Mi az ügyfélszolgálati ügynök?
A Help desk ügynökei az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak, és megválaszolják a potenciális és a meglévő ügyfelek minden olyan kérdését, amely az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban felmerülhet.
Mit csinál egy ügyfélszolgálati ügynök?
Az ügyfélszolgálati ügynökök iparáguktól és az általuk képviselt vállalkozástól függően eltérő szerepet tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökei e-mailben, élő chaten, telefonon, és gyakran a közösségi médiában és személyesen is segítséget nyújtanak. Általában a következőkkel kapcsolatos problémákat oldják meg:
- Számlázás
- Visszatérítések
- Hibák
- Hibaelhárítás
- Funkcionalitás
- Elérhetőség
Egyes ügyfélszolgálati ügynökök tudásbázis cikkeket és műszaki útmutatókat is készítenek, amelyek elmagyarázzák a vállalatuk által értékesített termékek/szolgáltatások beállítását, hibaelhárítását és használatát.
Ügynökök hozzáadása a ügyfélszolgálathoz
Ha ügynököket szeretne meghívni az ügyfélszolgálathoz, Önnek a LiveAgent-fiók tulajdonosának vagy rendszergazdájának kell lennie. Felhívjuk figyelmét, hogy az ügynökök nem adhatnak hozzá/ nem hívhatnak meg más ügynököket a jegykezelő szoftverbe.
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre.
- Kattintson az Ügynökök elemre.
- Kattintson a narancssárga Ügynök létrehozása gombra.
- Írja be a nevüket a Név panelbe.
- Írja be az e-mail címüket az E-mail részbe.
- Válassza ki azt a Szerepkört, amelyet át szeretne adni nekik.
- Válassza ki a Nemüket.
- Kattintson a narancssárga Létrehozás gombra.
Miután rákattint a Létrehozás gombra, az ügyintéző e-mailben kap meghívót az ügyfélszolgálathoz, amely tartalmazza az automatikusan generált bejelentkezési adatait.
Hány ügynököt hívhatok meg a LiveAgent ügyfélszolgálatomba?
A LiveAgent help desk szoftver lehetővé teszi, hogy korlátlan számú ügyfélszolgálati felhasználót hívjon meg fiókjába. Azonban kérjük, vegye figyelembe, hogy ha új ügynököket vesz fel az ügyfélszolgálathoz, az megemeli a havi előfizetési árat, kivéve, ha ingyenes LiveAgent account használ.
Start supporting your customers with LiveAgent
Invite an unlimited number of agents into your help desk and start providing excellent customer service. Start today with a free 30-day trial. No credit card required.
Hogyan törölhetek ügynököt?
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre.
- Kattintson az Ügynökök elemre.
- Keresse meg a kuka gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
5. Megjelenik egy megerősítő üzenet. A narancssárga Ügynök törlése gombra kattintva erősítse meg választását.
Mit tehet egy ügynök a LiveAgentben?
Az ügynökök gondoskodhatnak az összes ügyfélkérésről, válaszolhatnak a csevegésekre, a telefonhívásokra és az összes többi csatornáról, amelyek kapcsolódnak az ügyfélszolgálat szoftveréhez. Lehetőségük van tudásbázis-cikkek kezelésére is.
Nem férnek hozzá azonban a konfigurációs beállításokhoz vagy a jelentéskészítési/analitikai irányítópultokhoz. Az ügynökök csak a munkajelentéseikhez férhetnek hozzá.
Milyen felhasználói szerepek vannak még?
- Adminisztrátor – Az adminisztrátorok konfigurálhatják a rendszert, megtekinthetik a jelentéseket és kezelhetik a többi felhasználót.
- Tulajdonos – A tulajdonos egy speciális típusú rendszergazda, amely ezen felül megváltoztathatja és frissítheti az előfizetői tervet, és hozzáféréssel rendelkezik a számlázási információkhoz és a számlákhoz.
Az ügynök engedélyeinek módosítása
- Jelentkezzen be a LiveAgentbe.
- Kattintson a Konfiguráció elemre.
- Kattintson az Ügynökök elemre.
- Keresse meg a ceruza/szerkesztés gombot az ügynök nevének jobb oldalán. Kattintson a gombra.
- Keresse meg a Szerepkör mezőt. Válassza ki azt a szerepet, amelyet meg akar adni nekik.
- Kattintson a narancssárga Mentés gombra.
Hogyan módosíthatják az ügynökök az ügynöki profiljukat?
Profiljuk és preferenciáik szerkesztéséhez az ügynököknek egyszerűen rákattintanak az avatarra/profilképükre a képernyő jobb felső sarkában, majd a Profil szerkesztése gombra kell kattintani.
Mit módosíthatnak az ügynökök az ügynöki profiljukban?
Személyes adatok
- Fotó/avatar (profilkép)
- Név
- Álnév
- Nem
- Jelszó
- 2- Faktoros hitelesítés
Értesítések
- Email Értesítések
- Slack értesítések
Jegyek, csevegések és hívások
- Osztályok, ahonnan jegyeket, chateket és hívásokat kap
- Call center eszközök
- Call center kiterjesztés
Aláírás
- Az aláírás, amelyet az összes kimenő üzenet végén hozzáadunk
Beállítások
- Ügynökpanel témája
Hangok
- Értesítési hangok új hívásokról, új csevegésekről, új üzenetekről, új rendszerüzenetekről és új jegyekről
Teljesítmény jelentés
- A teljesítményjelentés értékei (Megtekintheti a teljesítményjelentést hónap, hét, nap, óra stb. szerint)
Miért vegyek fel ügynököket a fiókomba?
Hacsak nem egy apró vállalkozás vagy egyéni vállalkozó, tanácsos ügynököket felvenni az ügyfélszolgálati fiókjába, hogy időben válaszolhasson az ügyfelek e-mailjeire, hívásaira és csevegéseire. Ha mindent egyedül csinál, az elsöprő erejű lehet, különösen, ha minden nap rengeteg jegy érkezik.
Milyen készségekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati munkatárs legyen?
Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallgatási képességekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük termékeivel és szolgáltatásaival kapcsolatban. Ezen felül a következőknek kell lenniük:
- Analitikus gondolkodás
- Technológiai beállítottságú
- Gyorsan és pontosan tud gépelni (Bátran próbálja ki ingyenes gépelési tesztünket! Tud olyan gyorsan gépelni, mint egy támogató ügynök? Próbáljon meg elérni 80 WPM-et)
- Képes bonyolult fogalmakat könnyen érthető kifejezésekkel megmagyarázni
- Jól ismeri a stresszes helyzetek kezelését
- Tudja, hogyan kell beszélni, hogy irányítsa érzelmeiket
- Képes több feladatot ellátni egyszerre
- Rugalmas a munkarendjük
- Több nyelvet beszél (nem kötelező, de előnyben részesített)
Tudásbázis források
Ha többet szeretne megtudni az ügyfélszolgálati ügynökökről és a megszerzésükhöz szükséges készségekről, tekintse meg tudásbázisunkat, blogunkat, akadémiánkat és szószedetünket.
- Ingyenes gépelési teszt
- Ügynökök
- Fiókadminisztrátor
- Ügynökök és felhasználók
- Ügynökök hozzáadása a LiveAgent alkalmazásban
- Ingatlan ügyfélszolgálati hibák, amelyeket ügynökeinek minden áron el kell kerülniük
- A legjobb 7 hasznos eszköz az IT-támogató ügynökök számára
Készen áll a termelékenység növelésére több ügynökkel?
Fedezze fel, milyen egyszerű lehet az ügyfélszolgálat a LiveAgent segítségével. Próbálja ki az all-inclusive ingyenes 30 napos próbaidőszakunkat még ma. Nincsenek kötöttségek, nincs szükség hitelkártyára.
Enhance productivity, improve response times, and provide exceptional customer experiences.
Experience the power of efficient customer support with LiveAgent's robust agent features.
Frequently Asked Questions
Mi az a help desk ügynök?
A Help Desk ügynökei az ügyfélszolgálat képviselői. Technikai segítséget nyújtanak, és válaszolnak minden olyan kérdésre, amelyet az ügyfelek és a potenciális ügyfelek tehetnek az Ön vállalkozásával, termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatban.
Mit csinál egy help desk ügynök?
Az ügyfélszolgálati ügynökök iparáguktól és az általuk képviselt vállalkozástól függően eltérő szerepet tölthetnek be. A közös nevező azonban az, hogy a help desk ügynökei e-mailben, élő chaten, telefonon és gyakran a közösségi médiában és személyesen is segítséget nyújtanak.
Milyen képességekre van szükségem ahhoz, hogy ügyfélszolgálati ügynök legyek?
Az ügyfélszolgálati ügynököknek kiváló írásbeli és szóbeli kommunikátoroknak kell lenniük. Aktív hallási készségekkel, empátiával és alapos ismeretekkel kell rendelkezniük az Ön termékeiről és szolgáltatásairól.
Fedezze fel a LiveAgent jegykezelő rendszerét, amely hatékony ügyfélkiszolgálást és ügynöki munkakövetést biztosít. Használja ki a Megoldás gomb, Kapcsolattartó csoportok, és más funkciók előnyeit az optimalizált kommunikációért. Látogasson el weboldalunkra és ismerje meg, hogyan teheti személyre szabottá ügyfélkezelését!
Discover how LiveAgent's ticketing software streamlines customer communication with unique ticket IDs, automated distribution, and seamless handling of service requests across various channels. Enhance customer experience and efficiency with features like ticket phases and automated allocations. Explore the benefits of using ticket IDs to simplify your support process.