Megtekintheti személyes statisztikáit, például azt, hogy mennyi ideig volt online, hány üzenetre válaszolt és rengeteg egyéb hasznos adatot. Hasonlítsa össze magát másokkal az ügyfélszolgálatán.
Nézze meg, hogy ki milyen mérőszámban jobb Önnél, és ki a legmagasabb rangú ügynök, aki ma bejelentkezett. Jutalmazza meg ügynökeit ezen statisztikák alapján, tűzzön ki belső célokat és nézze meg, ki teljesít ennek megfelelően.
Statisztikák megjelenítése (opciók):
- Ma
- Tegnap
- Ezen a héten (H-V)
- Múlt hét (H-V)
- Az elmúlt 7 napban
- Az elmúlt 30 napban
- Az elmúlt 90 napban
- Ebben a hónapban
- Előző hónapban
- Ebben az évben
- Tavaly
- Bármikor
Have a worldwide customer base?
Set up your chat, contact, or feedback widgets in over 30 different languages. Try it today for free. No credit card required.
Ranglista (opciók):
- Szintek
- Jelvények
- Munkaidő
- Értékesítés
- Válaszok
- Hívások
- Chat üzenetek
- Chat-ek
- Nincs rangsorolva
- Jutalmak
- Negatív értékelések
Ranglista példák
Növelje a kapcsolatot a LiveAgent-tel
Fedezze fel, hogyan növelheti vásárlói kapcsolatát a LiveAgent segítségével! A testre szabott, többcsatornás ügyfélszolgálat révén javíthatja vásárlói élményét és versenyelőnyre tehet szert. Kezdjen ingyenes próbaverzióval, és hagyja, hogy ügyfelei minden interakció során nagyszerű érzésekkel távozzanak. Látogasson el most, és tudjon meg többet a vásárlói kapcsolati stratégiákról!
Ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlista
Milyen embernek kell lennie ahhoz, hogy ügyfélszolgálaton dolgozzon? Milyen képességekkel kell rendelkeznie? Használja ezt az ügyfélszolgálati készségek ellenőrzőlistáját, hogy megbizonyosodjon arról, hogy alkalmas-e erre a munkára.