Úgy tűnik, hogy a Acronis ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Acronis ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Acronis webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Acronis ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Acronis a támogató ügynökök általában a csevegés felületen ennyi idő alatt válaszolnak 1 nap .
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Biztonsági mentési szoftver Ransomware védelemmel otthonra és & Üzleti célra.
Biztonsági mentési szoftver Ransomware védelemmel otthonra és & Üzleti célra.
Az Acronis ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: űrlap elküldése, élő chat, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Az Acronis-szal kapcsolatba léphet űrlapon keresztül, csevegést kezdeményezve egy élő ügynökkel a webhelyükön, telefonon, vagy üzenetet hagyva az egyik közösségi média platformon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az űrlap kitöltésével léphet kapcsolatba az Acronis céggel: https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Igen, az Acronis rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra: https://support.acronis.com/start-chat
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 781-782-9000.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.