A Telus kanadai telekommunikációs vállalat, amely telefon, internet és televíziós szolgáltatásokat nyújt Nyugat-Kanadában. Ügyfélszolgálatuk elérhető élő chat, hívásközpont, e-mail és közösségi média platformokon keresztül.
Úgy tűnik, hogy a Telus ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a Telus ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a Telus webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Telus ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Élő csevegés gomb a weboldalon
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A Telus egy kanadai telekommunikációs társaság, amely telefont, internetet és televíziós szolgáltatásokat biztosít a nyugat-kanadai régióban.
A Telus egy kanadai telekommunikációs társaság, amely telefont, internetet és televíziós szolgáltatásokat biztosít a nyugat-kanadai régióban.
A Telus ügyfélszolgálati csapata a következő támogató csatornákat kínálja: élő chat, hívásközpont, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a Telus-sal azáltal, hogy chatet kezd egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívja őket a forródróton vagy azáltal, hogy az egyik közösségi média platformon keresztül hagy nekik egy üzenetet. Alternatívaként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást preferálja.
A Telus nem rendelkezik email támogatással.
Igen, a Telus rendelkezik élő chat támogatással. Menjen az oldalra: https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Ha a hívás támogatást preferálja, kapcsolatba léphet a segélyvonalukkal a 1-866-558-2273 telefonszámmal
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team