Mik azok a help desk cégek?
A LiveAgent cégek szolgáltatása lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását az ügyfélszolgálati szoftverben. Az, hogy rögzíti-e az alapvető kapcsolattartási adatokat, vagy mélyrehatóan ássa el az egyéni mezőket, kizárólag Önön múlik.
Létrehozhat például egyéni kapcsolatfelvételi mezőket, amelyek tartalmazzák a vállalat ügyfél-azonosítóját, a cég évfordulóját vagy egyéb információkat. A lehetőségek végtelenek, ezért fontolja meg, hogy mely céginformációk fontosak az Ön számára, és ne féljen kreatívkodni.
Az információgyűjtés mellett a cégprofilok kiválóan alkalmasak a kapcsolatok rendszerezésére. Például, ha több emberrel dolgozik egyetlen cégnél, akkor a névjegykártyájukat hozzáadhatja a cégprofiljukhoz, így könnyebben megtalálhatja a jegyeiket.
Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?
- Cégnév
- Vállalati logó
- Email cím
- Telefonszámok
Kapcsolatfelvételi csoportok
- Időzóna
- Nyelv
- Jegyzet
- Egyéni kapcsolattartó mezők
Hol találom a help desk cégek funkcióit?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Cégek lehetőségre.
Hogyan hozhatok létre vállalati profilt?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson az Cégek lehetőségre.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.
Opcionális: Kattintson a Megjegyzés elemre, ha privát megjegyzést szeretne hozzáadni a vállalatról. Ez a megjegyzés rövid leírást tartalmazhat a cégről, arról, hogy mit csinálnak, kik a C-szintű vezetők és így tovább.
Hogyan hozhatok létre egyéni vállalati kapcsolattartási mezőt?
Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.
A.) Vállalati profil létrehozása és egyéni mező hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Cégek lehetőségre.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Töltse ki az összes szükséges mezőt.
Kattintson a Hozzáadás mezőre.
Kattintson a mező létrehozása gombra.
Állítson be kódnevet az egyéni kapcsolatfelvételi mezőhöz. Ez lehet például valami, mint a „customer_id” vagy a „work-year-year”. Felhívjuk figyelmét, hogy a kódban csak kisbetűk, számok, kötőjelek vagy aláhúzásjelek használhatók. Nem használhat szóközt.
Nevezze el egyéni kapcsolatfelvételi mezőjét. Ezúttal minden formázási korlátozás nélkül elnevezheti „Ügyfélazonosító” vagy „Munkaévforduló” elnevezéssel.
Kattintson a Típus lehetőségre, és válassza ki az Önnek legmegfelelőbb beviteli lehetőséget. Választhat például egy szövegdoboz-bevitel, listamező, jelölőnégyzet, jelölőnégyzetcsoport vagy postai cím közül.
Opcionális: Kattintson a leírásra, és írjon leírást az egyéni kapcsolattartó mezőhöz. A magyarázat további információkkal szolgálhat az Ön és munkatársai kapcsolattartási mezőjével kapcsolatban.
Válassza a Láthatóság lehetőséget, és válassza ki, hogy az egyéni mező megjelenjen-e a vállalati profil létrehozásakor.
Kattintson a Létrehozás gombra.
Töltse ki az egyéni kapcsolatfelvételi mezőt.
Kattintson a Mentés gombra.
B.) Egyéni mező hozzáadása meglévő vállalati profilhoz
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson az Cégek lehetőségre.
Kattintson arra a cégre, amelyhez egyéni kapcsolati mezőt szeretne hozzáadni.
- Kövesse az A utasítások 6-14 lépéseit.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Hogyan adhatok hozzá névjegyeket egy céghez?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Vállalatok elemre. Az Ön helyzetétől függően kövesse az A vagy B utasítást.
A.) Cég létrehozása és névjegyek hozzáadása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson az Cégek lehetőségre.
Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Töltse ki az összes szükséges mezőt, majd kattintson a Létrehozás gombra.
Opcionális: A Megjegyzés gombra kattintva privát jegyzetet adhat hozzá a céghez. A jegyzet tartalmazhat néhány részletet a cégről, arról, hogy mit csinál, kik a legfőbb vezetői stb.
Kattintson a Kapcsolatok elemre.
Kattintson a narancssárga Hozzáadás gombra.
A kapcsolat kiválasztásához kattintson az egyes kapcsolattartók neve melletti bal oldali jelölőnégyzetre. Kiválaszthat annyi névjegyet, amennyit csak akar.
Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.
B.) Névjegyek hozzáadása meglévő céghez
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson a Cégek lehetőségre.
Kattintson arra a cégre, amelyhez névjegyeket szeretne hozzáadni.
Kattintson a Névjegyek lehetőségre.
Kattintson az egyes névjegyek melletti bal oldali jelölőnégyzetre a névjegy kiválasztásához. Annyi névjegyet választhat ki, amennyit csak akar.
Kattintson a fehér Hozzáadás a vállalathoz gombra, amely a keresősáv mellett található.
Hozzá kell adnom névjegyeket a vállalatokhoz?
Névjegyek hozzáadása a vállalatokhoz nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti egyetlen vállalkozás összes üzenetét, ami különösen akkor hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a vállalaton belül.
Lehet-e egy névjegyet egyszerre több céghez kötni?
Sajnos nem lehet egynél több céget hozzáadni a névjegyhez. Ha azonban módosítani szeretné a névjegyhez társított vállalatot, törölheti a névjegyet a kezdeti cég névjegyzékéből, és hozzáadhatja egy újhoz.
Hogyan profitálhatok a névjegyek vállalatokba szervezéséből?
A névjegyek vállalatokba szervezése javíthatja a munkafolyamatot. Ez lehetővé teszi, hogy egyetlen kattintással megtekinthesse az összes jegyet a cég névjegyei közül, megkönnyítve a konkrét jegyek szűrését és megtalálását. Ha meg szeretné tekinteni egy adott társaság összes jegyét, kövesse az alábbi lépéseket.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
Kattintson az Ügyfelek lehetőségre.
Kattintson az Cégek lehetőségre.
Kattintson a Jegyek lehetőségre.
Opcionális: keresés további szűkítéséhez kattintson az Egyéni szűrőre, és válassza ki a jegy állapotát, forrását, címkéit, vagy egyéb egyéni szűrőket.
Tudásbázis források
Kapcsolati mezők
Névjegyzék
Kapcsolatfelvételi csoportok
Készen áll a vállalati kapcsolatok egyszerű kezelésére?
Nagy szervezettel dolgozik? Adjon hozzá minden névjegyet egy céghez, hogy jegyei kiemelkedjenek a postaládájából. Próbáld ki még ma. Hitelkártya nem szükséges. Kezdjen el egy 14 napos ingyenes próbaverziót.
Frequently Asked Questions
Mik azok a cégek?
A LiveAgent cégek szolgáltatása lehetővé teszi a vállalatokról és szervezetekről szóló információk összegyűjtését és tárolását az ügyfélszolgálati szoftverben.
Milyen információkat tárolhat a vállalati szolgáltatásban?
Az alapvető információk mellett az ügyfélszolgálati szoftverek, mint például a LiveAgent, lehetővé teszik egyéni kapcsolatfelvételi mezők létrehozását, amelyekben egyedi információkat tárolhat a vállalatokról, például cégazonosítójukat vagy előfizetési szintjüket.
Hozzá kell adnom névjegyeket a cégekhez?
A névjegyek hozzáadása a cégekhez nem kötelező. A funkció azonban hihetetlenül előnyös. Segítségével nyomon követheti az egyetlen vállalkozástól érkező összes üzenetet, ami különösen hasznos, ha több emberrel kommunikál ugyanazon a cégen belül.