Biztosítsa a legjobb ügyfélélményt önkiszolgáló ügyfélportálunkkal. Javítsa ügyfélszolgálati ügynökeinek napi rutinját, és biztosítson lenyűgöző felhasználói élményt az önkiszolgáló támogatási lehetőségekkel. Használja ki a LiveAgent tudásbázis eszközeit, és biztosítson releváns cikkeket, útmutatókat és egyéb hasznos információkat minden egyes ügyfél számára. Próbálja ki tudásbázis-platformunkat még ma, és nézze meg, hogyan segíthet az ügyfélszolgálat fejlesztésében.
Knowledge Tudásbázis /
Ügyfélportál bemutató
00:00/05:06
Tudástár szoftver
A tudásbázis szoftver egy központi platform az információk létrehozására, kezelésére és megosztására. Egyszerűsíti a belső erőforrásokat, például a vállalati szabályzatokat és a képzési anyagokat, miközben az ügyfelek igényeit külső erőforrásokkal, például útmutatókkal, kézikönyvekkel és GYIK-kel is kielégíti.
A LiveAgent segítségével a vállalatok zökkenőmentesen hozhatnak létre és kezelhetnek olyan tudásbázisokat, amelyek könnyen hozzáférhetők, javítva a vállalati hatékonyságot és az ügyfélszolgálatot.
Tapasztalja meg a különbséget a LiveAgent sokoldalú tudásbázis szoftverének kipróbálásával.
A mai rohanó világban elengedhetetlen a jól strukturált tudásbázis. A LiveAgent segítségével testreszabott tudásbázisokat építhet be csapata és ügyfelei számára.
Tekintettel arra, hogy a vásárlók 67%-a az önkiszolgálást részesíti előnyben, az átgondolt külső tudásbázis gyors hozzáférést biztosít a GYIK-hez, termékinformációkhoz és útmutatókhoz, növelve ezzel az ügyfelek elégedettségét. Mindeközben az egyszerűsített belső tudásbázis biztosítja, hogy csapata könnyedén megtalálja a létfontosságú információkat, növelve ezzel a hatékonyságot.
Javítsa tudásmenedzsmentjét, és adjon releváns válaszokat mindenkinek, aki nagyszerű ügyfélszolgálati tapasztalatokra vágyik.
Intuitív tudástár szoftverünk segíthet a vállalati ismeretek kezelésében, és minden ügyfél számára elérhetővé teheti azokat. Oldja meg az ügyfelek problémáit és az ügyfélszolgálati jegyeket tudásmegosztással, és összpontosítson a sürgetőbb problémákra.
Csak néhány abból, amit az ügynökei használhatnak:
Tudástár szoftverünk segíthet csökkenteni a jegyek mennyiségét azáltal, hogy önkiszolgáló platformot biztosít minden ügyfele számára. Még gyorsabb válaszokat, tanulási tartalmat és tudáscikkeket biztosít egy helyen, hogy boldogabb ügyfelei legyenek.
Csak néhány dolog abból, amit ügyfelei kapnak:
Adjon egyszerű válaszokat a kérdésekre, és csökkentse a válaszadási időt. Eszközünk többféle tudásbázist tartalmaz,
keresési funkciók és csapat-együttműködési eszközök.
Tartalomkezelés
A WYSIWYG szerkesztőnk segíthet cikkek, útmutatók és információs szegmensek létrehozásában, amelyek segítségével bővítheti tudásközpontját. A tudás megosztása egyszerű gyönyörű szerkesztőnkkel. Formázza szövegeit, adjon hozzá képeket, vagy használja ki a rendelkezésére álló egyéb speciális funkciókat. Markdown szerkesztőként is működik, így HTML vagy CSS segítségével is készíthet egyedi dizájnt.
Tudjon meg többet
Látogatókövetés
A LiveAgent fórum a tudásbázis platform szerves része. Bármely ügyfél vagy ügyfélszolgálati csapat tagja részt vehet a fórumon. Lehetőség van a problémák elhárítására, javaslatok megtételére és a problémák megoldására. Kihasználhatja a belső fórumok előnyeit is, és egyetlen tudásbázis-megoldással együttműködhet a belső tudásbázissal kapcsolatos kérdésekben.
Tudjon meg többet
Boldogabb vásárlók
Az ügyfelek visszajelzéseinek gyűjtése és javaslatok elolvasása javítja tudásbázisát és vállalkozását. Segíthet javítani a tanulási tartalmat, és jobb kapcsolatokat építhet ki az ügyfelekkel, ha elolvassa a javaslatokat, és válaszol rájuk. Kínáljon lehetőséget ügyfeleinek, hogy változtatásokat javasoljanak, vagy új ötleteket adjanak a fejlesztéshez. Adja hozzá és szabja testre a visszajelzés gombot ízlése szerint.
Tudjon meg többet
Részletes keresés
Ügyfelei egy keresőmező segítségével gyorsan megtalálhatják a válaszokat vagy konkrét témákat a tudásbázisában. Hatékony keresősávunknak köszönhetően tudáskezelő szoftverünk könnyen használható, különösen akkor, ha sok a tartalom. Az egyszerű keresési funkció segítségével segítheti ügyfeleit tudáscikkek megtalálásában, és csökkentheti a támogatási jegyek számát a gyakori problémákra.
Tudjon meg többet
Intuitív kezelőfelület
A hatékony tudásbázis azt jelenti, hogy releváns tartalommal segíti ügyfeleit. Nem szabad azonban megfeledkezni az alkalmazottakról sem. A felhasználóbarát irányítópult a tudásmenedzsment eszközben egy másik kulcsfontosságú funkció, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak. A LiveAgent kezelőfelülete lehetővé teszi ügynökei számára, hogy új cikkeket hozzanak létre kevés képzési idő nélkül. Készen áll a kipróbálására? Próbálja ki az ingyenes demót, és nézze meg magának.
Egyszerű szervezés
Az online tudástár szoftvermegoldás létrehozásának lényege, hogy könnyen kereshető legyen. Azonban minél több tartalmat készít vállalkozása, annál inkább kaotikussá válhat. Ennek eredményeként a LiveAgent lehetővé teszi, hogy kategóriákat hozzon létre ügyfelei számára, és Ön nem fog elveszni a tartalomban. Hozzon létre különböző kategóriákat a leggyakoribb témákhoz, amelyekre meg kell válaszolni, és ossza fel a tananyagot tetszés szerint.
Világszerte elérhető
A LiveAgent tudástár megoldása kiváló módja annak, hogy a hét minden napján, 24 órában önkiszolgáló lehetőséget kínáljon több országban. Vállalkozásának csak a lényeges cikkeket kell létrehoznia, és biztosítania kell azokat az ügyfelek által igényelt nyelveken. Ez a megoldás javíthatja a vásárlói élményt és ezáltal a vásárlói elégedettséget. Hozzon létre egy kategóriát minden nyelvhez, hogy frissítse tudásbázisának tartalmát az új közönség számára.
Tudjon meg többet
Több tudástár
A több tudástár nagyon jól jön, ha cége több terméket, márkát értékesít, vagy több független szolgáltatást nyújt. Egyetlen LiveAgent fiók lehetőséget ad arra, hogy korlátlan tudásbázist hozzon létre, amelyek mindegyikének egyedi kialakítása, beállításai és tartalmai vannak. Lenyűgöző útmutatók segítségével biztosítsa ügyfeleit a kívánt tudásnak.
Tudjon meg többet
Felhasználói kézikönyvek
Írjon átfogó cikkeket, tele hasznos információkkal, és tartsa őket rendszerezve és könnyen megtalálhatónak. A LiveAgent WYSIWYG szerkesztőjével egyszerű cikkeket írni. Terjessze tudását, és hagyja, hogy ügyfelei maguk találjanak megoldást. Szeretné oktatni ügyfélszolgálati csapata tagjait? A belső tudásbázis cikkek oktatási anyagként szolgálhatnak, és segíthetik ügynökeit a problémák gyorsabb megoldásában.
Tudjon meg többet
Fájl támogatás
Mellékletekkel szeretné bővíteni írásbeli tudását? Adjon hozzá képeket, képernyőképeket, fényképeket, hangfájlokat, például felvételeket, vagy akár videofájlokat, és ágyazzon be videókat olyan szolgáltatásokból, mint a YouTube.
A mellékletek megkönnyíthetik a cikkek megértését és olvasását, vagy szórakoztatóbbá tehetik azokat. Adjon hozzá oktatóvideókat vagy bemutatókat az útmutatókhoz, vagy mutasson lépésről lépésre utasításokat a termék képernyőképeivel.
Tudjon meg többet
Próbálja ki mindazt, amit kínálunk egy 30 napos ingyenes próbaverzióval
Ön ismeri a legjobban ügyfeleit. Adja meg nekik a szükséges információkat, és összpontosítson az elégedettségükre.
Egy jól megírt tudásbáziscikk nyújtja ügyfeleinek a leggyorsabb segítséget. Tervezze meg és szerkessze az összes tudásbázis cikket egy WYSIWYG szerkesztővel.
Az elveszett ügyfelek elhagyják az oldalt. Ennek elkerülése érdekében hozzon létre GYIK-et (gyakran ismételt kérdések) és műszaki termékismertetőket a támogatási portál részeként.
Csodálatos ügyfélszolgálatot szeretne nyújtani korlátozott erőforrásokkal? Csökkentse a bejövő e-mailek és csevegések terhelését tudásbázis létrehozásával.
Fejlessze vállalkozását minden fontos szempontból és kezdje el teljesíteni az ügyfelek elvárásait a megfelelő tudásbázis-megoldással
Szerezzen előnyt
A vállalatok többsége ügyfélszolgálati csapatát szigorúan a közvetlen támogatásra összpontosítja. Lépjen előre a tudásbázis-kezelő szoftverrel, és biztosítsa a megfelelő erőforrásokat az ügyfelek önkiszolgálásához.
1%
használ tudásbázisokat
Ne spóroljon az önkiszolgálással, és szerezzen előnyt a versenytársakkal szemben az ügyfélkörének megfelelő tudásbázissal. Biztosítson ügyfelei számára megbízható önsegítési lehetőséget
Megfelelni az elvárásoknak
Az ügyfelek releváns válaszokat várnak anélkül, hogy kapcsolatba kellene lépniük az ügyfélszolgálati csapattal. Keresési funkciónk segítségével azonnali válaszokat adhat, és csökkentheti az ügyfelek kérdéseinek számát.
66%
az önkiszolgálást részesíti előnyben
Az ügyfelek többsége megpróbálja önállóan megoldani a problémáit, mielőtt kapcsolatba lépne az ügyfélszolgálattal. Növelje elégedettségüket hatékony öntámogatási eszközök biztosításával.
Hozzon létre vásárlói hűséget
A tudástár látogatók többsége a rengeteg tudásbázis cikknek köszönhetően fizető vásárlóvá válik. Bővítse ügyfélbázisát hatékony tudásbázis szoftverrel.
90%
tudástárból jön
A tudástár cikkek segítségével több ügyfelet szerezhet és növelheti az ügyfelek megtartását a hasznos és hozzáértő tanácsoknak köszönhetően
Beszámolók
Gondosan kiválasztottuk a funkciókat árterveinkben, így Ön kiválaszthatja a legolcsóbb csomagot a legjobb ár-érték arányban. Csak azért fizessen, amit felhasznál, anélkül, hogy megtörné a költségvetését.
Legnépszerűbb
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team