Mik az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek előre meghatározott feltételek teljesülése esetén automatikusan végrehajtásra kerülnek. Leggyakrabban jegyek bizonyos részlegekre történő átvitelére, címkék hozzáadására, jegyek spamként való megjelölésére vagy jegyek megoldására használják. Az automatizálási szabályok általában minden fejlett ügyfélszolgálati szoftverben elérhetők, és lehetnek művelet-, idő- vagy SLA-alapúak.
Hogyan működnek az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek időszakos háttér-önellenőrzéseket végeznek. Ha a rendszer megállapítja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtásra kerül.
Miért fontosak az automatikus szabályok?
Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden olyan vállalkozás számára, amelynek nagy a jegymennyisége, mert hétköznapi és ismétlődő feladatokat képesek végrehajtani rövid idő alatt. Az automatizálási szabályok fő előnyei:
- Javított hatékonyság/ügynök munkafolyamat
- Jobb válaszidők
- Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
Csökkentett támogatási költségek és időmegtakarítás
Milyen típusú automatizálási szabályok vannak a LiveAgentben?
Műveleti szabályok
A cselekvési szabályok alapvető, cselekvés által kiváltott szabályok. A LiveAgent felhasználók beállíthatnak egy triggert és egy műveletet, és ha az aktiválási feltételek teljesülnek, a művelet végrehajtásra kerül. Például beállíthat egy szabályt, amely automatikusan a számlázási osztályhoz rendel minden olyan jegyet, amely a „számlázás” vagy a „fizetés” szavakat tartalmazza.
Időszabályok
Az időszabályok időfeltételek, ezért csak akkor hajtódnak végre, ha a szabály időfeltételei teljesülnek. Például beállíthat egy szabályt, amely arra kéri a rendszert, hogy automatikusan lépjen kapcsolatba az ügyféllel, ha az adott időn belül, például 48 órán belül nem válaszol az üzenetére.
SLA szabályok
Az SLA szabályok csak az SLA beállításra alkalmazhatók, és az SLA szintekhez vannak kötve. SLA szabályra példa lehet egy jegy SLA szintjének megváltoztatása vagy más szabályok végrehajtásának leállítása.
Put an end to repetitive tasks
Discover endless automation opportunities with our free-14 day trial. No credit card required.
Mit lehet tenni a LiveAgent automatizálási szabályaival?
A szabályokat akkor lehet alkalmazni, ha:
- A jegy e-mailből jött létre
- Jegy jött létre
- Egy jegy állapota megváltozik
- A jegy továbbításra kerül
- Offline üzenetcsoport kerül hozzáadásra
- Az ügynök minősítést kap
- A jegyek címkéi megváltoznak
A szabályokra alkalmazható feltételek
- Tárgy
- Feladó
- Indigós másolat
- Titkos másolat
- Címzett
- Törzs
- Jegy állapota
- Jegy létrehozása (dátum)
- A jegy megváltozott (dátum)
- A jegy törölve lett
- Jegy kezdő hivatkozó URL-je
- Jegyprioritás
- Utolsó üzenet
- Hozzárendelt ügynök állapota
- Egyéni mező
- Jegyosztály
- Jegy hozzárendelve
- Ügyfélcsoport
- Létrehozva meghívásból
- Jegycímkék
Szabályokkal végrehajtható műveletek
- Jegy továbbítása
- Jegy megoldása
- Jegy törlése
- Jegyprioritás módosítása
- SLA szint módosítása
- Megjelölés spamként
- Megjelölés nem spamként
- Jegy törlése
- Válasz küldése
- Jegy tárgyának módosítása
- Hívás URL-je
- Címke hozzáadása
- Címke eltávolítása
- Levél küldése a következő címre:
- Más szabályok leállítása
- HTTP kérés
Hogyan néznek ki az automatizálási szabályok a gyakorlatban?
Ha egy szabályt alkalmaznak egy jegyre, akkor a változás megjelenik a részletes jegynézetben (a jegykezelés egyértelmű felelősségének biztosítása érdekében.) Az adminisztrátorok és az ügynökök egyaránt láthatják az aktív szabályokkal végrehajtott módosításokat a jegyben.
Hogyan állítsunk be szabályokat a LiveAgentben
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson a Konfiguráció elemre (fogaskerék ikonra a bal oldali menüsorban).
Kattintson az Automatizálás elemre.
Kattintson a Szabályok , az Időszabályok vagy az SLA elemekre (attól függően, hogy milyen típusú szabályt szeretne létrehozni). Ebben a telepítési útmutatóban úgy folytatjuk, mintha a Szabályokat választotta volna.
Kattintson a Létrehozás gombra.
Jelölje be az Állapot Aktív jelölőnégyzetet .
Hozz létre nevet a szabályhoz.
- Hagyhatja üresen a Jegyzetek részt, vagy részletesebben leírhatja a szabályt. Ez a mező egyszerűen az Ön kényelmét szolgálja.
Válasszon egy változót.
Kattintson a Feltételcsoport hozzáadása elemre
Válassza ki a feltételeket tetszése szerint.
Válassza ki a művelet végrehajtása mezőket tetszése szerint.
Kattintson a Mentés gombra
Az automatikus szabályok előnyei
Kevesebb hely az emberi tévedéseknek
Az automatizálás pontos -. az emberek nem. Az emberi beavatkozás kiküszöbölésével szüntesse meg az esetleges hibákat, amelyek az ügyfelek, a bevételek vagy a hírneve árába kerülhetnek. Minél pontosabb a támogatása, annál elégedettebbek az ügyfelek.
Javuló ügyfél-elégedettség
Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás sarokköve, mivel befolyásolják az ajánlásokat, az online értékeléseket, a szóbeszédet és az értékesítést. Mint ilyen, minden vállalkozásnak arra kell törekednie, hogy ügyfelei elégedettek legyenek a kiváló szolgáltatással, a gyors reagálási idővel és a személyre szabott megközelítéssel.
Az automatizálási szabályok időt és pénzt takarítanak meg
El tudja képzelni, hogy minden megválaszolatlan jegyet manuálisan kell nyomon követnie? Ez nemcsak rendkívül időigényes feladat lenne, hanem nagyon költséges és megterhelő is. Szerencsére az olyan help desk szoftverek, mint a LiveAgent, számtalan automatizálási szabályt tudnak végrehajtani, amelyek rengeteg időt takarítanak meg az ügynökei számára. Bízza ránk a logisztikát, hogy ügynökei a fontosra összpontosíthassanak – az ügyfélkapcsolatok ápolására.
Tudásbázis-források
Ha többet szeretne megtudni az automatizálási szabályokról, olvassa el a tudásbázis forrásainkat:
Készen áll az automatizálási szabályok létrehozására?
Fedezze fel a végtelen automatizálási lehetőségeket ingyenes 14 napos próbaidőszakunkkal. Hitelkártya nem szükséges. Kezdje el az ingyenes próbaidőszakot még ma.
Frequently Asked Questions
Mik azok az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályok olyan rendszerműveletek, amelyek előre meghatározott feltételek teljesülése esetén automatikusan végrehajtásra kerülnek.
Hogyan működnek az automatizálási szabályok?
Az automatizálási szabályokat tartalmazó rendszerek rendszeres háttér-önellenőrzést végeznek. Ha a rendszer úgy találja, hogy egy bizonyos szabály feltételei teljesülnek, a szabály automatikusan végrehajtódik.
Miért fontosak az automatikus szabályok?
Az automatizálási szabályok rendkívül előnyösek minden nagy jegymennyiséggel rendelkező vállalkozás számára, mivel rövid időn belül képesek hétköznapi és ismétlődő feladatokat végrehajtani.
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!
Call center biztonsági ellenőrzőlista
Fedezze fel a LiveAgent Call Center biztonsági ellenőrzőlistáját, amely segít megvédeni ügyfélszolgálatát a kiberfenyegetésektől. Ismerje meg a hozzáférés-ellenőrzési intézkedéseket, jelszókezelést, szoftverfrissítéseket és célzott képzéseket, hogy biztonságban tudhassa ügyfélkapcsolatait. Kattintson, hogy felfedezze a részleteket és biztosítsa call centere védelmét!
Ügyfélszolgálati szoftver intézmények és civil szervezetek számára
Oktatás és a civil szervezetek általában erős személyes kapcsolatokra épülnek, mivel így működnek. Azonban, ez egy jó ötlet nekik hogy fedjék le személyes aktivitásukat a LiveAgent segítségével és spórolják meg működési időforrásaikat.