A Viber egy ingyenes, platformokon átívelő hívási és üzenetküldő alkalmazás, amely Android, iOS, Microsoft Windows, macOS és Linux rendszereken érhető el. A Viber összehasonlítható más üzenetküldő alkalmazásokkal, mint például a WhatsApp, a Signal vagy a Telegram. Alapvető funkciója az azonnali üzenetküldés, a telefonálás, a videohívás és az üzenetek más felhasználók felé történő továbbítása.
Miért fontos a Viber ügyfélszolgálata?
A modern ügyfelek nagy elvárásokkal rendelkeznek. Problémamentes támogatási tapasztalatokra számítanak, és sokféle platformon szeretnének kommunikálni a vállalkozásokkal, beleértve a közösségi médiát és az olyan szöveges üzenetküldő alkalmazásokat is, mint a Viber. Miért?
Sok ügyfél számára egyszerűbb a szöveges elérés, mint az elérhetőségének keresése a Google-on vagy az oldalukon keresve megoldásokat. Minden ügyfélnek különböző elvárásai és igényei vannak, és mint ilyen, a vállalkozásoknak meg kell próbálniuk kielégíteni minden egyes ügyfelet.
A boldog ügyfelek a legjobb ügyfelek
Concierge migrációs szolgáltatásokat kínálunk a legnépszerűbb help desk megoldások közül.
Hogyan tud azonnali ügyfélszolgálatot nyújtani a Viberen?
Azonnali, személyre szabott és hozzáértő ügyfélszolgálat nyújtani a Viberen a megfelelő eszközökkel egyszerű. A LiveAgent az egyetlen olyan ügyfélszolgálat, amely jelenleg integrálódik a Viberbe.
Integrációnk biztosítja, hogy minden alkalommal értesítést kapjon, amikor új Viber szöveges üzenetet kap. Sőt, minden üzenetet automatikusan ügyfélszolgálati jegyekké alakul. Ha ilyen típusú technológiát használ az arzenáljában, akkor megszabadul az állandó eszközfigyeléstől, és biztosítja, hogy az összes Viber szöveges üzenet rendezetten szervezett legyen és bárki elérhető legyen az Ön támogatási ügynökei közül.
Mit tehet az integrációval?
Összeállítottunk egy listát az integráció alapvető funkcióiról, hogy képet adjunk arról, hogyan javíthatja csapata termelékenységét és az ügyfelek elégedettségét a Viber ügyfélszolgálatra történő használata.
A LiveAgent Viber ügyfélszolgálati szoftverének integrációjával képes lesz:
Viber szöveges üzenetek fogadása és jegyekké alakítása. Nincs szükség az okostelefonok vagy az asztali alkalmazás figyelemmel kísérésére az új üzenetek megjelenése érdekében.
Válasz a Viber szöveges üzenetekre a LiveAgent irányítópultján keresztül. Mint fentebb említettük, nincs szükség más eszközökre. Válaszoljon az ügyfelének kérdésére a LiveAgent irányítópultján keresztül, és a választ a Viber alkalmazásukra kapják meg. Ennyire egyszerű!
A múltbeli Viber jegyek archiválása és rendszerezése. A LiveAgentnek köszönhetően könnyedén megtekintheti a korábbi beszélgetéseket és címkéket rendelhet hozzájuk ahelyett, hogy nyom nélkül kellene keresgélnie a telefonján.
Hogyan néz ki/hogyan működik ez a gyakorlatban?
Ha kíváncsi arra, hogy az ügyfelek képesek lesznek-e megmondani, hogy Ön külső eszközt használ a Viber üzeneteik megválaszolására, a válasz nemleges. Nézze meg a működését ebben a részletes oktatóvideóban.
Hogyan integrálható a Viber a LiveAgenttel
1. Először létre kell hoznia egy aktív botot. Látogasson el erre a webhelyre, és írja be a Viber-fiókjához társított telefonszámot.
2. Röviddel ezután kap egy Viber szöveges üzenetet kóddal. Írja be a kódot a weboldalra, és jelentkezzen be.
3. Kattintson a Bot-fiók létrehozása elemre
4. Egy új ablak jelenik meg. Írja be az összes szükséges információt majd kattintson a Mentés gombra. A Mentés gombra kattintva a rendszer automatikusan létrehoz egy tokent.
5. Másolja ki a tokent és jelentkezzen be a LiveAgentbe.
6. Keresse meg a Konfiguráció elemet
7. Kattintson a Rendszer elemre
8. Kattintson a Plugins elemre
9. Keresse meg a Viber alkalmazást és a gomb megnyomásával engedélyezze plugint (zöldre kell váltania)
Miután aktiválta a Viber plugint, térjen vissza a Konfigurációhoz.
10. Kattintson a Viber fiókok elemre
11. Kattintson a Csatlakozás elemre. Egy új ablak jelenik meg.
13. Illessze be a tokent a “Token” oszlopba.
13. Válassza ki azt a részleget, amelyhez a bejövő Viber-üzeneteket szeretné irányítani
15. Kattintson a Csatlakozás gombra és kész! A Viber-fiókjának most már működőképesnek kell lennie!
BÓNUSZ: Ha azt szeretné, hogy ügyfelei könnyebben kapcsolatba léphessenek Önnel a Viberen, akkor tegye a webhelyére a Viber Active Bot-fiókjából származó QR-kódot. Ha többet szeretne megtudni arról, hogy az ügyfelek miként használhatják a QR-kódot a kapcsolatfelvételhez, olvassa el ennek az integrációs útmutatónak a végét.
Hogyan profitálhat vállalkozása az integrációból?
A LiveAgent Viber integrációja időt és pénzt is megtakaríthat, mivel ügynökei kevesebb időt töltenek az eszközök felügyeletével
Segíthet gyorsabb támogatás nyújtásában olyan speciális eszközökkel, mint a sablon üzenetek
Segíthet személyre szabottabb válaszok nyújtásában a beépített CRM-nek köszönhetően, amely mindig rendelkezésre áll, amikor a Viber üzeneteire válaszol a LiveAgenten keresztül
Javíthatja ügyféltámogatását és az elégedettséget azáltal, hogy valós adatokkal látja el az adatokat. Például, ha szeretné tudni, hogy hány Viber-lekérdezést oldottak meg az első kapcsolatfelvétel során az elmúlt hónapban, egyszerűen készítsen jelentést. A LiveAgent jelentéskészítő funkciójával könnyedén szegmentálhatja adatait az időbeli teljesítmény, ügynök, osztály vagy csatorna szerint.
A Viber üzeneteinek megválaszolása a LiveAgent segítségével biztonságosabb. Miért? A Viber jegyeket egy megosztott univerzális postaládában tárolja, amelyhez minden támogatási ügynök hozzáférhet. Ez azt jelenti, hogy nem kell aggódnia, amikor:
- A Viber bejelentkezési adatokat megosztja több alkalmazottal
- Bejelentkezve marad nyilvános eszközökön
- A Viber-fiókjába bejelentkezett eszközök elvesztése miatt
Versenyelőny. A LiveAgent egyike azon kevés helpdesk szoftvereknek, amelyek Viber integrációt kínálnak.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Készen áll az integráció kipróbálására?
Engedje meg, hogy mi gondoskodjunk a szervezésről és a logisztikáról, hogy Ön arra koncentrálhasson, hogy zökkenőmentes és megbízható támogatást nyújtson minden ügyfelének. Kezdje meg még ma az ingyenes 14 napos próbaverzióját. Nincs szükség bankkártyára.
Frequently Asked Questions
Mi az a Viber?
A Viber egy ingyenes többplatformos hívó- és üzenetküldő alkalmazás, amely Android, iOS, Microsoft Windows, macOS és Linux rendszereken érhető el. A Viber összehasonlítható más üzenetküldő alkalmazásokkal, mint például a WhatsApp, a Signal vagy a Telegram.
Hogyan tud azonnali ügyfélszolgálatot nyújtani a Viberen?
Az azonnali ügyfélszolgálat biztosítása a Viberen az Ön arzenáljában lévő eszközök kérdése. Az ügyfélszolgálati eszközök, például a LiveAgent használatával minden új üzenetről értesülhet.
Milyen előnyökkel jár a Viber integráció a vállalkozásomban?
Javíthatja az ügynökök hatékonyságát, időt takaríthat meg, kevesebb költséggel járhat, javíthatja az ügyfelek elégedettségét, és jobb adatbiztonságot biztosíthat.
Fedezze fel, hogyan teheti hatékonyabbá ügyfélszolgálatát a LiveAgent e-mail marketing integrációjával! Növelje ügyfelei számát, nyújtson gyors segítséget, és fokozza eladásait. Próbálja ki ingyenes, kötelezettségek nélküli 14 napos próbaverziónkat, és tapasztalja meg a professzionális jegykezelő rendszer előnyeit!