LiveAgent nem kapcsolódik a Kaspersky ügyfélszolgálathoz, de elérhetőségeket kínál: e-mail (info@kaspersky.com), call center (+866-328-5700), tudásbázis és közösségi fórumok. Közösségi média: Facebook és Twitter.
Úgy tűnik, hogy a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Kaspersky ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Kaspersky webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Kaspersky ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Kaspersky a támogató ügynökök általában e-mailben válaszolnak ennyi időn belül 6 óra .
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Kaspersky egy multinacionális kiberbiztonsági és vírusirtó szolgáltató, amelynek székhelye Moszkvában, Oroszországban található. A Kapersky szoftver víruskereső, végpontbiztonsági és egyéb termékeket kínál, amelyek célja a felhasználók rosszindulatú programok, vírusok és egyéb kiberfenyegetések elleni védelme.
Telefon: directly at +1 (866) 328-5700
E-mail: info@kaspersky.com
Tudásbázis/GYIK: https://support.kaspersky.com/
Fórum: https://forum.kaspersky.com/
A Kapersky részletes tudástárat kínál, ahol az ügyfelek választ találhatnak a gyakori problémákra. Ez a rész lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy konkrét információkat találjanak termékeikről vagy szolgáltatásairól, valamint elhárítsák a használat során felmerülő műszaki problémákat.
Az ügyfelek közvetlenül elérhetik a csapatot a több nyelven elérhető nemzetközi telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Ez az elérhető forródrót lépésről lépésre útmutatást ad azoknak az ügyfeleknek is, akiknek nincs vagy alig rendelkeznek műszaki ismeretekkel.
A Kaperksy az összes legnépszerűbb közösségi média csatornán is jelen van, és a kiberbiztonsági hírekkel és fontos értesítésekkel kapcsolatos frissítéseket biztosít.
Összességében az ügyfélszolgálati lehetőségek átfogó kombinációja azt jelenti, hogy az ügyfelek által tapasztalt problémák gyorsan megoldhatók, ami javítja a felhasználói élményt, és elégedettek maradnak az ügyfelekkel.
A Kaspersky anti-virus azt kínálja ügyfeleinek, hogy megakadályozzák, hogy vírusok, zsarolóprogramok vagy kémprogramok támadják meg számítógépüket.
A Kaspersky ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, közösségi média támogatás vagy fórumtámogatás.
A Kasperskyvel kapcsolatba léphet úgy, hogy e-mailt küld neki, vagy üzenetet hagy a támogatási eszközeiken keresztül. Alternatív megoldásként használhatja a fogyasztói fórumukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben, és információkat szeretne kapni a legújabb témákról.
Az info@kaspersky.com címre írt e-mailben felveheti a kapcsolatot az ügyfélszolgálatukkal.
Nem, a Kaspersky nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná a támogatást, kapcsolatba léphet velük ezen a számon: + 866-328-5700.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team