A Bark ügyfélszolgálati elérhetőségei: e-mail (team@bark.com), call center (020 3697 0237), tudásbázis (https://help.bark.com/), és közösségi média támogatás (Instagram, Facebook, Twitter).
Úgy tűnik, hogy a Bark ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Bark ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Bark webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Bark ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Bark az Egyesült Királyság legnagyobb és leggyorsabban növekvő szolgáltató piaca, összekapcsolva a fogyasztókat és az üzleteket a megfelelő szakemberrel projektjük érdekében.
A Bark az Egyesült Királyság legnagyobb és leggyorsabban növekvő szolgáltató piaca, összekapcsolva a fogyasztókat és az üzleteket a megfelelő szakemberrel projektjük érdekében.
A Bark ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Bark-kal azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír a team@bark.com email címre
Nem, a Bark nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 020 3697 0237 telefonszámon
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team