A teljesítményjelentés egy szervezet, csoport vagy egyén teljesítményéről szóló jelentés. A teljesítményjelentéseket rendszeresen készítik a szervezeten vagy az üzleti területen belüli fejlesztési területek azonosítására.
Miért kellene rutinszerű teljesítményjelentéseket készíteni?
A teljesítményjelentések segíthetnek pontosan meghatározni vállalkozása azon területeit, amelyeken javításra van szükség. A „lemaradók” és az optimalizálható területek megtalálása mindig nagyszerű, mert lehetőséget kínál a következőkre:
- Javítsa ügynökei teljesítményét
- Biztosítson további képzést azoknak, akiknek szükségük van rá
Növelje az ügyfelek elégedettségét, a tapasztalatokat és az értékesítést
- Források átcsoportosítása
- A támogatási csatornák megerősítése
- Keressen költséghatékonyabb módszereket a problémák megoldására
Emellett a teljesítményjelentések bemutathatják vállalkozásának virágzó területeit is. Ez azért fontos, mert:
- Nem kell átalakítania az egész üzleti/támogatási stratégiáját
- Képes lesz jutalmazni a túlteljesítőket
- Az alulteljesítők képesek lesznek tanulni a túlteljesítőktől
Mit csinál a LiveAgent teljesítményjelentési funkciója?
A teljesítményjelentések bemutatják a támogatási ügynökök teljesítményét. Minden teljesítményjelentés tartalmazza a megnyitott csevegések, megoldott jegyek, hívások és egyebek teljes számát (lásd alább). A teljesítményjelentések grafikonok vagy diagramok formájában jeleníthetők meg, és nap, hét, hónap, év vagy akár egyéni dátum szerint szegmentálhatók.
Fedezze fel, ki a legeredményesebb, ki részesíti előnyben az e-maileket az élő csevegésekkel szemben, és ki biztosítja az eredményeket az idő múlásával.
Teljesítményjelentés megjelenítési lehetőségei
Szűrheti a teljesítményjelentés eredményeit ezek szerint:
- Idő
- Részleg
- Ügynök
- Címke
Minden teljesítményjelentés módosítható további adatok bemutatására, beleértve:
- Dátum
- Válaszok
- Új válasz átl. idege
- Válasz megnyitásának átl. idege
- Hívások
- Kimenő hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chatek
- Nem fogadott chatek
- A chat megválaszolásának átl. ideje
- A chat átl. ideje
- Nincs értékelve
- Nincs értékelve %
- Pozitív értékelések
- Pozitív értékelések %
- Negatív értékelések
- Negatív értékelések %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő csevegések
- Befejezett csevegések
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Az adatok megjelenítésének módja a teljesítményjelentésekben
A LiveAgent az összes fent említett adatot többféle formátumban tudja bemutatni, beleértve a területdiagramokat, vonaldiagramokat, oszlopdiagramokat és kördiagramokat. Ezenkívül minden adat exportálható CSV fájlokba, megkönnyítve ezzel másokkal való megosztást.
Hogyan találhat teljesítményjelentéseket a LiveAgentben
A teljesítményjelentéseket csak a rendszergazdák láthatják. Ha rendszergazdai szerepkörrel rendelkezik, akkor a teljesítményjelentéseket úgy találhatja meg, hogy a bal oldali menüben található Jelentések (kör ikon) elemre kattint (jobbra a Hívások és az ügyfelek között), és kiválasztja a teljesítményjelentéseket a jelentések listájából.
Felhívjuk figyelmét, hogy minden ügynök megtekintheti személyes statisztikáit/teljesítményjelentéseit, amikor bejelentkezik a LiveAgentbe.
Teljesítményjelentések használata az API-val
A teljesítményjelentések hívásértékeinek kezeléséhez használja a LiveAgent REST API-t .
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni az elemzési irányítópulton elérhető különböző típusú jelentésekről, kérjük, olvassa el tudásbázisainkat:
Készen áll arra, hogy többet megtudjon vállalkozásáról?
Kezdje javítani támogatási teljesítményét, értékesítését és az ügyfelek elégedettségét még ma az ingyenes 14 napos próbaverziónkkal. Nincs szükség bankkártyára.
Frequently Asked Questions
Mik azok a teljesítményjelentések?
A teljesítményjelentés egy szervezet, csoport vagy egyén teljesítményéről szóló jelentés. A teljesítményjelentések rutinszerűen készülnek, hogy azonosítsák a szervezeten vagy vállalkozáson belüli fejlesztési területeket.
Mit csinál a LiveAgent teljesítményjelentés funkció?
A teljesítményjelentések bemutatják a támogatási ügynökök teljesítményét. Minden teljesítményjelentés tartalmazza a megnyitott csevegések, megoldott jegyek, hívások és egyebek teljes számát (lásd alább). A teljesítményjelentések grafikonok vagy diagramok formájában jeleníthetők meg, és nap, hét, hónap, év vagy akár egyéni dátum szerint szegmentálhatók.
Miért érdemes rutinszerű teljesítményjelentéseket készíteni?
A teljesítményjelentések segítségével pontosan meghatározhatja vállalkozása azon területeit, amelyek fejlesztésre szorulnak.
Fedezze fel az ügyfélszolgálati jelentések előnyeit a LiveAgent segítségével! Ismerje meg, hogyan alakíthatja át a nyers adatokat értékes statisztikákká és teljesítménymutatókká, hogy javítsa vállalkozása ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szoftvert, és emelje új szintre az ügyfélelégedettséget!