A LiveAgent több, mint 175 hasznos funkciót kínál, a piacon elérhető leggyorsabb élő chat alkalmazást, call center szolgáltatást és még az olyan kommunikációs csatornák lefedését is, mint az Instagram és a Viber, mindezt egy kifogástalan csomagba összegyűjtve.
Az átváltás egyszerű! Segítünk a migrációban LiveChat-ről LiveAgent-re és az összes adatot importáljuk. Ingyenes, és csak 5 percet vesz igénybe.
Funkciók | Liveagent
Próbálja ki a legjobb ügyfélszolgálati alternatívát ingyenesen! Nincs szükség bankkártyára.
|
LiveChat
|
---|---|---|
Jegykezelés
Olyan menedzsment eszközt tartalmaz, amely feldolgozza és katalogizálja az ügyfélszolgálati kéréseket.
|
A LiveAgent jegykezelést kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban jegykezelést kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Élő Chat
Valós idejű csevegő eszköz, amelyet bármely weboldalon elhelyezhet.
|
A LiveAgent Élő Chat szolgáltatást kínál a Jegy + Chat csomagban, $29/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínálja az élő csevegést 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Call Center
Hívásközpont, amely hívások kezdeményezésére és fogadására használható az automatikus híváselosztás segítségével.
|
A LiveAgent hívásközpontot tartalmaz.
|
A LiveChat nem kínál Call Center szolgáltatást.
|
Önkiszolgáló
Ez a szolgáltatás lehetővé teszi egy olyan ügyfélportál felépítését, amelyre az ügyfelek regisztrálhatnak, hogy hozzáférjenek korábbi jegyeikhez és tudásbázis tartalmukhoz.
|
A LiveAgent önkiszolgáló portált kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat önkiszolgáló portált kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Facebook
Facebook-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Facebook-integrációt kínál a Jegy csomagban, további 39 USD/hó/fiók ellenében, vagy All-inclusive csomagban, külön díjak nélkül.
|
A LiveChat Facebook-integrációt kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Twitter
A Twitter integrációja, amely minden megemlítést és megjegyzést beolvas, és jegyekké alakítja. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül a szoftverből válaszoljanak a tweetekre.
|
A LiveAgent Twitter integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Twitter integrációt.
|
Instagram
Instagram-integráció, amely beolvassa az összes megjegyzést és megemlítést, és jegyekké alakítja őket. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy válaszoljanak a közösségi média ügyfélszolgálatának minden megjegyzésére és megemlítésére.
|
A LiveAgent Instagram-integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Instagram integrációt.
|
Viber
A Viber integráció, amely minden üzenetet beolvas és jegyekké alakít. Az integráció lehetővé teszi a felhasználók számára a Viber üzenetek megválaszolását és közvetítését közvetlenül a közösségi média help desk szoftveréből.
|
A LiveAgent Viber integrációt kínál.
|
A LiveChat nem kínál Viber integrációt.
|
Tudásbázis
Tudástár, amely alapvető információkat tartalmaz, beleértve a hibaelhárítási útmutatókat, GYIK-eket és a cikkeket.
|
A LiveAgent tudásbázist kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hónap áron.
|
A LiveChat csomagban tudásbázist kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Ügyfélfórum
Online vitafórum ügyfeleinek, amely közvetlenül a tudásbázison belül található.
|
A LiveAgent ügyfélfórumot kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat ügyfélfórumot csomagban kínál $19/ügynök/hó áron.
|
Automatizálás és szabályok
Automatikus munkafolyamatok az ismétlődő feladatok kiküszöbölésére.
|
A LiveAgent automatizálást és szabályokat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat automatizálást és szabályokat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
API
Olyan funkciókészlet, amely lehetővé teszi a különböző alkalmazások együttműködését.
|
A LiveAgent API funkciókat kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat csomagban kínál API funkciókat, havi 19 dollárért.
|
Interaktív hang válasz (IVR)
Olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a bejövő hívók navigálhassanak egy telefonrendszerben, mielőtt emberi operátorral beszélgetnének.
|
A LiveAgent IVR funkciókat kínál.
|
A LiveChat nem kínál IVR funkciókat.
|
Videohívások
A Skype, Zoom vagy Facetime hívásokhoz hasonló videót tartalmazó hívás.
|
A LiveAgent videohívásokat kínál.
|
A LiveChat nem kínál videohívásokat.
|
Korlátlan előzmények
A jegyek nem járnak le és nem törlődnek - bármikor megtekinthetik őket.
|
A LiveAgent korlátlan előzményeket kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan előzményeket kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan weboldalak
A szoftvert korlátlan számú webhelyen használhatja.
|
A LiveAgent korlátlan weboldalakat kínál a Jegy-csomagban 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan weboldalakat kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan Chat gombok
Korlátlan számú csevegő gombokat helyezhet el webhelyein.
|
A LiveAgent korlátlan csevegő gombokat kínál a Jegy + Chat csomagban, 29 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan csevegő gombokat kínál csomagban, 19 dollár/ügynök/hónap áron.
|
Korlátlan jegyek / levelek
Korlátlan számú e-mailt és jegyet kaphat.
|
A LiveAgent korlátlan mennyiségű jegyet/levelet kínál a Jegy csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan mennyiségű jegyet / levelet kínál 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Korlátlan hívásrögzítés
Rögzítsen minden bejövő vagy fogadott hívást, és bármikor lejátszhatja a felvételt.
|
A LiveAgent korlátlan hívásrögzítést kínál.
|
A LiveChat nem kínál korlátlan hívásrögzítést.
|
Korlátlan 24/7 támogatás
Az ügyfélszolgálat a nap 24 órájában rendelkezésre áll, anélkül, hogy korlátozná a beküldhető kérdések számát.
|
A LiveAgent korlátlan 24/7 támogatást kínál a Jegy-csomagban, 15 dollár/ügynök/hó áron.
|
A LiveChat korlátlan 24/7 támogatást kínál csomagban 19 dollár/ügynök/hó áron.
|
Sok más funkció mellett a LiveAgent támogatja a call center integrációt is. Gyorsan és egyszerűen beállítható!
Több, mint 175 funkcióval könnyebbé és élvezetesebbé tesszük munkáját.
A LiveAgent egy kimagasló szolgáltatást nyújt kedvező áron. Válasszon három csomag közül, vagy válasszon különböző szolgáltatásokat az ügyfélszolgálata testreszabásához.
A LiveAgent megadja az ügyfélszolgálatnak a szükséges szabadságot. Tele van funkciókkal, és szinte bármit képes integrálni, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a call center-től kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram.
És mindez elfogadható áron. Elérhető csomagjainkat az igényeinek megfelelően alakítottuk ki. Abban az esetben, ha valami extra dologra vágyik, vásárolhat külön funkciókat is kedvezményes áron.
Az élő chat egy olyan funkció, amelynek reagálnia kell, gyorsnak kell lennie és lehetővé kell tennie az azonnali kommunikációt Ön és ügyfele között. A LiveAgent csevegőmodulja a leggyorsabb a piacon kapható alkalmazások közül, a csevegés sebessége 2,5 másodperc alatt megjelenik. Ön is megtekintheti a teszt eredményeit.
A LiveAgent három különböző csomagot kínál és nem fogja velük költségvetési keretét túllépni. A csomagok mindegyike hasznos funkciókkal rendelkezik és külön funkciókat is vásárolhat, ha valami extra funkciót szeretne hozzáadni a csomagjához.
Tekintse meg csomagjainkat és döntse el, hogy melyik felel meg leginkább vállalkozásának.
A LiveAgent-nél jó kezekben van, amikor több kommunikációs csatornáról és fiókról van szó. A megbízható jegyrendszer mindent rendszerez, az e-mailtől, az élő csevegéstől és a telefonhívásoktól kezdve a közösségi médiáig, mint a Facebook, a Twitter és az Instagram. Így minden csatornát lefed és mindent egy helyen tárol.
Tekintse meg, hogyan teljesítünk a LiveChat-hez képest a Capterra vásárlói véleményei alapján
A LiveAgent a legkelendőbb és #1-nak minősített help desk szoftver SMB számára 2019-ben. Kerüljön közelebb ügyfeleihez és szolgálja ki őket gyorsabban a LiveAgent-el.
Kíváncsi rá, hogy hogyan teljesítünk a többi népszerű jegyrendszer-szoftver megoldással összehasonlítva? Tekintse meg összehasonlító oldalainkat, és fedezze fel mindazt, amit kínálunk.
Alternatívát keres a LeadDesk helyett?
Fedezze fel, miért a LiveAgent a legjobb LeadDesk alternatíva: nincs beállítási díj, 24/7 ügyfélszolgálat, ingyenes próba!
Jobb LivePerson alternatívát keres?
Fedezze fel a LiveAgentet, a legjobb LivePerson alternatívát! Ingyenes próba, nincs bankkártya, bármikor lemondható. Próbálja ki most!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Weboldalunk sütiket használ. A folytatással feltételezzük, hogy engedélyezi a sütik telepítését, ahogy azt a weboldalunk részletezi adatvédelmi és sütikre vonatkozó irányelvek.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team