A LiveAgentben a hívásokat több eszközön bonyolítják. Minden ügynöknek ezek közül kell választania.
Nézze meg a választási lehetőségeket itt!
Fejhallgató
Ha fejhallgatót szokott használni a számítógépéhez, ne aggódjon, itt is megteheti!
Böngésző
Nem kell semmilyen eszközt sem megvásárolnia, hogy használni kezdje az ügyfélszolgálatát. A jelenlegi számítógépébe beépített mikrofon elegendő.
Mi a legutóbbi internet böngésző verziók használatát ajánljuk önnek
Mobil alkalmazások
A LIveAgent mobil alkalmazásokat is alkalmaz, így ezeket ön bármikor használhatja.
- iOS
- Android
Hardver telefonok
Kapcsolódhat bármilyen hardver telefonnal a LiveAgenthez. Minden márkát támogatunk.
A legnépszerűbb hardver telefon márkák:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Tudásbázis források:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Fedezze fel a híváskezelési idő fontosságát a call centerek hatékonyságának növelésében és az ügyfél-elégedettség javításában. Ismerje meg, hogyan segít a LiveAgent csökkenteni az átlagos kezelési időt, optimalizálni a költségeket, és javítani az ügyfélkapcsolatokat. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Fedezze fel a hívásidő jelentőségét az ügyfélszolgálati teljesítmény mérésében! Ismerje meg, hogyan számítsa ki az átlagos hívási időt, és különböztesse meg az átlagos kezelési időtől. Optimalizálja call centerét szakértői magyarázatokkal és mélyreható belső tudásbázissal. Kezdje az ingyenes LiveAgent fiókját még ma!
Fedezze fel a LiveAgent hívó eszköz ütemezés funkcióját, amely lehetővé teszi, hogy a call center ügynökök automatikusan beállítsák hívásaik elérhetőségét egyéni időpontok és dátumok alapján. Javítsa ügyfélszolgálati hatékonyságát és minimalizálja a manuális beavatkozást! Próbálja ki ingyenesen és tapasztalja meg a különbséget!