A ZOHO Help Desk elérhetőségei: e-mail (sales@zohocorp.com), call center (+1 877 834 4428), és tudásbázis (help.zoho.com). Támogatást nyújtanak közösségi médián keresztül is: Instagram, Facebook, Twitter.
Úgy tűnik, hogy a ZOHO ügyfélszolgálati csapatát próbálja elérni. Sajnos nem állunk kapcsolatban a ZOHO ügyfélszolgálati csapatával. Két teljesen különböző üzleti szervezet vagyunk. Azonban, hogy kissé megkönnyítsük az életét, megvizsgáltuk a ZOHO webhelyét, és megtaláltuk a következő ügyfélszolgálati elérhetőségeket. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a ZOHO ügyfélszolgálati képviselőivel úgy, hogy közvetlenül az alábbi elérhetőségek segítségével veszi fel velük a kapcsolatot.
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
Nem ide vonatkozó
A ZOHO a webalapú üzleti eszközökre és az információtechnológiára összpontosít, beleértve az online irodai csomagokat, a tárgyak internetét kezelő platformot és az IT-felügyeleti szoftvercsomagot.
A ZOHO a webalapú üzleti eszközökre és az információtechnológiára összpontosít, beleértve az online irodai csomagokat, a tárgyak internetét kezelő platformot és az IT-felügyeleti szoftvercsomagot.
A ZOHO ügyfélszolgálati csapata a következő támogatási csatornákat kínálja: e-mail, call center, közösségi média támogatás, fórum támogatás és önkiszolgáló támogatás.
A ZOHO-val felveheti a kapcsolatot e-mailben, felhívhatja a forródrótjukat, vagy üzenetet hagyhat a közösségi médiájuk egyik felületén. Alternatív megoldásként használhatja tudásbázisukat, ha inkább önkiszolgáló támogatást szeretne.
Az ügyfélszolgálattal felveheti a kapcsolatot a sales@zohocorp.com e-mail címen
Nem, a ZOHO nem támogatja az élő csevegést.
Ha inkább felhívná az ügyfélszolgálatot, ezen a számon megteheti: +1 877 834 4428
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team