Problémája van a magas visszafordulási aránnyal a weboldalán? Vagy esetleg kíváncsi arra, hogyan lehetne javítani az ügyfélszolgálatán?
Tudta, hogy; “A proaktív csevegési meghívások 105%-os megtérülést és több millió dolláros pozitív üzleti hasznot hozhatnak?”
A proaktív csevegési meghívók egyszerűen segíthetik a webhely látogatóit az ügyfélút különböző szakaszaiban azáltal, hogy élő csevegésre hívják meg őket az ügynökeivel.
A LiveAgent egy fejlett rendszer, amely biztosítja, hogy csak akkor invitálja a látogatókat csevegésre az ügyfélszolgálati képviselőivel, amikor elegendő képviselője áll rendelkezésre az élő csevegéshez.
Valós példa az életből:
Például meghívhatja az ügyfeleket csevegésre az egész fizetési folyamat során. Ennek eredményeként növelheti vásárlási bizalmát, javíthatja vásárlási élményét, és fizető ügyfelekké alakíthatja őket. Mindezt úgy, hogy egyszerűen valódi embert adnak nekik, akivel beszélgetni lehet.
További proaktív csevegési meghívási funkciók
Hozzon létre többféle csevegési meghívót különböző ügyfélcsoportok számára
Hozzon létre többféle proaktív csevegési meghívást a különféle ügyfelek megcélzásához. Annak ellenére, hogy a proaktív csevegési meghívások automatizáltak, mindig törekednie kell a személyre szabott élményre. Hozzon létre egy csevegési meghívó gombot az új ügyfelek számára, valamint a visszatérők számára. Használjon egyedi üdvözlő üzenetet a webhely különböző oldalaihoz.
Könnyen létrehozhat proaktív csevegési meghívókat több nyelven
Egynél több országban működik? Vagy esetleg többnyelvű ügyfélszolgálatot/támogatást kell nyújtania. A LiveAgent mindkét esetben lehetővé teszi egy proaktív csevegés gomb testreszabását minden nyelvhez, amelyet a megfelelő részleghez is hozzárendelhet a hatékony munkafolyamat érdekében.
Kíváncsi, milyen nyelveket kínál a LiveAgent? Tekintse meg a LiveAgent többnyelvű funkcióját.
Lépjen kapcsolatba az ügyfeleivel a vásárlásuk során
A LiveAgent proaktív csevegési meghívásai lehetővé teszik az előnyben részesített URL-ek beállítását az ügyfelek maximális elkötelezettségének biztosítása érdekében. Célozhatja az ügyfeleket például stratégiai URL-ekre / oldalakra;
- GYIK oldal
- Árazási oldal
- Termékoldal
- Fizetési oldal
Adjon meg egy konkrét időpontot a proaktív csevegési meghíváshoz
Sok vállalat általában körülbelül 30 másodpercet vár, mielőtt kapcsolatba lép az ügyféllel. Hagyja, hogy az ügyfél egy kicsit böngésszen, és utána lépjen kapcsolatba.
Automatizálja a proaktív kommunikációs üzeneteket
Bár az automatizálás hasznos funkció, ne feledje, hogy az emberi interakció különbözik tőle. Ezért próbálja meg személyesebbé tenni az üzenetet. Ne hangozzon robotnak.
Különböztesse meg az új és a visszatérő ügyfeleket
Egy másik nagyszerű funkció a visszatérő és új ügyfelek azonosításának képessége. Testreszabhatja a chat meghívó gombját mindkét fajta ügyfél számára.
A proaktív csevegési meghívók üzleti előnyei
- A proaktív csevegést folytató ügyfeleket jobban érdekli a vásárlás, mint azokat, akiket nem
- Valós idejű kényelem a látogatók számára
- Az élő chat átlagosan 23%-kal növeli a konverziót
- Versenyelőny
- Fokozott vevői elégedettség
- Az ügyfelek azonnal hozzáférhetnek a segítséghez.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Proaktív csevegési meghívók tervezési lehetőségei
- Oldal
- Sarok
- Közép
- Egyéni
Az összes tervezési design megtekintéséhez lépjen a Proaktív meghívó galériába.
Testreszabás
- Kép
- Szöveg (cím, üdvözlő üzenet)
- A proaktív online chat gomb elhelyezése
- A gomb színei
Elérhető beállítások
- Engedélyezze az offline üzenetek hagyását
- A proaktív online csevegés indítása gomb újbóli elrejtése
- Engedélyezze az üdvözlő üzenet elrejtését
- Válasszon nyelvet
- Válasszon egy kívánt osztályt
Bónusz tippek a proaktív csevegési meghívások hatékony használatához
Ne legyen tolakodó
A proaktív online csevegési meghívásnak opcióként kell működnie, ezért ne erőltesse. Könnyen idegesítővé válhat, és az ügyfél úgy dönthet, hogy otthagyja az Ön weboldalát egy versenytárs miatt. Tehát, ha az ügyfél elutasítja a csevegést, ne küldjön láncüzeneteket, hogy kapcsolatba léphessen velük. Értesíteni fogják, ha segítségre van szükségük.
Próbálja ki
Ha nem biztos abban, hogy mikor, hol vagy hogyan lépjen kapcsolatba proaktív módon ügyfeleivel, csak tesztelje le és nézze meg. De jó szabály, hogy hagyjuk az ügyfelet egy kicsit, lehetőleg 30 másodpercig böngészni. Ezt követően egyszerűen mutassa be magát, és tudassa a fogyasztóval, hogy Ön ott van, hogy segítsen neki, ha szüksége van rá. Kipróbálásával felfedezheti vásárlójának preferenciáit. Talán rájön, hogy a proaktív online csevegést csak meghatározott URL-eknél kell használnia, például fizetési oldalon, vagy árképzési oldalon.
Tudásbázis források
Itt talál egy lépésről lépésre szóló útmutatót a proaktív élő csevegési meghívás megvalósításához.
Nem tudja, milyen üdvözlő üzeneteket használjon? Íme a másoláshoz és beillesztéshez szükséges proaktív élő csevegési meghívó sablonok.
Szeretne többet megtudni? Tekintse meg a 25 legjobb WordPress chat-bővítményt.
Try Proactive Chat Invitations for FREE
LiveAgent offers complex customer service software. Try it out for 14-days and test all the features, including proactive chat invitations.
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Használja a GYIK szoftvert és optimalizálja az ügyfél önkiszolgáló élményét
Optimalizálja ügyfélszolgálatát a LiveAgent GYIK szoftverével! Engedje meg ügyfeleinek, hogy gyors és hatékony önkiszolgáló támogatást kapjanak, miközben csökkenti az ismétlődő kérdéseket és növeli az ügynökök produktivitását. Kezdjen 30 napos ingyenes próbaverzióval vállalati e-mail címén, és építsen átfogó tudásbázist könnyen kezelhető WYSIWYG szerkesztővel. Fedezze fel, hogyan segíthet a GYIK szoftver az ügyfélelégedettség növelésében!
Fedezze fel a proaktív chat sablonokat a hatékonyabb ügyfélszolgálatért! A LiveAgent platformja lehetővé teszi, hogy ügynökei proaktív csevegési meghívókat küldjenek, javítva az ügyfélélményt és növelve a vásárlási hajlandóságot. Próbálja ki ingyenesen, és tapasztalja meg, miért választják ezt a megközelítést egyre több vállalkozás!
Help desk-et keres a WordPresshez?
Fejlessze WordPress ügyfélszolgálatát a LiveAgenttel! Kínáljon gyors és hatékony támogatást 140+ funkcióval, 40+ integrációval, és a piac leggyorsabb élő chat pluginjával. Élvezze a 24/7 ügyfélszolgálatot, ingyenes 14 napos próbát, és bankkártya nélküli regisztrációt. Vágjon bele most, és emelje új szintre vásárlói elégedettségét!