A ZARA ügyfélszolgálati lehetőségei közé tartozik az e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média, és önkiszolgáló támogatás. Lépjen kapcsolatba a ZARA csapatával a megadott elérhetőségeken keresztül.
Úgy tűnik, hogy a ZARA ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a ZARA ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a ZARA webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a ZARA ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Zara.com – Női és férfi divatruházat és kiegészítők online értékesítése.
Zara.com - Női és férfi divatruházat és kiegészítők online értékesítése.
A Zara ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, élő csevegés, call center, közösségi média támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A Zarával felveheti a kapcsolatot e-mailben, chatelhet egy élő ügynökkel a weboldalukon, felhívhatja a forródrótját, vagy üzenetet hagyhat nekik valamelyik közösségi média platformjukon. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálatnak e-mailt írhat erre a címre: contact.au@zara.com
Igen, a Zara rendelkezik élő chat támogatással. Ugrás az oldalra: https://www.zara.com/us/en/contact
Ha inkább felhívná a támogatást, lépjen kapcsolatba a segélyvonalukkal ezen a számon: 1-855 635 9272
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.