A LiveAgent ingyenes migrációt kínál a Kayako rendszerből, amit teljes egészében a technikai csapatunk végez. Gyorsan, biztonságosan és mindenekelőtt díjmentesen másoljuk át adatait a Kayakoból a LiveAgent rendszerébe. Lépjen kapcsolatba velünk, és már ma megkezdheti adatáttelepítést.
Átjönne a Kayako Classic-tól? Vegye fel velünk a kapcsolatot és beszélje meg a migrációs lehetőségeket támogató személyzetünkkel.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
Versenyző
|
---|---|---|
Összesített értékelés
Összesített szoftverértékelés a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,7-es általános értékelést kapott.
|
4.0
A Capterra ellenőrzött felhasználói által 5-ből 4,0 általános értékelést kapott.
|
Egyszerű használat
Könnyű használat minősítése a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.6
5-ből 4,6-ot kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
|
3.9
5-ből 3,9-et kapott az egyszerű használatra a Capterra hitelesített felhasználói által.
|
Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálati értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
5-ből 4,7-es értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
3.8
5-ből 3,8-as értékelést kapott a Capterra hitelesített felhasználóitól az ügyfélszolgálatra.
|
Ár-érték arány
Ár-érték arány értékelések a Capterra ellenőrzött felhasználóitól.
|
4.7
A termék ár-értékét 5-ből 4,7-re értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
|
3.8
A termék ár-értékét 5-ből 3,8-ra értékelték a Capterra ellenőrzött felhasználói.
|
Ár
A szoftver ára USD -ben ügynökönként havonta.
|
$15/hó/ügynök
Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
|
$15/hó/ügynök
Az ár USD-ben ügynökönként havonta.
|
Riasztások / eszkalációk
Riasztások és eszkalációk a jegyekre és az SLA-kra prioritás és előre meghatározott feltételek alapján.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Riasztásokat és eszkalációkat kínál.
|
Automatizált továbbítás
Automatikus jegytovábbítás meghatározott osztályokhoz és ügynökökhöz előre meghatározott feltételek alapján.
|
Automatizált továbbítást kínál.
|
Automatizált továbbítást kínál.
|
Call center menedzsment
Központi irányítópult hívások kezdeményezéséhez, fogadásához és kezeléséhez.
|
Call center kezelést kínál.
|
Call center kezelést kínál.
|
Sorkezelés
A hívássorok kezelésére szolgáló rendszer.
|
Sorkezelést kínál.
|
Sorkezelést kínál.
|
E-mail kezelés
Lehetőség van arra, hogy a jegyszoftvert több e-mail címmel összekapcsolja, hogy e -maileket közvetlenül a szoftverből fogadhasson, válaszolhasson és írhasson.
|
E-mail kezelést kínál.
|
E-mail kezelést kínál.
|
Teljesítmény adatok
Kövesse nyomon webhelye látogatóinak viselkedését. Nézze meg, mennyi ideig böngészik a webhelyét, vagy melyik webhelyen vannak.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Teljesítménymutatókat kínál.
|
Tudásbázis menedzsment
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy átfogó tudástárakat hozzanak létre és kezeljenek.
|
Tudásbázis kezelést kínál.
|
Tudásbázis kezelést kínál.
|
Többcsatornás kommunikáció
Több kommunikációs vonallal (például e-mail, élő csevegés, call center vagy közösségi média) kapcsolódik az összes üzenet egyszerűsítéséhez, és lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy válaszoljanak rájuk a jegyszoftverből.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Többcsatornás kommunikációt kínál.
|
Valós idejű csevegés
Natív élő csevegő widget, amely telepíthető a webhelyére, és valós idejű kommunikációra használható a webhely látogatóival.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Valós idejű csevegést kínál.
|
Jelentés/elemzés
Analitikai irányítópult, amely lehetővé teszi a felhasználók számára teljesítményjelentések készítését.
|
Jelentést/elemzést kínál.
|
Nem kínál jelentést/elemzést.
|
Önkiszolgáló portál
Egy olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy olyan ügyfélportált hozzon létre, amelyre ügyfelei regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Önkiszolgáló portált kínál.
|
Szolgáltatási szintű megállapodás (SLA) kezelése
Olyan szolgáltatás, amely lehetővé teszi az SLA naplók, az SLA megfelelőség és egyebek kezelését és figyelését.
|
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
Szolgáltatásszintű megállapodás (SLA) kezelést kínál.
|
A közösségi média integrációja
Integrációk a népszerű közösségi hálózatokkal, mint például a Facebook.
|
A közösségi média integrációját kínálja.
|
A közösségi média integrációját kínálja.
|
Jegykezelés
Kezelje a jegyeket jegy továbbítással, jegyek egyesítésével, felosztásával, spamként való megjelölésével, elhalasztással és egyebekkel.
|
Jegykezelést kínál.
|
Jegykezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelés
Automatizálási szabályok, amelyek megvalósíthatók az ügyfélszolgálati folyamatok felgyorsítására.
|
Munkafolyamat kezelést kínál.
|
Munkafolyamat kezelést kínál.
|
Vegye fel a kapcsolatot velünk live chat-en, emailben adatainak migrálásával kapcsolatban a Kayakoból a LiveAgentbe. Minden adatot megbízhatóan és gyorsan továbbítunk, díjmentesen. Csak dőljön hátra és igyon egy csésze kávét.
Amennyiben szeretné adatainak migrálását a Kayakoból a LiveAgentbe személyesen végezni, jelezze nekünk élő chat-en vagy email-ben. Fejlesztőink fáradhatatlanul dolgoznak a migrációt kiegészítő bővítményeken számos ügyfélszolgálati rendszer számára. A Kayako rendszer még nincs a listán, de amennyiben szeretné, csak jelezze nekünk szándékát.
Továbbítson könnyen ügynököket, adminokat, felhasználókat és vásárlókat.
Továbbítsa minden részlegét és jegycímkéit.
Továbbítsa jegyeit, csatolmányait, felhasználó mezőit, és jegy mezőit.
A lentiekben összefoglaltuk, hogy milyen előnyöket élveznek leginkább ügyfeleink, miután továbbították adataikat a Kayakoból a LiveAgentbe.
Ügynökeink készen állnak a nap 24 órájában, a hét minden napján, hogy segítsenek Önnek bármilyen kérdésben.
Az általunk kínált szoftver 179 ügyfélszolgálati funkciót, valamint több, mint 40 integrációt kínál.
A LiveAgent egy teljes egészében ingyenes, valamint három kiemelkedően kedvező árú csomagot kínál ügyfelei számára.
A LiveAgent 43 különböző nyelven érhető el (valamelyek csak részlegesen), valamint támogatja a nyelvi alkalmazásokat.
A LiveAgent 2020 legtöbbet-, és legjobbra értékelt ügyfélszolgálati szoftvere a kis-, és középvállalkozások körében. Csatlakozzon olyan vállalatokhoz, mint a Huawei, a BMW, a Yamaha és az Oxford University, hogy világszínvonalú támogatást nyújtson ügyfeleinek.
Legnépszerűbb
Ingyenesen áthozhatja adatait az alább felsorolt szoftveres megoldások bármelyikéből. Váltson még ma. Nem fogja megbánni!
Bitrix24-ről LiveAgent-re vált?
Váltson ingyenesen Bitrix24-ről LiveAgent-re, adatainak biztonságos migrációjával. Kezdje el még ma! Nincs szükség bankkártyára.
Váltana a Crispről a LiveAgentre?
A LiveAgent egy olyan ügyfélszolgálati megoldás, amely több csatornát kapcsol össze egy felületen. Váltson át a Crisp-ről a LiveAgentre, és kezdjen el iparági előnyöket szerezni.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.