Az univerzális postafiók egy egységesített postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A beérkező levelek egyetlen irányítópulton tölthetik le és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségimédia-üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő chat üzeneteket, így az ügyfélszolgálati részlegek nélkülözhetetlen eszközévé válik.
Mindezeken felül az univerzális postaláda lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a beérkező levelekből válaszoljanak az összes bejövő üzenetre (anélkül, hogy minden kommunikációs csatornát és eszközt figyelni/bejelentkezni kellene).
Miért kötelező funkció az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?
Az egységes beérkező levelek elengedhetetlenek minden vállalkozás és egyéni vállalkozó számára, mivel:
- Egyszerűsíti az összes üzenetet több fiókból egy postaládába
- Minden lekérdezést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendszerez
Megosztott felhasználói hozzáférést biztosít (több felhasználó is bejelentkezhet egyszerre egyedi bejelentkezési adataival)
- Javítja az ügynök hatékonyságát
- Biztonságosabb
Javítja az ügyfelek elégedettségét és tapasztalatait (több kontextus az ügynökök számára, kevesebb ismétlés az ügyfelek számára)
- Automatikusan hozzárendeli a jegyeket az osztályokhoz és az ügynökökhöz
Több márka támogatására használható
Milyen funkciókkal rendelkezik a LiveAgent univerzális postaládája?
A LiveAgent egységes postaládája rengeteg hasznos funkcióval rendelkezik, amelyek elengedhetetlen termékké teszik.
Automatikus jegyirányítás
Az univerzális postafiók mappájába érkező minden üzenetet automatikusan hozzárendelünk egy megfelelő ügyfélszolgálati ügynökhöz, kiküszöbölve a zűrzavart vagy ácsorgást a munkatársai között. Minden ügynök pontosan tudja, mely üzenetekre kell válaszolnia, ami magasabb termelékenységi szintet és nagyobb hatékonyságot eredményez.
Idő- és trigger-alapú automatizálási szabályok
Az univerzális postafiók megszabadíthatja ügynökeit a hétköznapi és ismétlődő adminisztrációs feladatoktól. Adott idő- és eseményindító-alapú automatizálási szabályok létrehozásával a postafiókkal olyan feladatokat hajthatnak végre, mint például az e-mailek követése vagy a jegyek spamként való megjelölése.
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Címkék és szűrés
Ha a megfelelő címkéket használja, az univerzális postafiók mappájában könnyű megtalálni a jegyeket. Minden jegyhez címkéket lehet hozzáadni, amelyek segítik a szűrést, és egy pillantással áttekintést nyújtanak az egyes jegyek tartalmáról.
Valós idejű gépelési nézet és natív chat widget
Az univerzális postafiók valós idejű előnézetet nyújt arról, hogy mit írnak be ügyfelei a webhelyén elhelyezett élő csevegési modulba. Ha bepillantást nyer az ügyfelek üzeneteibe, mielőtt elküldené őket, akkor ügynökei több időt kapnak, hogy megtalálják azokat az információkat, amelyekre szükségük van ahhoz, hogy hozzáértő, személyre szabott és időszerű támogatással lenyűgözzék ügyfeleit.
Beépített CRM
Felbecsülhetetlen, hogy a fontos ügyféladatok kéznél legyenek. A LiveAgent univerzális postaládája beépített CRM-mel rendelkezik, amely lehetőséget ad egyéni CRM mezők létrehozására az ügyfelekkel kapcsolatos összes szükséges információ tárolásához, beleértve a korábbi vásárlásokat, jegyeket és egyebeket.
Call center képesség
Mint korábban említettük, az univerzális postafiók kombinált call centerként is használható. A modern call center megoldások összes csengőjét és sípját tartalmazza, beleértve az IVR-t, az ACD, a hívástovábbítást, a visszahívásokat és még sok mást.
Belső csevegések
Az univerzális postaláda nem lenne teljes a valós idejű együttműködési lehetőség nélkül. A Gmailhez hasonlóan cseveghet online kollégáival közvetlenül a LiveAgent postafiókjában.
Ügynöki keresztmunka észlelése
Az univerzális postafiók jobb, mint a legtöbb hagyományos e-mail kliens, például az Outlook és a Gmail, mert figyelmezteti Önt, ha egy másik ügynök terepére lép. Például, ha egy olyan jegyre készül, amelyen egy másik ügynök dolgozik, a rendszer automatikusan figyelmezteti Önt.
Privát jegyzetek és emlékeztetők
A privát jegyzetek egy másik nagyszerű univerzális postafiók funkció. Amikor egy jegyszálon belül tartózkodik, létrehozhat egy privát jegyzetet, amelyet csak Ön és más ügynökök láthatnak. Ez emlékeztetőül szolgálhat a jövőben, vagy segíthet másokat felgyorsítani.
Mi kerül az univerzális postaládába?
- E-mailek több e-mail címről
- Élő csevegések
- Telefonhívások (korlátlan számú VoIP telefonszám regisztrálható)
- Facebook üzenetek és megjegyzések (több Facebook fiókkal is csatlakozhat)
- Instagram megjegyzések és megemlítések (több Instagram fiókkal is csatlakozhat)
- Tweetek és Twitter megjegyzések/megemlítések (több Twitter-fiókkal is csatlakozhat)
- Viber üzenetek
Visszajelzés és javaslatok
Kapcsolatfelvételi űrlap üzenetei
Hogyan néz ki/hogyan működik a gyakorlatban?
Mi az univerzális postaláda? Ha kíváncsi arra, hogy ügyfelei meg tudják-e mondani, hogy univerzális postaládát használnak telefonhívásaik, élő csevegéseik, Viber üzeneteik, tweetjeik vagy e-mailjeik fogadására, a válasz nem. Nézze meg, hogyan működik ebben a részletes videó oktatóanyagban.
Készítse elő univerzális postaládáját
Annak biztosítása érdekében, hogy univerzális postaládáját a lehető legteljesebb mértékben használja ki, össze kell kapcsolnia az összes e-mail fiókjával, közösségi média profiljával, és telefonszámával. Emellett el kell helyeznie az élő csevegés widgetet a webhelyére, és létre kell hoznia egy LiveAgent támogatási portált. Nem biztos benne, hogyan? Tekintse meg ezt a kezdési útmutatót.
Hogyan profitálhat az univerzális postaládából?
- A LiveAgent egységes postaládája időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek fiókok és eszközök sokaságának megfigyelésével
- Segíthet gyorsabb támogatás nyújtásában
- Segíthet személyre szabottabb válaszokat nyújtani a beépített CRM-nek köszönhetően, amely kéznél van, amikor válaszol az ügyfelek kérdéseire
- A LiveAgent univerzális postaládáján keresztül az ügyfelek kérdéseire való válaszadás biztonságosabb, mivel az összes jegyet egy közös univerzális postaládában tárolják, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia ezek miatt:
- E-mail/Facebook/Instagram/Twitter bejelentkezési adatok megosztása több alkalmazottal
- Bejelentkezés marad a nyilvános eszközökön
- Eszközök elvesztése, amelyek bejelentkeztek az e-mail fiókjába vagy a közösségi média fiókjába
Versenyelőny – a LiveAgent azon kevés univerzális postaládák egyike, amely az Instagram és Viberrel is integrálható.
Tudásbázis források
Készen áll az univerzális postaláda kipróbálására?
Fedezze fel, milyen egyszerű személyre szabott, időbeni és hozzáértő támogatást nyújtani a LiveAgent univerzális postaládájával. Kezdje el ingyenes 14 napos próbaverzióját még ma. Nincs szükség bankkártyára hozzá.
Frequently Asked Questions
Mi az univerzális postafiók?
Az univerzális postafiók egy egységesített postafiók, amely lehetővé teszi az összes üzenet elérését egy helyről. A postafiókot egyetlen irányítópulton tölthetik le és egyszerűsíthetik az e-maileket, telefonhívásokat, közösségimédia-üzeneteket, tudásbázis jegyeket és élő chat üzeneteket, így az ügyfélszolgálati részlegek nélkülözhetetlen eszközévé válik.
Miért kötelező az univerzális postafiók minden vállalkozás számára?
Mert a több fiókból és eszközről érkező összes üzenetet egyetlen postafiók közé sorolja, és az összes lekérdezést a fontosság és a beérkezés dátuma szerint rendezi.
Hogyan profitálhat az univerzális postafiókból?
Az univerzális postafiók időt és pénzt takaríthat meg, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek számtalan fiók és eszköz figyelésével.
Fedezd fel a legjobb call center szoftvert 2024-ben a LiveAgent-tel! Élvezd a hardvermentes támogatást, kristálytiszta hangzást, és próbáld ki kockázatmentesen, beállítási díjak és bankkártya nélkül. Használd ki a 30 napos ingyenes próbaverziót, és tapasztald meg a személyre szabott ügyfélszolgálatot fejlett VoIP funkciókkal. Kezdd el most!
Eleged van a közösségi médiát támogató szoftveredből?
Fedezze fel a legjobb közösségi média támogató szoftver alternatívákat a közösségi média lekérdezések nyomon követéséhez és kezeléséhez. Hasonlítsa össze az értékeléseket, funkciókat és egyebeket.
Váltsa valóra a vevői elkötelezettség szoftverrel.
A LiveAgent növeli az ügyfelek elégedettségét a többcsatornás vevői elkötelezettség szoftverrel. Ismerje meg a magyar LiveAgent előnyeit.
Közösségi média támogató szoftver
Csatlakoztassa közösségi média csatornáit a LiveAgenthez, és kezelje az összes ügyfélszolgálati kérést egy helyen. Élvezze a 24/7 ügyféltámogatást, egyszerű integrációt Facebookkal, Twitterrel és más platformokkal, mindezt beállítási díj nélkül. Indítson 30 napos ingyenes próbaverziót vállalati e-maillel, és fokozza az ügyfélelégedettséget!