A LiveAgent Ügynök-jelentést kínál a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről (lásd az összes opciót alább) egy adott időtartományban. Az egyes bejegyzések időtartomány, osztály, csatorna és ügynök szerint rendezhetők. Az Agent Reports CSV fájlba exportálható.
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések megjelenítési beállításai (oszlopok):
- Címke
- Válasz
- Új válasz átlagos ideje
- Nyitott válasz átlagos ideje
- Hívások
- Nem fogadott hívások
- Hívási percek
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nem fogadott chat-ek
- A chat felvevésének átlagos ideje
- Chat átlagos ideje
- Nincs rangsorolva
- Nincs rangsorolva %
- Jutalmak
- Jutalmak %
- Megdorgálás
- Megdorgálás %
- Bejövő üzenetek
- Bejövő hívások
- Befejezett hívások
- Bejövő chat-ek
- Befejezett chat-ek
Az ügynökökkel kapcsolatos jelentés az alábbi típusú diagramokban jelenítheti meg adatait:
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések használata API-val
Használja a LiveAgent REST API-t értékek lehívására az ügynökökkel kapcsolatos jelentésekből.
Identify the most popular communication channels
Generate channel reports to see how many tickets came from which channel. Try it today. No credit card required.
Fedezze fel az ügyfélszolgálati jelentések előnyeit a LiveAgent segítségével! Ismerje meg, hogyan alakíthatja át a nyers adatokat értékes statisztikákká és teljesítménymutatókká, hogy javítsa vállalkozása ügyfélszolgálatát. Próbálja ki ingyen a LiveAgent szoftvert, és emelje új szintre az ügyfélelégedettséget!