A Nespresso ügyfélszolgálat elérhető hívásközponton és közösségi médián keresztül. Kapcsolat: 800-562-1465 vagy közösségi platformokon üzenetben. E-mail támogatás elérhető a weboldalukon keresztül, élő chat nincs.
Úgy tűnik, hogy a Nespresso ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Nespresso ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Nespresso webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Nespresso ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Nespresso a világvezető kávékapszulákban, kávégépekben és kiegészítőkben.
A Nespresso a világvezető kávékapszulákban, kávégépekben és kiegészítőkben.
A Nespresso ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: hívásközpont, közösségi média támogatás.
Kapcsolatba léphet a Nespresso-val azáltal, hogy felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet.
Kapcsolatba léphet a Nespresso-val azáltal, hogy kitölti az űrlapot: https://www.nespresso.com/us/en/contact-us
Nem, a Nespresso nem rendelkezik élő chat támogatással.
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 800-562-1465 telefonszámon
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team