A Moodle Help Desk Kapcsolatok oldalon információkat talál arról, hogyan léphet kapcsolatba a Moodle ügyfélszolgálatával különböző csatornákon, mint például közösségi média, fórumok és tudásbázis, mivel e-maileket és élő chat-et nem támogatnak.
Úgy tűnik, hogy a Moodle ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Moodle ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Moodle webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Moodle ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Moodle egy robusztus és teljes értékű nyílt forráskódú tanulási platform, amelynek célja, hogy képessé tegye az oktatókat arra, hogy javítsák világunkat.
A Moodle egy robusztus és teljes értékű nyílt forráskódú tanulási platform, amelynek célja, hogy képessé tegye az oktatókat arra, hogy javítsák világunkat.
A Moodle ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Moodle ügyfélszolgálatával felveheti a kapcsolatot úgy, ha üzenetet hagy a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
A Moodle nem támogatja az e-maileket. Az űrlap kitöltésével veheti fel velük a kapcsolatot: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Nem, a Moodle nem támogatja az élő csevegést.
A Moodle nem rendelkezik telefonos ügyfélszolgálattal.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team