Hívásközpont: Hívások lezárása/szüneteltetése sablonok
Fedezze fel a LiveAgent hívásközpont sablonjait, amelyek segítenek hatékonyan és célszerűen lezárni vagy szüneteltetni az ügyfélhívásokat. Ezek a sablonok biztosítják a kommunikáció pozitív befejezését, növelve az ügyfél elégedettségét és hűségét. Próbálja ki ingyen a LiveAgentet, és tervezze meg saját sablonjait!
Visszahívás az ügyfélszolgálattól
Fedezze fel, hogyan javíthatja ügyfélszolgálati élményét az automatikus visszahívás funkcióval a LiveAgent segítségével. Csökkentse a várakozási időt, növelje az ügyfelek elégedettségét és a képviselők produktivitását. Lépjen be a jövőbe a többcsatornás ügyfélszolgálati szoftverrel!
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.