A The New York Times ügyfélszolgálati elérhetőségeit összegzi a LiveAgent oldal, mely tartalmaz e-mail, élő csevegés, telefonos és közösségi média kapcsolattartási lehetőségeket. Az oldal nem áll kapcsolatban a The New York Times-szal.
Úgy tűnik, hogy a The New York Times ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a The New York Times ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a The New York Times webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a The New York Times ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115014792927-International-contact-info
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A New York Times (NYT), néha The Times néven is ismert, New York-i székhelyű amerikai újság, amely világszerte befolyással és olvasói körrel rendelkezik.
A The New York Times ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, telefonos központ, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
Kapcsolatba léphet a The New York Times céggel e-mailben, csevegést indíthat egy élő ügynökkel a weboldalán, felhívhatja a forródrótot, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyikén. Alternatív megoldásként használhatja a tudásbázisukat, ha az önkiszolgáló támogatást részesíti előnyben.
Az űrlap kitöltésével felveheti a kapcsolatot a The New York Times-szal: https://help.nytimes.com/hc/en-us/requests/new
Igen, a The New York Times rendelkezik élő csevegéstámogatással. Ugrás a webhelyre: https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115015385887-Contact-Us
Ha inkább hívástámogatást szeretne, felveheti a kapcsolatot a segélyvonalukkal: https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115014792927-International-contact-info
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team