Mi az a jegykezelő rendszer?
A jegykezelő rendszer egy eszköz, elsősorban az ügyfélszolgálat számára. Segít az ügyfélszolgálatban dolgozóknak egyetlen felületről válaszolni a megkeresésekre, mindenféle küzdelem nélkül. Amint az ügynök megkeresést kap bármely csatornától, akkor az jegyekké alakul. Ezek a jegyek egy univerzális postaládában találhatók. Így az ügynökök gyorsan és időben hatékonyan reagálnak.
Hogyan működik a jegykezelő rendszer a LiveAgentben?
Miután regisztrált és áttekintette az első lépések útmutatóját, elkezdheti használni a LiveAgent alkalmazást. Az összes olyan platform bevezetése után, ahol az ügyfelek eljutnak a vállalatához, válaszolhat a kérdésekre. Ezeket az ügyfelek megkereséseit most már Jegyeknek nevezzük.
Ha szeretne tudni a jegykezelő rendszerünk összes funkciójáról, olvassa el az alábbiakban a Funkciók című részt.
Milyen költségekkel jár a LiveAgent jegykezelő rendszere?
A LiveAgent 3 különböző előfizetést kínál:
- A Jegy-előfizetés ügynökönként 15 euróért.
- Jegy + Chat előfizetés ügynökönként 29 euróért.
- All-inclusive előfizetés ügynökönként 39 euróért.
Minden előfizetés 14 napos próbaidőszakot kínál, ahol kipróbálhatja a funkciókat. A 3 előfizetés közötti különbség a szolgáltatások listája. A különböző vállalkozásoknak különböző igényeik vannak. Eldöntheti, melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára. De ha egy 14 napos próbaidőszak nem elegendő az Ön számára, akkor ingyenes fiókot is kínálunk.
Ha szeretne többet megtudni az előfizetésekről, olvassa el a LiveAgent – Árak című cikket.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Miért fontolja meg vállalkozásának a jegyrendszer beszerzését?
- Nagyszerű ügyfél-elégedettség
- Gyors ügyfél-megoldási lehetőség
- Központosított rendszer
- Csökkentett költségek
- Magasabb nyereség
- Vásárlói hűség
- Egyszerű kommunikáció
Jegykezelő rendszer áttekintése:
Univerzális postafiók:
Az Univerzális postafiók egy olyan funkció, amely segít ügynökeinek egyetlen felületről kezelni az összes ügyfélkérést. Ügyfélmegkereséseket fogadhat e-mailben, élő chaten, hívásokon, fórumokon, visszajelzéseken, közösségi médián keresztül. Az ezekről a platformokról érkező összes kérdésre könnyen megválaszolható a LiveAgent Univerzális postafiókjában.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Univerzális postafiókot.
Jegykezelés:
A jegy egy olyan dolog, amelyet akkor hoznak létre, amikor az ügyfelek elérik a céget. A jegyek sokféle formában elérhetők. A jegyekben láthatja az összes információt/adatot az ügyfeléről. Ez segítséget nyújt a problémák gyorsabb azonosításában és megoldásában ügyfélszolgálati képviselőként. A jegyeknek mindig van státusza. Ez segíti az ügyfélszolgálatot szervezetten, proaktívan és segítőkészen tartani. Ha olyan jegyről van szó, amelyet még nem oldottak meg, a jegy állapota továbbra is ÚJ marad. A jegyek további fázisai: megválaszolt, elhalasztott, nyitott.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegykezelést.
Hibrid jegyfolyam:
Az ügyfélszolgálatban rendszeresen előfordul, hogy az ügyfél később, vagy egy másik platformon keresztül éri el. Hibrid jegyfolyamunk lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy ugyanazon a jegyen keresztül kommunikáljanak. Például, amikor az ügyfél más médiumokra vált. Ebben az esetben az ügyfél megkeresését ugyanarra az ügynökre küldjük, hogy a válaszidő gyorsabb és hatékonyabb legyen.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hibrid jegyfolyam című részt.
Automatizált jegyelosztás:
A jegyrendszer másik nagyszerű tulajdonsága a jegyek automatikus elosztásának képessége. Ez a funkció nagyszerű módja az ügyfélszolgálat optimalizálásának. Beállíthatja, hogy az ügynökök hány jegyet kapjanak naponta. Így megbizonyosodhat arról, hogy az ügyfelek minden kérdésére válasz jut. A munka egyenlő elosztása boldoggá teszi mind az ügynököket, mind az ügyfeleket, akikre gondot fordítanak.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Automatizált jegyelosztás című részt.
Szabályok:
A LiveAgent szabályai segítenek olyan funkciók beállításában, mint az automatizált jegyelosztás. Ebben a szolgáltatásban mindent optimalizálhat, amely magában foglalja az ügynökök munkafolyamatát.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szabályokat.
Megoldás gomb:
Ez a funkció emlékezteti az ügynököket a beérkező jegyekre. Ezenkívül a Megoldásra váró gombbal megnyithatja az ügyfélkérdéseket a LiveAgenten belül bárhonnan. Ennek a szolgáltatásnak az alapvető feladata az ügyfelek fontossági sorrendbe állítása a fontosság, például a várakozási idő és a sorban lévő hely alapján.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Megoldás gomb című részt.
Idő szabályok:
Az idő szabályokat mind az ügyfelek, mind az ügynökök használják. Megfelelő használat esetén cége megakadályozhatja a rossz ügyfélélményeket. Például; ha egy jegy 24 óránál régebbi, akkor kiemelten kezelhetik ügynökei. Így sikerül időben megválaszolnia az ügyfélkérdéseket, és segíteni ügynökeit abban, hogy prioritásként kezeljék munkájukat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Időszabályok című részt.
Felelősség:
Ez a funkció lehetővé teszi, hogy a munkát felelősöknek össze szét az ügynökök között. Így az ügynököt felelősségre lehet vonni, ha a neki kiosztott jegyeket nem oldja meg.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Felelősség című részt.
Részlegek:
Az ügyfelek megkeresései eltérőek lehetnek. Ezért gyakran előfordulhat, hogy az ügyfél eléri az ügyfélszolgálatot, amely esetleg nem tud segíteni rajta. Például; az ügyfélnek más nyelvet beszélő részlegre van szüksége. Különböző osztályok az ügyfélszolgálat számára elősegíthetik ügyfeleinek gyorsabb kezelését.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Részlegek című részt.
Időmérés:
Az időkövetés segítségével megértheti, mennyi időt tölt az ügyfél képviselője egy jegyre. Ezen túlmenően időjelentést is biztosítunk, ahol minden ügyfélügynökének időbeli teljesítményét megtalálja. Nyomon követést is beállíthat egy adott jegyhez, jelentés dátumához és egyebekhez.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Időkövetés című részt.
Címkék:
A címkék lehetővé teszik a munkafolyamat testreszabását. Ezért, ha címkéket állít be bizonyos jegyekhez, később szűrheti őket, és rangsorolhatja a legfontosabbakat. Például rendelkezhet egy SÜRGŐS nevű címkével.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Címkék című részt.
Szolgáltatási szint Megállapodás:
Röviden, az SLA-k segíthetnek abban, hogy ügynökei megválaszolják az összes fontos ügyfélkérdést. Az SLA-k a vállalat preferenciái alapján testreszabhatóak. Ez segíti a vállalatát abban, hogy elérje ügyfélszolgálati céljait.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szolgáltatási szintű megállapodás című részt.
Hivatali órák:
Állítsa be a nyitvatartási idejét és tájékoztassa ügyfeleit, amikor ügyfélszolgálata működik. Sok ügyfélszolgálati részleg nem működik éjjel-nappal. A LiveAgent szüneteinek ütemezése a képviselői számára segíthet nekik feltöltődni és átszervezni. Ennek eredményeként magas ügyfél-elégedettséget állít be.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – nyitvatartási időt.
Kapcsolattartó csoportok:
A kapcsolattartó csoportok egy olyan funkció, amely lehetővé teszi a kapcsolattartók bizonyos kategóriákba rendezését. Cége bizonyos demográfiai adatok alapján preferált kategóriákba rendezheti a névjegyeket.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolati csoportok című részt.
Névjegyek:
Melyek a LiveAgent névjegyei? Bármikor, amikor az ügyfél kapcsolatba lép az Ön cégével, a LiveAgent alkalmazásban létrejön egy kapcsolat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolatok című részt.
Belső jegyek/Megjegyzések:
A belső jegyek nagyszerű lehetőséget kínálnak ügynökeik számára, hogy jegyzetet készítsenek az ügyféljegyen. Ez feljegyzésként használható az ügyet kezelő ügynök számára. Ha azonban a jegyet át kell ruháznia másra, egyszerűen hozzárendelheti kollégájához, és jegyzetet készíthet neki. Ez megkönnyíti a folyamatot, és az ügyfelek kevésbé lesznek csalódottak.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Belső jegyek című részt.
Ügynökök:
Az ügyfélszolgálati képviselők azok, akik leggyakrabban ügyfélszolgálati szoftverekkel dolgoznak. Az adminisztrátornak és a tulajdonosnak azonban több lehetősége van a szoftver használatára. A LiveAgenten belül elkülönülő szerepkörök segítenek cégének abban, hogy szoftvere mindig optimálisan működjön. Ezért kevesebb teret ad az ügynökeinek a hibázásra. Mindezt beállíthatja ebben a funkcióban, valamint új ügynököket adhat hozzá, miközben rendszerezi a dolgokat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynökök című részt.
Névjegy mezők:
A névjegy mezők célja a mezők létrehozása az ügyféladatok számára. Tehát, amikor nyit egy jegyet, láthatja a vevővel kapcsolatos preferált adatokat.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolati mezők című részt.
Vállalatok:
Ez egy nagyszerű funkció azoknak a márkáknak, akik sok vevővel dolgoznak ugyanazon cégnél. Ez a szolgáltatás segíthet még egy kategória besorolásában, hogy ügynökei munkafolyamata még jobb legyen.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Vállalatok című részt.
Jegymezők:
Amikor megnyit egy jegyet/ügyfélkérdést, a jobb oldalon látható egy jegymező. Beállíthatja azokat, amelyek a vállalatának jobban tetszenek. Ezek a jegymezők adnak információt arról, hogy milyen vevővel rendelkezik a vállalat. Ezért gyorsabbá teheti a jegyet, és nagyszerű ügyfélélményt teremthet.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegymezők című részt.
Tömeges akciók:
Sok más szoftverhez hasonlóan a LiveAgent tömeges akciókat is biztosít. A tömeges akciók rengeteg időt takarítanak meg Önnek.
Ha többet szeretne megtudni az összes lehetséges műveletről, olvassa el a LiveAgent – Tömeges műveletek című részt.
SPAM szűrők:
A nem megfelelő ügyfélkérések elkeserítőek és időigényesek lehetnek ügynökei számára. A LiveAgent létrehozott egy spam-ellenes platformot, amely segít szűrni ezeket a kérdéseket. Tehát az ügynököknek nem kell velük foglalkozniuk.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – SPAM szűrők című részt.
Szünet:
A munkában való szünet tartása elengedhetetlen minden munkában. Az ügyfélszolgálat számára azonban nehéz lehet szünetet tartani meghatározott időpontokban. Például egy ügynöknek szokatlanul sok kérdése lehet. Vagy néha az ügynökök elfelejtenek dolgokat a fáradtság miatt. A LiveAgent szeretné megakadályozni a csalódott ügyfeleket és a kiégett ügyfélszolgálati képviselőket. Ez a funkció segít beállítani a szüneteket meghatározott időpontokban, így a szünetben lévő ügynökök nem kapnak új jegyet.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szünet című részt.
Szűrők:
Az ügyfélszolgálat sok kérdést kap naponta. A LiveAgent rendelkezik szűrőkkel, ahol könnyedén szűrheti az ügyféllel kapcsolatos kérdéseket/jegyeket a prioritások alapján.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Szűrők című részt.
Jegyek egyesítése:
Kapott már két ügyfélkérdést ugyanattól az ügyféltől? Nos, nagyon sokszor előfordul, hogy az ügyfél különböző platformokon keresztül próbál elérni. Ezzel a funkcióval egyesítheti a jegyeket, és egyetlen ügynököt hagyhat az ügyfél kérdésének megválaszolására.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek egyesítése című részt.
E-mail sablonok:
Ha létrehozni és automatizálni szeretné a válaszait, akkor ezt a LiveAgent e-mail sablonok segítségével teheti meg. Így mindenképpen válaszolni fog minden ügyfelének.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – E-mail sablonok című részt.
Jegy/Ügyfélbetekintés CRM:
Szerezzen be minden fontos adatot az ügyfelekről az ügyféljegybe. Például; név, e-mail cím vagy böngésző. Ezeknek az adatoknak az ügyfélszolgálat nyújtása közbeni rendelkezésre állása nagyszerű ügyfélélményt teremt.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegy/Ügyfélbetekintés CRM című részt.
Sablon üzenetek (makrók):
Az ismételt vásárlói megkeresések időigényesek lehetnek. Ezért létrehozhat sablon üzeneteket, amelyek rövid sorrendű szövegeket tartalmazó üzenetek, amelyek választ adnak a gyakran feltett kérdésekre.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Sablon üzenetek (makrók) című részt.
Előre definiált válaszok:
Az előre definiált válaszok lehetővé teszik a vállalat számára, hogy témával, névvel és egyebekkel válaszokat hozzon létre. Így ügyfelei gyors választ kapnak, és ügynökei több időt spórolnak meg.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Előre meghatározott válaszok című részt.
Mellékletek:
Néha vannak bizonyos fájlok, amelyekre az ügynököknek szükségük van, hogy az ügyfeleknek elküldjék. A LiveAgent jegyei lehetővé teszik ügynökeinek, hogy a fájlokat közvetlenül az ügyfél jegyére húzzák át.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Mellékletek című részt.
Képek másolása és beillesztése:
Egyszerűen küldjön képeket az ügyfeleknek az ügyfélkérdésben/jegyekben.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Képek másolása és beillesztése című részt.
Jegyek exportálása:
Szeretne kinyomtatni egy jegyet? Egyszerűen exportáljon jegyet HTML vagy PDF formátumban a LiveAgentből, és nyomtassa ki azonnal.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek exportálását című részt.
Továbbítás:
A továbbítás professzionálisabbá teszi az ügyfélszolgálatot. A LiveAgent ügyfélszolgálati e-mailt küld a vállalatának. Cége hatékonyabban dolgozhat, ha az ügyfelek megkereséseivel kapcsolatos összes e-mailt közvetlenül a Jegybe kapja.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Továbbítás című részt.
Keresés és csere:
A Keresés és csere egy plugin, amelyet a LiveAgent programban aktiválhat. Ezzel a szolgáltatással megvédheti az érzékeny ügyféladatokat a megjelenítéstől. Például; bankkártya adatok.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Keresés és csere című részt.
Jegyek felosztása:
Néha az ügynökök olyan kérdésekkel találkoznak, amelyek jobban megfelelnek más részlegeknek. De egyszerre 2 osztályon is lehet. Szét lehet osztani a jegyet, hogy az ügyfél megfelelő segítséget kapjon szakosodott ügynököktől.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyek felosztása című részt.
Email értesítések:
Amikor e-mailt kap, beállíthat egy értesítést, hogy soha ne hagyja ki és ne felejtse el.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – E-mail értesítések című részt.
WYSIWYG szerkesztő:
Az “amit lát, azt kapja” szerkesztő egyszerű módja az e-mailek vagy a Tudásbázis létrehozásának a LiveAgentben. Könnyű és felhasználóbarát, így bárki használhatja. Segít a tartalom megjelenítésében, mielőtt közzétenné.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – WYSIWYG szerkesztő című részt.
Online jegyelőzmények (URL):
Adjon hozzá egy URL-linket az e-mailjeihez, és hagyja, hogy vásárlója elolvassa az online jegyelőzményeket, miután bejelentkezett.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Online jegyelőzmények (URL) című részt.
Több jegyfül:
A LiveAgent nagyszerű multitasking funkciója a Több jegyfül. Ügynöke válthat a jegyek/ügyfélkérdések között, hogy egyszerre többet oldhasson meg.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Több jegyfül című részt.
Ügynökök keresztmunkájának felismerése:
Az ugyanazon jegyen dolgozó ügynökök megakadályozása kulcsfontosságú. Azt akarja, hogy cége profi legyen. A LiveAgentben láthatja, hogy melyik ügynök nézte meg, vagy válaszolta meg az ügyfélkérdést/jegyet ezzel a funkcióval.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – ügynöki keresztmunkájának felismere című részt.
Munkatársak értékelése:
Motiválja és kövesse nyomon ügynökei munkáját. Ez a funkció lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy rangsorolást adjanak az ügyfélügynöknek. Szerezzen betekintést az ügynöke teljesítményébe. Jutalmazzon és fejlesszen minden nap!
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Ügynök rangsorolása című részt.
Kapcsolatfelvételi űrlapok:
Optimalizálhatja munkafolyamatát az ügyfelek kapcsolatfelvételi űrlapjaival. Így e-mailben elérhetik ügyfélszolgálati csapatát akkor is, ha nincsenek online.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlapok című részt.
Kapcsolatfelvételi űrlap galéria:
Testreszabhatja a kapcsolattartási űrlapokat az ügyfelek számára, vagy hozzon létre egy HTML-t. Könnyedén és egyszerűen beírhatja a HTML-t a LiveAgent jegyrendszerben.
Ha különböző stílusú kapcsolatfelvételi űrlapokat szeretne látni, nyissa meg a LiveAgent – Kapcsolatfelvételi űrlap galériát.
GIF-ek jegyekben:
Az ügyfélkérdések személyre szabása könnyebb, mint valaha a jegyrendszerrel. Ügyfélképviselői könnyedén megoszthatják a GIF-eket a Jegyekben, és remek ügyfélkapcsolatot teremthetnek.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – GIF-ek a jegyekben című részt in Tickets.
Hangok:
A Hangok olyan funkció, amely segít az ügyfelek képviselőinek riasztásában. Beállíthatja a preferenciáit. Hogy áttekintést adjunk; megkülönböztetheti a jegyrendszerben kapott mindenféle értesítés hangjait. Például; beállíthat egy adott hangot egy új bejövő chat-hez.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Hangok című részt.
Napló:
Az ellenőrzési napló a LiveAgent egyik olyan funkciója, amely egyszerűen megmutatja azokat a műveleteket, amelyeket az ügyfélképviselők hajtottak végre. Ez segít a hibák felderítésében és a jövőbeni hibák megelőzésében.
Ha többet szeretne megtudni, olvassa el a LiveAgent – auditnaplójának előnézete című részt.
Jegyek exportálása:
Az ügyfelek adatainak megőrzése kulcsfontosságú. Ezért, ha szeretné exportálni az ügyfelek adatait a jegykezelő rendszeréből, egyszerűen kattintson az exportálás CSV formátumba lehetőségre, és tekintse meg az adatokat az Excel lapon.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Jegyexportálás című részt.
Slack értesítések
A Slack egy jól ismert platform, amelyet általában a vállalatok használnak belső beszélgetésekhez. A LiveAgent a Slack értesítések integrációját biztosítja, hogy ügynökei mindig az ügyfelek érdeklődésének tetején legyenek. Az ügynökök egyszerűen értesítést kapnak, és bármikor megválaszolhatják a jegyeket a Slack-ről.
Ha többet szeretne megtudni erről a funkcióról, olvassa el a LiveAgent – Slack értesítések című részt.
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!
Fedezze fel a MailEnable és a LiveAgent integrációját a Microsoft Windows rendszeren! Biztosítson biztonságos e-mail szolgáltatást SPAM- és vírusvédelemmel, és élvezze a zökkenőmentes Outlook és LiveAgent integrációt. Ideális megoldás vállalkozásoknak, gyors és megbízható ügyfélszolgálatért. Próbálja ki ingyenesen!
Discover how LiveAgent's ticketing software streamlines customer communication with unique ticket IDs, automated distribution, and seamless handling of service requests across various channels. Enhance customer experience and efficiency with features like ticket phases and automated allocations. Explore the benefits of using ticket IDs to simplify your support process.