Mi az a spam szűrő?
A spam szűrők különböző kritériumok alapján azonosítják a kéretlen és rosszindulatú programokkal fertőzött e-maileket, és megakadályozzák, hogy elérjék a beérkező levelek mappáját. Ha egy e-mail levélszemétként van megjelölve, akkor automatikusan elküldődik a levélszemét mappájába, mielőtt bármikor kapcsolatba lépne vele.
Mi a spam?
Az e-mailek szempontjából a spam „kéretlen, tömeges e-mailt” jelent. A definíció lebontásához nézzük meg mindkét szót. A spam kéretlen, mivel a címzett nem kérte, hogy megkapja az e-mailt, vagy nem adott engedélyt annak fogadására. Ami a tömeget illeti, ez azt jelenti, hogy az e-mailt egyszerre több címzettnek küldik el.
Hogyan működnek a spam szűrők?
A spam szűrők algoritmusok segítségével határozzák meg, hogy az e-mailek spamek-e. Először mindegyik e-mailt (kimenő és bejövő) számszerű pontszámmal rangsorolják, és ha a pontszám magasabb, mint egy bizonyos szám, vagy közel van a határértékű spamszázalékhoz, akkor az adott e-mailt spamként jelölik.
Általában négy különböző típusú spam szűrőt használnak annak megállapítására, hogy az e-maileket spamnek tekintik-e.
Különféle típusú spam szűrők
- Tartalom szűrők – A tartalom szűrők az e-mail tartalomban keresik azokat a szavakat vagy kifejezéseket, amelyeket gyakran használnak a spam levelekben.
- Fejléc szűrők– A fejléc szűrők beolvassák az e-mail fejléceket spamküldő e-mail címekre.
- Tiltólista szűrők – A tiltólista szűrők ellenőrzik az e-mailek feladóinak IP-címét és leállítják a gyanús IP címekről érkező e-maileket.
- Szabályalapú szűrők -A szabályalapú szűrők teljesen testreszabhatók, és lehetővé teszik a szervezetek és a vállalkozások számára, hogy szűrjenek bizonyos feladóktól származó e-maileket vagy bizonyos szavakat és kifejezéseket tartalmazó e-maileket.
Automatic SPAM filtering for free
Don’t waste time deleting SPAM manually. LiveAgent will take care of it. Se e for yourself. Try our free 30-day trial. No credit card required.
Miért fontosak a spam szűrők?
A spam szűrők azért fontosak, mert megvédenek minket az adathalász támadásoktól, vírusoktól, csalásoktól és rosszindulatú programoktól. Spam szűrők nélkül könnyedén letölthetnénk vírussal töltött mellékleteket, rákattinthatnánk a linkekre, amelyek a csalók rendelkezésére bocsátják személyes adatainkat, jelszavainkat vagy hozzáférést biztosítanak számítógépeinkhez.
Számtalan ember esett áldozatul a spam e-maileknek, és becsapták őket a nyeremények reményében, vagy attól tartva, hogy titkaik nyilvánosságra kerülnek. Ezért elengedhetetlen a spam szűrőket használó szoftverek és e-mailek használata.
A spam szűrők amellett, hogy megvédenek minket és a magánéletünket, megakadályozzák, hogy postafiókjaink túlterheltek legyenek szükségtelen e -mailekkel.
Milyen típusú spam szűrő megoldások léteznek?
Sok spam szűrő megoldás létezik. Tárolhatók a felhőben, számítógépes kiszolgálókon, vagy integrálhatók az e-mail szoftverekbe, például a Gmailbe, a Mailbe vagy az Outlookba. Vannak dedikált szoftvermegoldások is, például a SpamAssassin.
Hogyan szűri a LiveAgent a spam e-maileket?
A LiveAgent levelező szerverekkel együttműködve megjelöli az e-maileket spamként. Kezdetben a levelező szerver azonosítja és címkézi a spam e-maileket úgy, hogy x-spam fejlécet helyez el az e-mailben. Ezután a LiveAgent értelmezi ezeket a fejléceket.
Ha a bejövő e-mailt spamként jelöli meg a levelezőszerver, a LiveAgent levélszemétre váltja. Ez a mechanizmus működik, így az e-mail később is megtalálható, ha szükséges (például ha bebizonyosodik, hogy nem spam.) Ily módon a LiveAgent lehetővé teszi az állítólagos spam levelek megkeresését, és lehetővé teszi, hogy válaszoljon rájuk, ha nem spam, és válaszra van szükség.
Hol találok spam e-maileket a LiveAgentben?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Jegyek lehetőségre.
- Kattintson az Egyéni szűrő elemre.
- Törölje az összes típus kijelölését, majd válassza a Spam lehetőséget.
- Kattintson az Alkalmazás gombra.
Mi történik a spamként megjelölt jegyekkel?
Idővel a LiveAgent törölheti a spamként megjelölt jegyeket, így azok nem foglalnak feleslegesen helyet a LiveAgent postafiókjában.
Miért vannak egyes e-mailek spamként megjelölve, még akkor is, ha nem azok?
Egyes e-maileket tévesen spamként jelölhetnek meg, mert nem megfelelő a formázásuk, gyanús IP-címről származnak, vagy olyan kifejezéseket és szavakat használnak, amelyeket a spamküldők és csalók gyakran használnak.
Ha ügyfelei folyamatosan azt mondják, hogy a levélszemét postaládájukban megtalálják az Ön e-mailjeit, akkor a Mail tesztelő segítségével határozza meg, hogy miért jelölték meg spamként. Ezekből a tanulságokból tanulva javíthatja e-mail marketingjét és értékesítési erőfeszítéseit. A javasolt módosítások végrehajtása után javulnia kell az átkattintási és a megnyitási arányoknak. Ezenkívül a jövedelmezőség, valamint a vevői elégedettség és lojalitás növekedését is látni kell.
Szükség van-e a spam szűrőkre?
A spam szűrő megvédheti Önt és ügyfeleit a rosszindulatú támadásoktól. Ezért elengedhetetlen, hogy olyan help desk szoftvert válasszunk, amely levélszemétszűrő képességgel rendelkezik, vagy olyan szoftvert, amely együttműködik a levelezőszerverekkel a spam e-mailek azonosítására, így mind saját, mind ügyfele adatai biztonságban vannak.
Ha veszélyezteti ügyfelei adatait a spam szűrők hiánya miatt, cége hírneve, jövedelmezősége és arculata nagymértékben károsodhat. Az ügyfelek nem akarnak kényelmetlen helyzetbe kerülni hanyagság miatt.
Tudásbázis források
Felfüggesztett jegy [Elmagyarázva]
- Szűrők (Elmagyarázva)
- Jegyek megtekintése [Elmagyarázva]
- Hogyan ismeri fel a LiveAgent a SPAM-et
- Szűrők
- Jegyszűrők
Készen áll a biztonságos ügyfélszolgálat használatára?
Fedezze fel mindazt, amit a LiveAgent kínál az ingyenes, mindent magában foglaló 30 napos próbaverziónkkal. Az induláshoz nincs szükség hitelkártyára. Fedezze fel gazdag automatizálási, jegykezelési és jelentési funkcióinkat, valamint robusztus élő chat- és telefonközpontunkat. Kezdje el vevői elégedettségének javítását még ma.
Tired of wasting time on spam emails and messages?
LiveAgent's Spam Filters feature has got you covered! Protect your inbox and focus on genuine customer inquiries..
Frequently Asked Questions
Mi az a spamszűrő?
A spamszűrők különféle kritériumok alapján azonosítják a kéretlen és rosszindulatú programokkal fertőzött e-maileket, és megakadályozzák, hogy eljussanak a postaládájába. Ha egy e-mailt spamként jelölnek meg, a rendszer automatikusan elküldi a spam mappájába, mielőtt kapcsolatba léphetne vele.
Mi az a spam?
Az e-mailek szempontjából a spam „kéretlen, tömeges e-mailt” jelent. A meghatározás lebontásához nézzük meg mindkét szót. A spam nem kéretlen, mivel a címzett nem kérte az e-mail fogadását, és nem adott engedélyt a fogadására. Ami a tömeges küldést illeti, ez azt jelenti, hogy az e-mailt egyszerre több címzettnek küldik el.
Hogyan működnek a spam szűrők?
A spam szűrők algoritmusokat használnak annak meghatározására, hogy az e-mail üzenet spam-e. Először minden e-mailt (kimenő és bejövő) rangsorolnak egy számszerű pontozással, és ha a pontszám magasabb egy bizonyos számnál, vagy megközelíti a határértéket, akkor az adott e-mailt spamként jelölik meg.
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-mail marketing integrációjával! Növelje ügyfelei számát, nyújtson gyors segítséget, és fokozza eladásait. Próbálja ki ingyenes, kötelezettségek nélküli 14 napos próbaverziónkat, és tapasztalja meg a professzionális jegykezelő rendszer előnyeit!