Alternatívát keres a LeadDesk helyett?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva a piacon.

  • ✓ Nincs beállítási díj    
  • ✓ Ügyfélszolgálat 24/7    
Általuk használt
Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Elege van a help desk szoftveréből?

Egy különleges megoldást keres az ügyfélszolgálata számára? A LiveAgent egy nagyszerű szoftver, amelyet ügyfélszolgálati szempontból csupa hasznos eszközzel és funkcióval szereltünk fel.

2020-ban a LiveAgent nyerte meg a kis- és középvállalatok számára létrehozott legjobb ügyfélszolgálati szoftvernek járó díjat. Kerüljön közelebb az ügyfeleihez és támogassa őket a LiveAgent használatával.

Forbes logo
airbus logo
Slido green logo
Nascar logo
eSky logo
USC logo

Spóroljon többet a LiveAgenttel

3 ok, amiért a vállalatok a LiveAgentre váltanak

Call center támogatás

Sok más tulajdonsága mellett a LiveAgent a call center integrálását is támogatja. A beállítása pedig gyors és egyszerű.

Funkciókban gazdag

A több, mint 175 funkciónak köszönhetően a munkafolyamatai egyszerűek és még élvezhetőbbek lesznek.

Megfizethető árazás

LeadDesk vs LiveAgent összehasonlítás

Funkciók Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
LeadDesk
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk jegykezelést kínál csomagban 108 dollár/ügynök/hó áron.
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
A LeadDesk az Élő csevegést csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
A LiveAgent a Call Center-t az All-inclusive csomagban kínálja 39 dollár/ügynök/hó áron.
A LeadDesk a Call Center szolgáltatást csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron kínálja.
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál.
A LeadDesk nem kínál önkiszolgáló portált.
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Facebook integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Facebook integrációt.
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
A LiveAgent Twitter-integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Twitter integrációt.
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, valamint a jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljon a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
A LiveAgent Instagram integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Instagram integrációt.
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
A LeadDesk nem kínál Viber integrációt.
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
A LiveAgent tudásbázist kínál.
A LeadDesk nem kínál tudásbázist.
Ügyfélfórum
Online ügyfélfórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál.
A LeadDesk nem kínál ügyfélfórumot.
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál.
A LeadDesk nem kínál automatizálást és szabályokat.
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző fejlesztési együttműködést.
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk API-funkciókat csomagban kínál, 157 USD / hó áron.
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
A LiveAgent IVR szolgáltatásokat kínál az All-inclusive csomagban, 39 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk IVR szolgáltatásokat kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
A LiveAgent videohívásokat kínál.
A LeadDesk nem kínál videohívásokat.
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan előzményeket.
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan webhelyeket.
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan csevegő gombokat.
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál.
A LeadDesk nem kínál korlátlan jegyet / levelet.
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál All-inclusive csomagban, 39 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk korlátlan hívásrögzítést kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár / ügynök / hó áron.
A LeadDesk korlátlan, 24/7 támogatást kínál csomagban 108 dollár / ügynök / hó áron.
social notifications - illustration

Hatékony LeadDesk alternatíva

Ne csak telefonos segítséget nyújtson az ügyfeleinek! A LiveAgent segítségével emailben, élő chaten, ügyfélszolgálati központon, tudásbázison és az olyan közösségi médiafelületeken keresztül is kommunikálhat az ügyfeleivel, mint az Instagram és a Twitter.

Biztosítson választási lehetőségeket és kényelmet az ügyfelei számára.

A leggyorsabb élő chat alkalmazás

Az élő chat létfontosságú részét képezi az ügyfélszolgálatnak. Alakítsa át a weboldala látogatóit fizető ügyfelekké az élő chat segítségével. A LiveAgent, a 2,5 másodperces élő chat megjelenítésével, a piacon található legyorsabb alkalmazással rendelkezik.

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Call center támogatás

A LiveAgent használata nem jelenti azt, hogy le kell mondania a telefonos ügyfélszolgálatról. A call center beállítása csupán percekbe telik. A hívásokat pedig a böngészőjéből, a telefonjáról és bármilyen más eszközről is kezdeményezheti.

A LiveAgent mindent elintéz Ön helyett, így nincs szükség harmadik fél bevonására.

Tudja meg, hogy miért váltanak a cégek a LiveAgent használatára

Savings illustration

Kapjon többet kevesebbért

Nem kell sokat fizetnie azért, hogy egy kiemelkedő szolgáltatást kapjon. A LiveAgent 3 különböző típusú előfizetést kínál, amely a legjobb ügyfélszolgálati eszközöket és funkciókat tartalmazza.

Sőt, még extra funkciókat is hozzá adhat az előfizetéséhez, többletköltségek nélkül. Kattintson a linkre és tudjon meg többet az ajánlatról!

Hasonlítson össze minket különböző help desk szoftverekkel

Kíváncsi arra, hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.

Kapcsolódó cikkek ehhezLeadDesk Alternatíva
Ha hatékony Collab alternatívát keres, fontolja meg a LiveAgentet. Tudja meg, hogyan teljesít a Collab és a LiveAgent, és melyik a legmegfelelőbb a vállalkozása számára.

Collab alternatívára van szüksége?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Collab alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, 14 nap ingyen!

Szeretne áttérni a Helpshiftről egy másik ügyfélszolgálati szoftverre? Nézze meg a LiveAgent programot és derítse ki, hogy megfelelő-e az Ön számára.

Helpshift alternatívát keres?

Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb Helpshift alternatíva: 24/7 ügyfélszolgálat, nincs beállítási díj, ingyenes próba!

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Front alternatívát keres?

A LiveAgent egy olyan help desk megoldást kínáló rendszer, amellyel fejlesztheti ügyfélszolgálatát. E-mail, élő chat, közösségi média (Facebook, Instagram és még sok más).

Jobb alternatívát keres, mint a LivePerson? Fontolja meg a LiveAgentet, a díjnyertes többcsatornás ügyfélszolgálati szoftvert.

Jobb LivePerson alternatívát keres?

Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!

Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.

Start Free Trial x