Legacy Ügyfélszolgálat elérhetőségei: email (info@legacy.com), telefon (1-847-570-3200), Tudásbázis (legacy.com/faq), Facebook, Twitter. Az ügyfélszolgálat támogatja az emailt, hívásközpontot és közösségi médiát.
Úgy tűnik, hogy a Legacy ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Legacy ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Legacy webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Legacy ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Legacy.com egy globális hálózat az online nekrológok számára, amely időbeli halálhíreket közöl és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy leróják a tiszteletüket és élvezzék az életet.
A Legacy.com egy globális hálózat az online nekrológok számára, amely időbeli halálhíreket közöl és lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy leróják a tiszteletüket és élvezzék az életet.
A Legacy ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Legacy-vel azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet a támogatásukkal azáltal, hogy egy emailt ír az info@legacy.com email címre
Nem, a Legacy nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 1-847-570-3200 telefonszámon
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team