Annak érdekében, hogy az új ügynököknek megkönnyítsék más ügynökök képességeinek megállapítását, és szórakoztató címet kapjanak, hozzáadtunk “szinteket” az ügynökök nevéhez. Most könnyen észreveheti, hogy ki az elismert Dragon Slayer-e az ügyfélszolgálatnak!
A szintek a Gamification funkcionalitás részét képezik és motiválhatják az ügynököket, hogy tegyenek extra erőfeszítéseket és versenyezzenek egymással.
12 előre meghatározott szint létezik, az Újonctól kezdve a Tanulón át a Profi és a Varázslóig, egészen az Ügyfélszolgálat Királyáig. A szintek kiérdemeltek és véglegesek, inaktivitás miatt nem veszítheti el őket.
Példa
Ha az ügynökök több, mint 500 jegyre, válaszolnak, akkor a Profi státuszt (állapotukban feltüntetve) egy motivációs üzenettel érik el: “Most már profi vagy. Válaszaid pontosak és lényegre törőek. Az ügyfelek tűkön ülve várják a válaszodat. Válaszolj meg 500 jegyet vagy 500 csevegést, hogy elérd ezt a szintet.
A szinteket az adminisztrátor módosíthatja és beállíthatja a paramétereiket.
A lehetséges Szintek feltételeinek listája (amiket használhat)
- matematikai jelek (+,-,/,* )
- logikai jelek (||,&&)
- zárójel
és a következő változók:
- $worktime (Munkaidő)
- $answers (Válaszok)
- $answers_ph (Válaszok óránként)
- $chats (Chat-ek)
- $chats_ph (Chat-ek óránként)
- $missed_chats (Nem fogadott chat-ek)
- $chat_answers (Üzenetek)
- $chat_answers_ph (Üzenetek óránként)
- $calls (Hívások)
- $calls_ph (Hívások óránként)
- $call_seconds (Híváspercek)
- $call_seconds_ph (Híváspercek óránként)
- $missed_calls (Nem fogadott hívások)
- $rewards (Jutalmak)
- $rewards_p (Jutalmak %)
- $punishments (Büntetések)
- $punishments_p (Büntetések %)
- $not_ranked (Nincs rangsorolva)
- $not_ranked_p (Nincs rangsorolva %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Előre létrehozott szintek listája
- Újonc (1) – Te új vagy a rendszerben és készen állsz az első lépések megtételére.
- Tanonc (2) – Már megválaszoltál néhány jegyet, de a tanulásod még csak most kezdődik.
- Gyakornok (3) – Jól tanulsz. Folytasd a jó munkát, és nagyszerű leszel.
- Kezdő (4) – Befejezted a tanulási fázist. Itt az ideje hogy megmutasd, mit tudsz.
- Amatőr (5) – Úgy tűnik, hogy ismered a munkád. Fejleszd magad tovább.
- Profi (6) – Te már profi vagy. Válaszaid pontosak és lényegre törőek. Az ügyfelek tűkön ülve várják a válaszaid.
- Mester (7) – Kiérdemelted a tiszteletet. Kollégáid felnéznek rád. Segíts nekik olyan jóvá válni, mint te vagy.
- Varázsló (8) – Képességeid lassan túlmutatnak ezen a világon. Néhány válaszod varázslatos.
- Mágus (9) – A jegyekre az elméd érintésével válaszolsz. A varázslatod a lehető legmagasabb szintre nőtt.
- Fehér mágus (10) – Bizonyítottad mágikus képességeidet. Most már megengedett a fehér kalap viselése.
- Kormányzó (11) – Te irányítod ezt a rendszert. A jegyek a te parancsnokságod alatt jönnek és mennek.
- Király (12) – Te vagy a király. Itt az ideje, hogy ezt a pozíciót megtartsad és megvédjed, hogy senki ne feszíthessen le a trónról.
Szintek ranglistája
Az ügynökök láthatják egymás szintjét és versenyezhetnek egymással.
Nyújtson kiváló ügyfélszolgálatot.
Fedezze fel a LiveAgent egyszerű ügyfélszolgálati szoftvert, amely 24/7 támogatást nyújt, integrálja a kedvenc eszközeit, és élő csevegéssel akár 48%-kal növeli a bevételt. Kezdje ingyen, kötelezettségek nélkül, és emelje új szintre az ügyfélszolgálatát!