző típusú help desk jegyzetek a LiveAgentben?
A LiveAgent help desk szoftver négy különböző típusú privát jegyzetet kínál. A felhasználók jegyekhez, névjegyekhez vagy cégekhez adhatják őket.
Inline jegy jegyzetek használati eset
A beépített jegyjegyzetek kiválóan alkalmasak jegyzetek lejegyzésére, miközben kommunikál az ügyfelekkel. Jegyzeteket írhat például, miközben segít egy ügyfélnek élő csevegésben vagy telefonhívás közben. Ezenkívül támogatják a mellékleteket, és emlékeztetőül szolgálhatnak a következő lépésekre, például a nyomon követés elküldésére.
Az inline jegyzetek akkor is nagyszerűek, ha jegyet kell átadnia egy másik ügynöknek, és fel kell gyorsítania őket. Tegyük fel például, hogy az egyik ügyfele hat hosszú e-mailben magyaráz el egy problémát, amellyel találkozott.
Az inline jegyzetek lehetővé teszik a probléma összefoglalását, így más támogatási ügynököknek nem kell elolvasniuk a hosszú e-mail szálat. Amikor átadja a jegyet más ügynököknek, például fejlesztőknek, a soron belüli jegyzete révén megtudhatják, mi a probléma, és mit kell tenni.
Jegy jegyzetek használati esetek
A jegy jegyzetek segítségével lejegyezhetők azok a részletek, amelyekhez hozzáférni kell a jegy megoldása során, például az ügyfél fiókjához tartozó hitelesítő adatok vagy a rendelési azonosító. Az ilyen fontos információk jegy jegyzetekben való leírása kiváló, mert lehetővé teszi, hogy gyorsan hozzájusson, anélkül, hogy végig kellene görgetnie a jegyeket.
Kapcsolattartási (ügyfél) megjegyzések használati eset
A privát kapcsolatfelvételi jegyzet az ügyfelekkel kapcsolatos további információk közzétételére szolgál. Ön és kollégái felhasználhatják ezeket az információkat, hogy jobban kommunikáljanak ügyfeleikkel. Például egy vásárlói megjegyzésből kiderülhet, hogy az ügyfél nem szereti, ha asszonynak szólítják, és nem akarja, hogy 11 óra előtt hívják.
Vállalati megjegyzések használati eset
A kapcsolatfelvételi jegyzetekhez hasonlóan a vállalati jegyzetek alapvető információkat tárnak fel a vállalatokról és szervezetekről. Például felhasználhatók a vállalat döntéshozóinak, c szintű vezetőinek vagy a parancsnokság időzónájának nyilvánosságra hozatalára a kommunikáció hatékonyabbá tétele érdekében.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Hogyan hozhatok létre privát súgó jegyzeteket?
Inline jegyzetek hozzáadása a jegyekhez
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Jegyek gombra.
- Válasszon ki egy jegyet.
Kattintson a Jegyzet hozzáadása gombra.
5. Írja meg privát megjegyzését.
6. Kattintson a Jegyzet hozzáadása gombra.
Jegy jegyzetek hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Jegyek gombra.
- Válasszon ki egy jegyet.
- Keresse meg a jegyinformációs panelt.
5. Kattintson a Jegyzet gombra.
6. Írja meg privát megjegyzését.
7. Kattintson a jegyzet mezőn kívül bárhová, és megjelenik egy zöld pipa, amely jelzi, hogy a jegyrendszer elmentette a jegyzetét.
Vásárlói megjegyzések hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
4. Válassza ki a kívánt névjegyet. 5. Kattintson a Megjegyzés gombra, közvetlenül a személyes adatok alatt.
6. Írja meg a jegyzetet. 7. Kattintson a Mentés gombra.
Alternatív megoldásként hozzáadhat egy vásárlói megjegyzést a jegynézetben.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson a Jegyek gombra.
- Válasszon jegyet.
- Keresse meg az ügyfélinformációs panelt.
Kattintson a Jegyzet gombra.
6. Írja meg privát megjegyzését. 7. Kattintson a megjegyzés mezőn kívül bárhová, és megjelenik egy zöld pipa, amely jelzi, hogy a jegyrendszer elmentette a jegyzetét.
Cégjegyzetek hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Vállalatok elemre.
- Válasszon ki egy céget.
Kattintson a Megjegyzés gombra, közvetlenül a vállalati információk alatt.
Írja be jegyzetét, majd kattintson a Mentés gombra.
Miért fontosak a help desk jegyzetek?
A Help Desk feljegyzései minden olyan ügynök számára hasznosak, akik személyre szabott, hozzáértő és gyors támogatást szeretnének nyújtani. Nagyszerű információforrást jelentenek, és felgyorsíthatják a jegyek átadását a különböző részlegek ügynökei között. Nemcsak részletes információk rögzítésére alkalmasak, de emlékeztetőkként és teendők listájaként is szolgálhatnak.
Hogyan néznek ki és működnek a help desk jegyzetek a gyakorlatban?
A privát jegyzetek csak a help desk ügynökök számára láthatók. Az ügyfelek, e-mail címzettek vagy élő chat felhasználók nem láthatják őket.
A jegyzeteket a hagyományos sárga cetlire emlékeztető egyedi kialakítás jellemzi a jegyszálaktól.
Mi történik a privát jegyekkel, amikor jegyet ad át?
Amikor magán jegyzeteket tartalmazó jegyet ad át, az összes jegyzet érintetlen marad, és a jeggyel együtt mozog. Így a jegy megoldásáért felelős új ügynök megtekintheti az összes jegyzetet, új jegyzeteket adhat hozzá és módosíthatja a meglévő jegyzeteket (a soros jegyzeteken kívül).
Törölhetem vagy módosíthatom a soron belüli jegyzetet?
Jelenleg nincs mód a soron belüli jegyzetek eltávolítására, szerkesztésére vagy módosítására. Ennek oka, hogy fontosnak tartjuk a jegy integritásának megőrzését. Mit értünk ez alatt? Nézzünk egy példát.
Képzelje el, hogy létrehoz egy soron belüli jegyzetet, amely információkat tartalmaz arról, hogy mit kell tenni a probléma megoldásának következő lépéseként. Ezután átadja a jegyet egy másik ügynöknek vagy osztálynak. Sajnos nem olvassák el megfelelően a jegy jegyzetet, ami némi elégedetlenséget okoz. Ha a támogatási ügynök magának akar fedezni, szerkesztheti a soron belüli jegyzetet, és úgy tehet, mintha téves információkat adott volna meg. Azáltal, hogy a soron belüli jegyzeteket nem módosíthatóvá és visszavonhatatlanná teszi, minden ügynök integritásra kényszerül, és felelősséget vállal a tetteiért.
Törölhetem vagy módosíthatom a jegyeket, az ügyfeleket vagy a vállalati jegyzeteket?
Az összes többi megjegyzés törölhető, módosítható és szerkeszthető, így minden támogatási ügynök új információkat gyűjthet az ügyfeleiről és problémáiról. Ez rendkívül fontos a jobb vevői elégedettség elérése és a jobb szolgáltatási élmény biztosítása érdekében.
Tudásbázis források
Belső jegyek
Jegykezelő funkció támogatása a LiveAgentben (+ ingyenes próbaverzió)
Jegyek/Vásárlói betekintések (CRM)
Jegyazonosító [Elmagyarázva]
Készen áll a help desk jegyzetek használatára?
Hozzon létre privát jegyzeteket, és használja őket további információk tárolására az ügyfelekről. Alternatív megoldásként használhat feljegyzéseket emlékeztetőként magának vagy kollégáinak. Próbálja ki a privát jegyzet funkciót még ma az all-inclusive ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Hitelkártya nem szükséges.
Frequently Asked Questions
Mik azok a help desk feljegyzések?
Az ügyfélszolgálati megjegyzések belső, privát jegyzetek, amelyeket csak az ügyfélszolgálati ügynökök láthatnak. Általában a jegyszálakhoz adják hozzá, hogy további információkat közöljenek egy jegyről vagy ügyfélről. Alternatív megoldásként az ügyfélszolgálati ügynökök emlékeztetőként vagy teendőlistaként használhatják őket.
Vannak különböző típusú jegyzetek a LiveAgentben?
A LiveAgent help desk szoftver négy különböző típusú privát jegyzetet kínál. A felhasználók jegyekhez, névjegyekhez vagy cégekhez adhatják őket.
Mik a jegyzetek előnyei?
A jegyzetek használatának előnyei mindenekelőtt az adott jegyhez való hozzáférés belső megosztásának lehetősége, lehetővé teszi a későbbiekben felhasználható frissítések regisztrálását. A megjegyzések akkor is hasznosak, ha átadja a jegyet egy másik ügynöknek, és ha a felhasználó üzenete nagyon hosszú, és a legfontosabb információkat kell kivonnia belőle.
Hogyan tud jegyzetelni a LiveAgentben?
A LiveAgent lehetőséget kínál privát jegyzetek hozzáadására a jegyhez. Csak az ügynökök láthatják. A jegyzetek rendkívül hasznosak az ügyfélszolgálati csapat munkájában, ezért érdemes ezeket elkészíteni.
Hozzáadhat mellékleteket az ügyfélszolgálati jegyzetekhez?
Igen! A Live Agent help desk szoftvere támogatja a beépített jegyzetmellékleteket.