A Twitter egy közösségi média platform, amelyet gyakran mikroblog webhelynek is neveznek. A Twitter felhasználói kapcsolatba léphetnek egymással, és rövid üzeneteket is küldhetnek, más néven Tweetek, amelyek legfeljebb 280 karakter hosszúak.
A Twitter egy nagyszerű platform az információk gyors terjesztésére, az aktuális események lépést tartására, az új közönség elérésére, a visszajelzések keresésére, a vitákban való közreműködésre és az önkifejezésre.
Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?
A Twitternek naponta több, mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte. Ezen felhasználók közül sokan a Twitter segítségével osztják meg véleményüket a termékekről és vállalkozásokról, kérdéseket tesznek fel és visszajelzéseket adnak negatív és pozitív tapasztalatok megosztása révén.
Mivel a Twitter „mindig bekapcsolt” csatornának számít, az ügyfelek (mind a meglévő, mind a potenciális felhasználók) elvárják, hogy a platformon elismerjék, amikor megpróbálnak kapcsolatba lépni egy vállalkozással. Gyakran azok a vállalkozások, amelyek nem tudnak azonnal és az ügyfelek számára kielégítő módon reagálni, lemondhatnak az ügyfelekről.
A Twitter természetéből adódóan ezek a negatív tapasztalatok és visszahatások futótűzként terjedhetnek úgy, hogy emberek ezrei megosztják. Ezért rendkívül fontos, hogy aktív legyen a Twitteren, amellett, hogy jól ismeri a proaktív ügyfélszolgálatot.
Hogyan tud azonnali ügyfélszolgálatot nyújtani a Twitteren?
Annak biztosítása érdekében, hogy értesítést kapjon minden egyes tweetről, amely érkezik, olyan speciális eszközt kell használnia, mint a LiveAgent.
Twitter integrációnk segítségével nyomon követheti márkáját és versenytársait. Azokra a Tweetekre és megjegyzésekre is válaszolhat, amelyek cselekvést igényelnek, mivel a rendszer értesíti Önt, és minden egyes, a nyomon követett kulcsszavakat, megjegyzéseket és említést tartalmazó tweetet jeggyé konvertálja.
Mit tehet az integrációval?
- Kövesse nyomon a márkaemlítéseket és kulcsszavakat
- Állítson be egyszerű keresési kifejezéseket, és figyelje és archiválja ezeket a kifejezéseket tartalmazó tweeteket az adatbázisában
- Valós időben figyelemmel kísérheti az összes említést márkájáról
- Valós idejű közösségi média-ellenőrzést végezhet a márkája felett
- Csatlakoztasson több Twitter-fiókot
- Válaszoljon egy helyről a tweetekre, megjegyzésekre és megemlítésekre
- Könnyen kategorizálhatja és megkeresheti a Twitter-kommunikációját és az ügyfelek észrevételeit
- Automatikusan rögzítse a nyilvános említéseket jegyként
Hogyan néz ki/hogyan működik ez a gyakorlatban?
Tegyük fel, hogy cégének a neve a „Helicompany”, Twitter-profilja pedig „@Helico”. Minden olyan tweet vagy retweet, amely megemlíti a vállalat oldalát (@Helico), automatikusan Jegyekké alakul.
Ezen kívül a LiveAgent nyomon követheti az egyéni kulcsszavakat vagy kulcsszókészleteket, és azokat jegyekké is átalakíthatja. Ebben az esetben minden olyan tweetet, amely tartalmazza a „helitársaság” kulcsszót, a rendszer nyomon követi, jeggyé alakítja, és az ügyfélszolgálati rendszerbe kerül.
Ha arra kíváncsi, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy külső eszközt használ a tweeteikre és a megjegyzéseik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes videó bemutatóban.
A Twitter integrálása a LiveAgenthez
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe
Keresse meg a Konfigurációt (fogaskerekű ikon a bal oldali menüsorban)
Kattintson a Twitterre
Kattintson a Twitter-fiókokra
Kattintson a Twitter-fiók hozzáadására
Megjelenik egy előugró ablak. Jelentkezzen be a Twitter felhasználónevével és jelszavával, majd kattintson az Alkalmazás engedélyezése gombra.
Miután a LiveAgent-fiókja összekapcsolódott a Twitterrel, kattintson a Szerkesztés gombra a fiók aktiválásához
A következő képernyőn jelölje be az “Állapot” jelölőnégyzetet
Válassza ki a részleget, ahová a bejövő tweeteket, retweeteket, Twitter-megjegyzéseket és Twitter-megemlítéseket szeretné irányítani
Kattintson az “Új lekérdezés hozzáadása” gombra, hogy meghatározza, kinek a retweetjeit szeretné jegyekké konvertálni. Hozzáadhat konkrét kulcsszavakat a Lekérdezés szakaszhoz annak meghatározásához, hogy mely kulcsszavakat kívánja nyomon követni (és ezt követően ezeket a kulcsszavakat tartalmazó tweeteket jegyekké alakíthatja)
Kattintson a Mentés gombra
Hogyan profitálhat vállalkozása az integrációból?
Magasabb ügyfél-elégedettség és jobb márkahűség
Az ügyfelek kiszolgálásában a legfontosabb az ügyfelek elégedettségének fenntartása. Az integrációnk meglétével nem kell többé figyelnie a Twitter-fiókjait és a mobileszközöket. Könnyedén csatlakozhat a folyamatban lévő beszélgetésekhez, még akkor is, ha nincs kifejezetten megemlítve.
Ha részt vesz az ügyfelek által Önről, vagy versenytársairól folytatott beszélgetésekben, versenyelőnyt biztosít, és bemutatja, hogy érdekli és meghallgatja a mondanivalóikat.
Ezenkívül a Twitter archívumában tárolt összes korábbi Twitter-jegy segítségével könnyedén lenyűgözheti ügyfeleit a múltbeli kérdéseikkel, a vásárlás részleteivel és egyebekkel kapcsolatos ismereteivel. Ez pedig növeli a márkahűséget, a vásárló életének értékét és az ügyfelek elégedettségét.
Gyorsabb problémamegoldás
Manapság nem csak az számít, hogy nagyszerű a termék vagy az ár. Az ügyfelek személyre szabott, problémamentes támogatási tapasztalatokat és különösen gyors válaszokat szeretnének a kérdéseikre.
Ha ügyfelei elérik a Twitteren, de egy órán belül nem kapnak választ (az ügyfelek többsége azt várja, hogy a közzétételtől számított egy órán belül választ kapnak), akkor valószínűleg csalódottak lesznek és megosztják negatív tapasztalataikat az interneten.
Adja meg ügyfeleinek, amit akarnak és elvárnak a LiveAgent segítségével – személyre szabott, gyors, problémamentes támogatással. A LiveAgent help desk szoftver minden egyes alkalommal értesíti Önt, amikor új Twitter-jegyet kap, így könnyedén megkönnyíti a vásárlói kérdések megválaszolását.
Jobb munkafolyamat-hatékonyság
A vásárlók kérdéseire a LiveAgent segítségével válaszolva javul az ügynökök hatékonysága. Miért?
- Ügynökeinek nem kell folyamatosan figyelniük több fiókot és eszközt
- Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni a Twitter hírcsatorna
- Ügynökei figyelmét nem fogja elvonni az egyre növekvő számú értesítés
- Ügynökei egyszerre több üzleti fiókot is kezelhetnek
Erősebb márka jelenlét
Ha az ügyfelei végignézik a Twitterjét, akkor nagy valószínűséggel az Ön termékeit/szolgáltatásait kutatják. Miért ne nyerhetné meg őket azzal, hogy bemutatja, hogy minden vevői kérdésre időben és egy kis érzékkel válaszol?
Jobb biztonság, kevesebb adatsértés
A Twitterre a LiveAgenten keresztül válaszolni biztonságosabb. Miért? A Twitter jegyeket egy megosztott univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:
- A Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
- Bejelentkezve marad nyilvános eszközökön
- A Twitter-fiókjába bejelentkezett eszközök elvesztése
Versenyelőny
Annak ellenére, hogy a Twitter támogatása egyre népszerűbb, mégis sok olyan vállalkozás van, amely nem nyújtja azt. Nyerjen versenyelőnyt még ma azzal, hogy egyszerűen összekapcsolja Twitter-fiókját a LiveAgenttel.
Készen áll a Twitter-integráció kipróbálására?
Átvesszük Öntől a nehéz feladatokat, hogy Ön arra összpontosíthasson, hogy zökkenőmentes és megbízható támogatást nyújtson minden ügyfelének. Kezdje meg még ma ingyenes, 14 napos próbaverzióját . Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Streamline your Instagram support today
Answer Instagram mentions and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Tudásbázis források a Twitterről
Tudjon meg többet a kulcsszókövetésről tudásbázisunk útmutatójában vagy integrációs oldalunkon.
Frequently Asked Questions
Miért fontos a Twitter ügyfélszolgálata?
A Twitter ügyfélszolgálata azért fontos, mert a platformot mindig aktív csatornának tekintik. Az ügyfelek gyors válaszokat várnak a lekérdezésük elküldését követő egy órán belül, és ha nem kapnak választ, valószínűleg megosztják negatív tapasztalataikat az Ön vállalkozásával az interneten.
Mit csinál egy help desk Twitter integráció?
A Help Desk Twitter integrációja leegyszerűsíti az Ön fiókját megemlítő összes tweetet, említést, retweetet és megjegyzést a jegykezelési irányítópultján, és jegyekké alakítja azokat. Lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy bizonyos kulcsszavakat figyeljenek.
Mi az a Twitter?
A Twitter egy mikroblog közösségi média hálózat, amelynek naponta több mint 187 millió aktív felhasználója van világszerte.
Kustomer alternatíva - LiveAgent
Fedezze fel a LiveAgent-et, a Kustomer megfizethető alternatíváját, amely kiváló jegyrendszert és többcsatornás kommunikációt kínál. Próbálja ki ingyenesen, és emelje magaslatokba ügyfélszolgálatát!
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Közösségi média ügyfélszolgálat
Fedezze fel a közösségi média ügyfélszolgálati tippeket! Ismerje meg a legjobb gyakorlatokat, chatbotokat és integrációkat.