Tudja meg, hogy melyik URL-címet használja az ügyfele, miközben cseveg a webhely látogatóinak nyomkövetési szolgáltatásával. A LiveAgent arról is értesít, ha az ügyfél másik oldalra vált.
A weboldal látogatóinak nyomkövetési funkciója kényelmes, különösen akkor, ha ügyfeleit egy adott URL-re irányítja, vagy amikor a lehető legjobb információkat kívánja megadni nekik. Például a termék/szolgáltatás áraival vagy műszaki részleteivel kapcsolatban.
Minden élő csevegés kezdete előtt megtekintheti az ügyféladatokat és sok más részletet, például a kezdő URL-t. A kezdő URL általában az, ahol az ügyfél vagy az ügynök élő csevegést indított.
Példa:
Példánkban láthatja a weboldalt; https://support.ladesk.com/300428-IVR
A beszélgetés előrehaladtával az ügyfél több és több kérdést is feltehet. A mi példánkban a vevőnek az IVR-rel kapcsolatban volt szüksége segítségre, mert elakadt az utolsó lépésnél a call center létrehozásában. Láthatja, miként segítettünk néhány ide kapcsolódó tudásbázist tartalmazó cikkel.
Továbbá, a csevegéshez később egy másik kolléga csatlakozott kérés után. Ne feledje, hogy bármikor elindíthatja a belső csevegést és még offline üzenetet is hagyhat munkatársa számára.
Azáltal, hogy tudja élő csevegés látogatója jelenlegi URL-jét, a lehető legjobb és leghatékonyabb támogatást tud nyújtani neki, mivel látja, hogy hol mozog a weboldal kategóriái között.
Üzleti előnyök:
- Időt spórol
- Hűséges vásárlók
- Hatékony ügyfélszolgálat
Ready to try it out?
Improve your live chat communication and create long-lasting relationships. Get a 14-day free trial and test all the help desk features right away.
Fedezzen fel más élő chat funkciókat:
Csevegés elosztása
Győződjön meg arról, hogy az ügyfélszolgálata hatékonyan kezeli az élő csevegési kérdéseket. A csevegés elosztása funkció lehetővé teszi az összes új csevegés átirányításának konkrét módját. Választhat a Max kihasználtsági útválasztáshoz véletlenszerűen hozzárendelt közül.
Online látogatók
A LiveAgent segítségével áttekintést kaphat a webhely jelenlegi forgalmáról. Az Online látogatók nevű részben megtekintheti az élő látogatókat a webhelyén. Ez a funkció lehetővé teszi az ügynökeink számára, hogy élő látogatókat hívjanak meg csevegésre.
Chat előzmények
Mindig értesüljön a korábbi ügyfélkérdezésekről, ha szükséges a csevegési előzményekkel. Ez a LiveAgent szolgáltatás olyan információkat nyújt, amelyek megakadályozhatják az ügyfelek csalódását. Megtekintheti a látogató országát, az ügyfél és az ügynök nevét, valamint a régebbi beszélgetéseket is. Ennek eredményeként az ügyfelek képviselői gyorsan és hatékonyan tudják megoldani a jegyeket.
Tudásbázis-források:
Szeretne beállítani egy élő csevegés gombot a webhelyén?
Kövesse ezt az útmutatót az online gomb létrehozásával kapcsolatos részletes információkért.
Fedezze fel a LiveAgent Online látogatók funkcióját, amely segít ügynökeinek hatékonyan kezelni az ügyfélkéréseket egy helyről. Tekintse meg weboldalának látogatóit és böngészési szokásaikat, és használja ki a proaktív csevegési meghívókat a jobb ügyfélélmény érdekében. Próbálja ki ingyen, kötelezettségek nélkül!
Részlegekre vonatkozó jelentések
A részlegjelentés részletes betekintést nyújt önnek egy adott osztály teljesítményéről. Hatékonyan átláthat mindent.
Ügynökökkel kapcsolatos jelentések
Ügynökökkel kapcsolatos jelentés készítése a munkaidőről, a megválaszolt jegyekről, csevegésekről, hívásokról, értékesítésekről, jutalmakról és egyebekről. A LiveAgent tökéletes ügynökökkel kapcsolatos jelentést kínál Önnek. Olvasson tovább.