Vágjon bele | 14 nap ingyenesen
Tekintse meg működés közben
Új megoldást keres a vevői problémák nyomon követésére? A LiveAgent a tökéletes ügyfélszolgálati megoldás vállalkozása számára.
Megbízható jegykezelő rendszer, számos kommunikációs csatorna, hasznos alkalmazások és integrációk teszik a LiveAgentet a legjobb választássá.
A LiveAgent növeli a vásárlói elégedettséget, és az átalakítási értékeket.
Csökkentse ügynökei munkaidejét és oldjon meg több vásárlói kérdést az univerzális bejövő fiókunknak köszönhetően.
Több, mint 175 ügyfélszolgálati funkcióval a szolgáltatás szinte gyerekjáték.
Funkciók | Liveagent Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára. |
Jira |
---|---|---|
Jegykezelés Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket. |
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira csomagban jegykezelést kínál 20 USD/ügynök/hó áron. |
Élő Chat Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet. |
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál. | A Jira nem kínál Élő csevegést. |
Call Center Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével. |
A LiveAgent Call Center szolgáltatást kínál. | A Jira nem kínál Call Center szolgáltatást. |
Önkiszolgáló Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz. |
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál Jegy csomagjában, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira 20 USD/ügynök/hó áron kínálja az önkiszolgáló portált. |
Facebook Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Facebook integrációt kínál. | A Jira nem kínál Facebook integrációt. |
Twitter A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre. |
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál a Jegy-csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy az All-inclusive csomagban további díjak nélkül. | A Jira Twitter-integrációt kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hó áron. |
Instagram Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére. |
A LiveAgent Instagram integrációt kínál. | A Jira nem kínál Instagram integrációt. |
Viber A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből. |
A LiveAgent Viber integrációt kínál. | A Jira nem kínál Viber integrációt. |
Tudásbázis Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket. |
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron. | A Jira nem kínál tudásbázist. |
Ügyfélfórum Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található. |
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira csomagban ügyfélfórumot kínál $20/ügynök/hó áron. |
Automatizálás és szabályok Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére. |
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira automatizálást és szabályokat kínál csomagban 20 dollár/ügynök/hónap áron. |
API Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést. |
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira csomagban kínál API funkciókat, havi 20 dollárért. |
Interaktív hang válasz (IVR) Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének. |
A LiveAgent IVR funkciókat kínál. | A Jira nem kínál IVR funkciókat. |
Videohívások A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás. |
A LiveAgent videohívásokat kínál. | A Jira nem kínál videohívásokat. |
Korlátlan előzmények A jegyek nem járnak le és nem törlődnek – bármikor megtekinthetik őket. |
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira korlátlan előzményeket kínál csomagban 40 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan weboldalak A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja. |
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál. | A Jira nem kínál korlátlan weboldalakat. |
Korlátlan Chat gombok Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein. |
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira nem kínál korlátlan csevegő gombokat. |
Korlátlan jegyek / levelek Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat. |
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira korlátlan számú jegyet / levelet kínál 20 USD/ügynök/hónap áron. |
Korlátlan hívásrögzítés Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt. |
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál. | A Jira nem kínál korlátlan hívásrögzítést. |
Korlátlan 24/7 támogatás Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát. |
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron. | A Jira korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 40 dollár/ügynök/hó áron. |
Ha szeretne másik és megbízható eszközzel támogatást nyújtani, a LiveAgent segít Önnek.
A LiveAgent számos kommunikációs csatornával szélesíti kommunikációját, úgy mint az email, live chat, közösségi média (Facebook, Twitter és Instagram), call center és tudásbázis. Miért érné be kevesebbbel?
Az emberek napról napra egyre szociálisabbak online, így fontos, hogy a közösségi médián is támogassa őket, ne csak a klasszikus csatornákon.
A LiveAgent büszke rá, hogy egyike azon ügyfélszolgálati rendszereknek, melyek nem csak a Facebook-ot és a Twittert, hanem az Instagramot is támogatják. Ráadásul keményen dolgozunk, hogy a Vibert is integráljuk szoftverünkbe. A LiveAgent számos csatornát támogat, így Önnek nem kell külön-külön használnia őket.
Használja a legjobb eszközöket és alkalmazásokat rendkívül előnyös áron. A LiveAgent három kiemelkedően jó árú csomagot kínál, melyek minden funkciót tartalmaznak, ami csak szükséges lehet egy magasabb szintű szolgáltatás nyújtásához.
Válassza az Önnek legmegfelelőbbet. Tudjon meg többet előfizetéseinkről.
Tudjon meg többet
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legmagasabbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Maradjon közel vásárlóihoz és támogassa őket még gyorsabban a LiveAgenttel.
Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Collab alternatívára van szüksége?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.