Az NCR ügyfélszolgálati elérhetőségei közé tartozik az email (media.inquiry@ncr.com), telefonos támogatás (1-800-225-5627), közösségi média csatornák (Instagram, Facebook, Twitter), és tudásbázis. Élő chat támogatás nem elérhető.
Úgy tűnik, hogy a NCR ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a NCR ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a NCR webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a NCR ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Az NCR Vállalat (NYSE: NCR) egy vezető a bank és kereskedelem megoldásokban, ellátva a hihetetlen élményeket, amelyek egyszerűbbé teszik az életet.
Az NCR Vállalat (NYSE: NCR) egy vezető a bank és kereskedelem megoldásokban, ellátva a hihetetlen élményeket, amelyek egyszerűbbé teszik az életet.
Az NCR ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: email, hívásközpont, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet az NCR-rel azáltal, hogy emailt ír nekik, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
Kapcsolatba léphet az NCR-rel azáltal, hogy kitölti az űrlapot: https://www.ncr.com/contact-us
Nem, az NCR nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 1-800-225-5627 telefonszámon
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team